abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105301324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En bedankt dan maar weer...
Altijd stank voor dank van die mannen.
pi_105301338
Okay, speelkwartier is voorbij. Heb hier en daar wat posts aangepast en verwijderd, en notes uitgedeeld aan hen die over de schreef gingen.

Kan je niet constructief meedoen aan de discussie? Doe dan niet mee.

edit: Bij nader inzien sluit ik dit topic, aangezien er niet veel meer aan te redden is. Ik zal opnieuw een deel 10 aanmaken, genaamd Occupy Nederland #10 Waar niemand zich als een schooier gedraagt

edit2: Of niet, want error. Dus toch hier verder, maar zonder je als schooier te gedragen in de discussie.

[ Bericht 23% gewijzigd door Gray op 07-12-2011 17:37:35 ]
pi_105302350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef heartz het volgende:

[..]

En wat wil je er nou mee bereiken. Je wilt me beledigen? Of uitmaken voor leugenaar? Met als doel?
Ik wil je niet beledigen, is nergens voor nodig. Maar het is ook nergens voor nodig om een argument onderuit te halen (of in ieder geval het proberen) met de mededeling dat je jurist bent.

Wees een echte activist en heb schijt aan wat anderen van je denken. Zelfs al zou je jurist zijn (wat je dus NIET bent) dan nog stijg je niet in aanzien. Sterker nog, je zou dan dalen want in dat geval zou je wat meer affiniteit met je werk mogen hebben door ook in WGR te posten in plaats van alleen in het aluhoedjesgedeelte ;) Dat is wederom een beoordeling maar een constatering.
pi_105302838
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wil je niet beledigen, is nergens voor nodig. Maar het is ook nergens voor nodig om een argument onderuit te halen (of in ieder geval het proberen) met de mededeling dat je jurist bent.

Wees een echte activist en heb schijt aan wat anderen van je denken. Zelfs al zou je jurist zijn (wat je dus NIET bent) dan nog stijg je niet in aanzien. Sterker nog, je zou dan dalen want in dat geval zou je wat meer affiniteit met je werk mogen hebben door ook in WGR te posten in plaats van alleen in het aluhoedjesgedeelte ;) Dat is wederom een beoordeling maar een constatering.
Dus ik zou ook in DIG moeten posten, omdat ik in de IT werkzaam ben? Iemand die in een kledingwinkel werkt in LIF etc? :?
pi_105303741
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus ik zou ook in DIG moeten posten, omdat ik in de IT werkzaam ben? Iemand die in een kledingwinkel werkt in LIF etc? :?
Jij hebt ook in DIG gepost...bedankt voor het voorbeeld ;)

Het is natuurlijk geen voorwaarde maar tel het taalgebruik, opbouw van de zinnen en het opvliegerige toontje bij elkaar op. Zie daarnaast dat er in de bijna vier jaar dat ze hier post nooit over enige juridische zaak heeft gesproken etc . You do the math :)
Kijk, nogmaals, het maakt mij geen fuck uit, voor mij part maakt ze wc's schoon. Ik snap niet dat je je in een discussie jurist noemt om zo slimmer over te komen.
pi_105304593
Ik ben 2 uurtjes weg en de trollentjes hebben het topic weer volledig vergiftigt zie ik. Is Meneer drogredenering aka bravo weer bezig? God wat een marginaal verstand heb jij Bravo, werkelijk.
pi_105304653
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jezus wat een drogredenering weer. Werkelijk, heb jij ooit wel eens op school gezeten? Je lijkt niet in staat ook maar één normale volwassen discussie te kunnen voeren. Echt een teleurstelling in persoon ben jij. :r
pi_105304666
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef FerryVuist het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weg en de trollentjes hebben het topic weer volledig vergiftigt zie ik. Is Meneer drogredenering aka bravo weer bezig? God wat een marginaal verstand heb jij Bravo, werkelijk.
Oh boy, daar is ie weer w/
pi_105304786
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Sinds 2008 en niet 1 x in WGR :)
Ik vind je geen slechte jurist hoor.... ik vind je een slechte leugenaar. Want je bent geen jurist. Niet dat het verder uitmaakt, niet iedereen kan jurist zijn.
_O- Typisch Bravo. Alles wat hij niet kan bereiken kan een ander ook niet, net als mijn rijkdom. Dat kan hij blijkbaar niet verdragen. Verdrink er maar in meneer de harde arbeider, heartz is jurist en ik ben rijk. Beide zul jij nooit worden, je geestelijke vermogen laat dat gewoon niet toe. Helaas.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:54:18 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105305163
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef FerryVuist het volgende:

[..]

