Hopelijk zenden ze het wel uitquote:One of the zany experiments staged by the "Mythbusters" television show nearly turned into a suburban tragedy Tuesday afternoon in Dublin when the crew fired a homemade cannon toward huge containers of water at the Alameda County Sheriff's Department bomb disposal range.
The cantaloupe-sized cannonball missed the water, tore through a cinder-block wall, skipped off a hillside and flew some 700 yards east, right into the Tassajara Creek neighborhood, [...] There, the 6-inch projectile bounced in front of a home on quiet Cassata Place, ripped through the front door, raced up the stairs and blasted through a bedroom, [...] It exited the house, leaving a perfectly round hole in the stucco, crossed six-lane Tassajara Road, took out several tiles from the roof of a home on Bellevue Circle and finally slammed into the Gill family's beige Toyota Sienna minivan in a driveway on Springvale Drive.
Zoals er meer hondjes zijn die Fikkie heten, zijn er ook meer plaatsen die Dublin heten. Zoals je in het youtubefilmpje kunt zien, staat er Dublin, CA (California).quote:
ahssooooo, vond het al vreemdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zoals er meer hondjes zijn die Fikkie heten, zijn er ook meer plaatsen die Dublin heten. Zoals je in het youtubefilmpje kunt zien, staat er Dublin, CA (California).
Ja, die zijn er, maar dit is Dublin in Californiëquote:
Zijn ze wel voor verzekerd hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, ik denk dat ze nu echt een probleem hebben, dit soort dingen kunnen gewoon niet
Gaat niet om verzekeringen, maar om vergunningen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zijn ze wel voor verzekerd hoor...
Wel vaag dat er een woonwijk zo dichtbij ligt trouwens. Als ik die afleveringen zag dacht ik altijd dat het ergens midden in de woestijn lag ofzo.
Nou, er wordt melding gemaakt dat dat ding 700 yards verder is gegaan. Dat is 700 meter. Dat is behoorlijk ver.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wel vaag dat er een woonwijk zo dichtbij ligt trouwens. Als ik die afleveringen zag dacht ik altijd dat het ergens midden in de woestijn lag ofzo.
Idd. Dingen met kanonskogels gebeurden ook vaak op een verlaten vliegveld oid.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Verzekering heb je niets aan als er iemand gewond raakt of erger. Dan kunnen ze opdoeken.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nadat hij al objecten geraakt had... en met 300 meter per seconden is dit best netjesquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, er wordt melding gemaakt dat dat ding 700 yards verder is gegaan. Dat is 700 meter. Dat is behoorlijk ver.
Precies. Ding is over een muur en heuvel en alles gegaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Nadat hij al objecten geraakt had... en met 300 meter per seconden is dit best netjes
Dat is meer dan 1000Kmh, waar haal je vandaan dat ie zo snel ging?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:34 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Nadat hij al objecten geraakt had... en met 300 meter per seconden is dit best netjes
Dat roepen ze in de video.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is meer dan 1000Kmh, waar haal je vandaan dat ie zo snel ging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |