Ik wil je niet beledigen, is nergens voor nodig. Maar het is ook nergens voor nodig om een argument onderuit te halen (of in ieder geval het proberen) met de mededeling dat je jurist bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef heartz het volgende:
[..]
En wat wil je er nou mee bereiken. Je wilt me beledigen? Of uitmaken voor leugenaar? Met als doel?
Dus ik zou ook in DIG moeten posten, omdat ik in de IT werkzaam ben? Iemand die in een kledingwinkel werkt in LIF etc?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, is nergens voor nodig. Maar het is ook nergens voor nodig om een argument onderuit te halen (of in ieder geval het proberen) met de mededeling dat je jurist bent.
Wees een echte activist en heb schijt aan wat anderen van je denken. Zelfs al zou je jurist zijn (wat je dus NIET bent) dan nog stijg je niet in aanzien. Sterker nog, je zou dan dalen want in dat geval zou je wat meer affiniteit met je werk mogen hebben door ook in WGR te posten in plaats van alleen in het aluhoedjesgedeelteDat is wederom een beoordeling maar een constatering.
Jij hebt ook in DIG gepost...bedankt voor het voorbeeldquote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus ik zou ook in DIG moeten posten, omdat ik in de IT werkzaam ben? Iemand die in een kledingwinkel werkt in LIF etc?
Jezus wat een drogredenering weer. Werkelijk, heb jij ooit wel eens op school gezeten? Je lijkt niet in staat ook maar één normale volwassen discussie te kunnen voeren. Echt een teleurstelling in persoon ben jij.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen, is nergens voor nodig. Maar het is ook nergens voor nodig om een argument onderuit te halen (of in ieder geval het proberen) met de mededeling dat je jurist bent.
Wees een echte activist en heb schijt aan wat anderen van je denken. Zelfs al zou je jurist zijn (wat je dus NIET bent) dan nog stijg je niet in aanzien. Sterker nog, je zou dan dalen want in dat geval zou je wat meer affiniteit met je werk mogen hebben door ook in WGR te posten in plaats van alleen in het aluhoedjesgedeelteDat is wederom een beoordeling maar een constatering.
Oh boy, daar is ie weerquote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef FerryVuist het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weg en de trollentjes hebben het topic weer volledig vergiftigt zie ik. Is Meneer drogredenering aka bravo weer bezig? God wat een marginaal verstand heb jij Bravo, werkelijk.
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sinds 2008 en niet 1 x in WGR
Ik vind je geen slechte jurist hoor.... ik vind je een slechte leugenaar. Want je bent geen jurist. Niet dat het verder uitmaakt, niet iedereen kan jurist zijn.
Ik zou het allemaal noten als flame en getroll en het probleem is zo opgelost.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:46 schreef FerryVuist het volgende:
[..]Typisch Bravo. Alles wat hij niet kan bereiken kan een ander ook niet, net als mijn rijkdom. Dat kan hij blijkbaar niet verdragen. Verdrink er maar in meneer de harde arbeider, heartz is jurist en ik ben rijk. Beide zul jij nooit worden, je geestelijke vermogen laat dat gewoon niet toe. Helaas.
Ik heb al een report gedaan. Ben het wel zat nu.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal noten als flame en getroll en het probleem is zo opgelost.
Kloonscan gaat misschien nog sneller.
FF serieus... je weet dat die dingen opgeslagen zijn he? Ik ga zo maar eens een bericht naar de FA's sturen. Ik ban je op PM en ga je via DM dingen roepen om vervolgens te stellen dat ik dat bij jou doe? Triest.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef FerryVuist het volgende:
Zeg Bravo, wil je even stoppen met die droevige dm's? Ik begrijp dat het vervelend voor je is om publiekelijk op je plaats gezet te worden maar hou het even normaal. Ontzettende minkukel.
Kap hier nu eens mee joh.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef FerryVuist het volgende:
Zeg Bravo, wil je even stoppen met die droevige dm's? Ik begrijp dat het vervelend voor je is om publiekelijk op je plaats gezet te worden maar hou het even normaal. Ontzettende minkukel.
Leer eens fatsoenlijk een zin formuleren man, achterstandskind. Je gaat nu gewoon de zaken omdraaien als een kleuter? Ik lach je hard uit, wat moet jij jezelf haten zeg dat je tegen jezelf moet liegen om je gelijk te halen.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
FF serieus... je weet dat die dingen opgeslagen zijn he? Ik ga zo maar eens een bericht naar de FA's sturen. Ik ban je op PM en ga je via DM dingen roepen om vervolgens te stellen dat ik dat bij jou doe? Triest.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef dadgad het volgende:
Sommigen van jullie blijven hier hele dagen hangen om op elkaar te kutten. De Occupiers zijn eigenlijk vele male productiever dan jullie.
Je moet inderdaad wel productief zijn om die paar stuivers te verdienen. Pas maar op dat de manager je niet naar de groente afdeling plaatst, dat zou balen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]scherp en met betrekking tot vandaag nog bijna waar ook. Vandaag was niet mijn meest productieve werkdag ook al omdat ik nog een rechtszaak (Cruijff) volgde....
Waarom wordt alles wat ze zeggen herhaald?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Momenteel weer live "vergadering" ; http://www.livestream.com/occupyamsterdam
Dat snap ik ook nog niet helemaal. Waarschijnlijk zodat iedereen weet wat er is gezegd en/of mee eens is?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wordt alles wat ze zeggen herhaald?
omg na 7 weken occupy en dat niet wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is afgekeken van occupy wallstreet. Deden ze daar om de spreker zonder microfoon verstaanbaar te maken voor het grote publiek dat stond te luisteren. Maar het doel hiervan ontgaat me...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is net een mantra zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is afgekeken van occupy wallstreet. Deden ze daar om de spreker zonder microfoon verstaanbaar te maken voor het grote publiek dat stond te luisteren. Maar het doel hiervan ontgaat me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |