Liever zo:quote:
Dit zou ik ook wel willen zien in het komende jaar:quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Liever zo:
Hoppahoppa -->![]()
<--- Bankfurt
Lijkt me gezellig.
Kan niet. Ik ben hetero en getrouwd met de mooiste en liefste vrouw op de hele wereld. Die verruil ik niet voor een Fok-verslaafde zuurpruim.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit zou ik ook wel willen zien in het komende jaar:
Hoppahoppa ---><--- Dagdad
Kon je geen Homo-paartje leeuwen vinden. Jammer. Gemiste kans.quote:
Gaatje is een gaatje, niet zo moeilijk doen nu.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben hetero en getrouwd met de mooiste en liefste vrouw op de hele wereld. Die verruil ik niet voor een Fok-verslaafde zuurpruim.
Kan best zo zijn. Maar ik hoef hem niet!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Gaatje is een gaatje, niet zo moeilijk doen nu.
Bovendien staat dagdad een jurkje goed.
Potje hulp erbij en gaan met die banaan! Met je verticale grijns het nieuwe jaar in!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kan best zo zijn. Maar ik hoef hem niet!
Nee, nee, nee. Anaal best, maar dan alleen als mijn vuist in het andere gat zit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Potje hulp erbij en gaan met die banaan! Met je verticale grijns het nieuwe jaar in!
[ afbeelding ]
Jullie 2???? What the fuck? Gray is ons aan het koppelen....!quote:
Ja echt ziek gewoonquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie 2???? What the fuck? Gray is ons aan het koppelen....!
Yes, yes, jij ook hè. En kijk uit met de oliebollen, daar zitten mind-control chips in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sheeple-tjes van me, kijken jullie uit met vuurwerk.
Fijne jaarwisseling.
Wat een geluk dat ik die dingen nooit vreetquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yes, yes, jij ook hè. En kijk uit met de oliebollen, daar zitten mind-control chips in.
Nou bedanktquote:Op zondag 1 januari 2012 14:25 schreef dadgad het volgende:
Happy New year ladies and gentlemen
[ afbeelding ]
Moet je kijken. Dat ding is gewoon een rooie zaadbal!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet zoveel chips eten he? Hier, een aardbei:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |