abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105316948
Mocht dit echt zijn, dan is het leven van TS gruwelijk saai. Je hier 6 jaar na dato druk over maken. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:16:40 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105317493
Wat is het probleem?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105317577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is het probleem?
Dat een leraar samenwoont met de liefde van zijn leven. En dat een leerling hetzelfde doet. :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_105320481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dat een leraar samenwoont met de liefde van zijn leven. En dat een leerling hetzelfde doet. :)
Of misschien dat de leraar 'zijn roede niet in de vochtige liefdestunnel van TS gepompt heeft, maar in de muts van de talentloze, onzekere klasgenote van TS'. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_105320606
Omg :') Mens waar bemoei je je mee. Ze wonen nu ook al jarenlang samen, dus lijkt mij niet dat hij misbruik van haar heeft gemaakt aangezien ze een langdurige relatie hebben.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:59:42 #126
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_105320633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Ik kwam er pas na 6 jaar achter dat ze samenwoonden, had ik het eerder geweten had ik meteen aan de bel getrokken. overigens boeit het me niet wat zij doet met haar leven, maar ik weet gewoon at hij vast ook weer bezig is met andere meisjes. Hij deed immers in grote waarschijnlijkheid ook haar vriendin. Zij is, en nogmaals, geen jaloezie, gewoon geen knappe meid. Heel erg 13 in een dozijn, dus ik denk dat zij dankbaar is dat hij haar wil. Ze zal hem niet zo snel opgeven heb ik het idee.
Of je bent een troll of je had zelf graag samen gewoond met de desbetreffende leraar Echt, get a fucking live.

Ik hoop stiekem dat je er een zaak van maakt, want die ga je gegarandeerd verliezen wegens gebrek aan bewijs en dan kunnen die leraar en zijn meisje je aanklagen wegens laster. O+
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  woensdag 7 december 2011 @ 23:00:48 #127
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_105320718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:16 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Dat van die rector is een enorm goed idee, zal het meteen doen bij de reunie.
Goed moment ook :') Jij probeert de sfeermaker van die dag te worden?
pi_105321041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Goed moment ook :') Jij probeert de sfeermaker van die dag te worden?
Als TS slim is, kan ze vragen of ze tijdens de reünie een speech kan houden om op deze manier dit onrecht publiek aan de kaak te stellen! Misschien kan ze er een powerpoint-presentatie bij gebruiken. :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 7 december 2011 @ 23:12:55 #129
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_105321503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als TS slim is, kan ze vragen of ze tijdens de reünie een speech kan houden om op deze manier dit onrecht publiek aan de kaak te stellen! Misschien kan ze er een powerpoint-presentatie bij gebruiken. :P
:D Goed plan. Dan wordt het voor de rest ook een reünie om nooit te vergeten. ("Het is nog net zo'n jaloers kreng als vroeger."
pi_105321638
And the homecoming king and queen are: Anna and teacher!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105321920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:D Goed plan. Dan wordt het voor de rest ook een reünie om nooit te vergeten. ("Het is nog net zo'n jaloers kreng als vroeger."
Precies, het wordt dan sowieso een reünie om nooit meer te vergeten.
pi_105327183
TS heeft serieuze problemen. Misschien eens langs gaan bij een psychiater?
pi_105327851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
And the homecoming king and queen are: Anna and teacher!
:')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_105328065
TS moet gewoon een website openen om die leraar aan de schandpaal te nagelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 8 december 2011 @ 11:34:52 #135
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105331729
Ik heb ineens een moreel bezwaar tegen TS na het lezen van de posthistory. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_105331791
Kan niet wachten tot de reünie, helaas is die pas in de zomer, zou er zelfs naar toe gaan om te zien of TS dit ook echt gaat doen. :')
Hallon!
  donderdag 8 december 2011 @ 12:29:20 #137
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_105333486
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:50 schreef jogy het volgende:
Is het moraalridder plaatje nog niet gepost? Gekkigheid.

Anyway, als het zo is dat ze nu 6 jaar samenwonen maak je meer kapot dan je eigenlijk zou moeten willen. Lijkt mij in ieder geval. Mocht hij nu al ettelijke 16 jarige hebben geneukt en gedumpt dan zou het een ander verhaal zijn maar dit is blijkbaar niet het geval.

Het is in ieder geval niet netjes van die leraar maar zo vanuit jouw verhaal lijkt het me geen psychopaat of sexueel roofdier die kickt op het domineren van jonge sletjes.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 8 december 2011 @ 16:15:39 #138
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_105341376
Waar is TS zelf inmiddels? Die ligt achter de bosjes met een camera om het stel met terugwerkende kracht te betrappen op onzedelijk handelingen?
pi_105353394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:45 schreef jeroen25 het volgende:
TS moet gewoon een website openen om die leraar aan de schandpaal te nagelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te vergeten onrechtmatige daad.
pi_105353793
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef BlueMage het volgende:
Kan niet wachten tot de reünie, helaas is die pas in de zomer, zou er zelfs naar toe gaan om te zien of TS dit ook echt gaat doen. :')
We lezen het wel in de krant tzt, vermoed ik :')
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_105354781
TS is waarschijnlijk boos omdat ze zelf hopeloos verliefd was op hem, kan anders geen reden bedenken waar je je 6 jaar later nog druk om kan maken, zeker gezien het feit dat ze dus al 6 jaar minimaal samen zijn.
pi_105356348
Sick jealous bitch 8)7
  donderdag 8 december 2011 @ 22:42:40 #143
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_105358369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:35 schreef destrovel het volgende:
Seks tussen een 16-jarige en meerderjarige is op zich niet illegaal. Wel als er sprake was van een vertrouwensrelatie. Dit kan zijn leerling/leraar, pupil/coach, scout/groepsleider, dat soort dingen. (wetsartikel)
Dit om machtsmisbruik te voorkomen. Een leraar kan natuurlijk heel makkelijk een leerling bedreigen met "dan ga ik je een onvoldoende geven".
Nu lijkt daar hier geen sprake van te zijn, aangezien ze nadien zijn gaan samenwonen, maar destijds was het zeker niet wettelijk toegestaan en grond geweest voor ontslag en eventuele strafrechtelijke vervolging.

Het lijkt me alleen dat de school wel weet met wie de leraar samenwoont en dat het een oud-leerlinge van hem was. Blijkbaar hebben die er nu geen problemen mee.
Om het nu nog strafrechtelijk aan te kaarten gaat moeilijk worden. Zij zal hem nooit beschuldigen, en hij zal uiteraard ook ontkennen. Wat je overhoudt is roddel.

Het dient verder geen enkel doel meer, zeker omdat de school er zelf al niet tegen optreedt. Gewoon laten gaan dus.
Verstandige woorden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')