_O- Typisch Bravo. Alles wat hij niet kan bereiken kan een ander ook niet, net als mijn rijkdom. Dat kan hij blijkbaar niet verdragen. Verdrink er maar in meneer de harde arbeider, heartz is jurist en ik ben rijk. Beide zul jij nooit worden, je geestelijke vermogen laat dat gewoon niet toe. Helaas.
Ik zou het allemaal noten als flame en getroll en het probleem is zo opgelost.
Kloonscan gaat misschien nog sneller.
The truth was in here.
pi_105305220
Zeg Bravo, wil je even stoppen met die droevige dm's? Ik begrijp dat het vervelend voor je is om publiekelijk op je plaats gezet te worden maar hou het even normaal. Ontzettende minkukel.
pi_105305266
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zou het allemaal noten als flame en getroll en het probleem is zo opgelost.
Kloonscan gaat misschien nog sneller.
Ik heb al een report gedaan. Ben het wel zat nu.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef FerryVuist het volgende:
Zeg Bravo, wil je even stoppen met die droevige dm's? Ik begrijp dat het vervelend voor je is om publiekelijk op je plaats gezet te worden maar hou het even normaal. Ontzettende minkukel.
FF serieus... je weet dat die dingen opgeslagen zijn he? Ik ga zo maar eens een bericht naar de FA's sturen. Ik ban je op PM en ga je via DM dingen roepen om vervolgens te stellen dat ik dat bij jou doe? Triest.
pi_105305296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef FerryVuist het volgende:
Kap hier nu eens mee joh.
pi_105305337
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

FF serieus... je weet dat die dingen opgeslagen zijn he? Ik ga zo maar eens een bericht naar de FA's sturen. Ik ban je op PM en ga je via DM dingen roepen om vervolgens te stellen dat ik dat bij jou doe? Triest.
Leer eens fatsoenlijk een zin formuleren man, achterstandskind. Je gaat nu gewoon de zaken omdraaien als een kleuter? Ik lach je hard uit, wat moet jij jezelf haten zeg dat je tegen jezelf moet liegen om je gelijk te halen.
pi_105305434
Sommigen van jullie blijven hier hele dagen hangen om op elkaar te kutten. De Occupiers zijn eigenlijk vele male productiever dan jullie.
pi_105305466
Bravo, ik zal jouw dm's even doorsturen. Doodsverwensingen waren verboden toch? :) Pak je knapzak dan maar vast.
pi_105305481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef dadgad het volgende:
Sommigen van jullie blijven hier hele dagen hangen om op elkaar te kutten. De Occupiers zijn eigenlijk vele male productiever dan jullie.
:) scherp en met betrekking tot vandaag nog bijna waar ook. Vandaag was niet mijn meest productieve werkdag ook al omdat ik nog een rechtszaak (Cruijff) volgde....
pi_105305515
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

:) scherp en met betrekking tot vandaag nog bijna waar ook. Vandaag was niet mijn meest productieve werkdag ook al omdat ik nog een rechtszaak (Cruijff) volgde....
Je moet inderdaad wel productief zijn om die paar stuivers te verdienen. Pas maar op dat de manager je niet naar de groente afdeling plaatst, dat zou balen zijn.
pi_105305647
FerryVuist, kappen nu.

Weet dat de FA's zijn op de hoogte zijn gebracht.

Aan alle anderen, niet langer reageren op dit soort uitlatingen.
pi_105305920
Momenteel weer live "vergadering" ; http://www.livestream.com/occupyamsterdam
pi_105306344
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Momenteel weer live "vergadering" ; http://www.livestream.com/occupyamsterdam
Waarom wordt alles wat ze zeggen herhaald? :?
pi_105306509
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nog niet helemaal. Waarschijnlijk zodat iedereen weet wat er is gezegd en/of mee eens is?
pi_105306531
quote:

[..]

omg na 7 weken occupy en dat niet weten
pi_105306540
quote:

[..]

Dat is afgekeken van occupy wallstreet. Deden ze daar om de spreker zonder microfoon verstaanbaar te maken voor het grote publiek dat stond te luisteren. Maar het doel hiervan ontgaat me... :')
pi_105306608
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is afgekeken van occupy wallstreet. Deden ze daar om de spreker zonder microfoon verstaanbaar te maken voor het grote publiek dat stond te luisteren. Maar het doel hiervan ontgaat me... :')
Het is net een mantra zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')