hm.. dat gaat vaak zo.quote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerste seizoenen zijn erg sterk. Vond het op den duur wel wat flauw worden.
Twin Peaksquote:Op maandag 26 december 2011 22:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerste seizoenen zijn erg sterk. Vond het op den duur wel wat flauw worden.
Ja, bij Twin Peaks was het eerste seizoen sterk en ben ik daarna afgehaakt. Is bij veel series, dat ze sterk beginnen en dan aftakelen. Niet alleen bij series, ook bij filmvervolgen, muziek etc. etc.quote:
Schijnt bij mensen net zo te lopen. Nietwaar Hoppa?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, bij Twin Peaks was het eerste seizoen sterk en ben ik daarna afgehaakt. Is bij veel series, dat ze sterk beginnen en dan aftakelen. Niet alleen bij series, ook bij filmvervolgen, muziek etc. etc.
En fora.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef dadgad het volgende:
[..]
Schijnt bij mensen net zo te lopen. Nietwaar Hoppa?
Ja, jij takelt ook hard af. Ooit was je een boeiende inhoudelijke poster.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef dadgad het volgende:
[..]
Schijnt bij mensen net zo te lopen. Nietwaar Hoppa?
ouchquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, jij takelt ook hard af. Ooit was je een boeiende inhoudelijke poster.
Nee, toen was je redelijk treurig... Net na je wedergeboorte...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef dadgad het volgende:
hm.. je bedoeld toen ik hier net kwam?
en daarna ging het weer berg afwaartsquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, toen was je redelijk treurig... Net na je wedergeboorte...
ja dat komt door hoppaplop, wie andersquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze sc is sowieso een slak.
Jammer
Ja hophop Hoppaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef dadgad het volgende:
[..]
ja dat komt door hoppaplop, wie anders
HOP!quote:
Hopperdehop hoppapaplop hoppahoppaplop plopplop plopperdeploppahopquote:
Ga toch fietsen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef dadgad het volgende:
[..]
Hopperdehop hoppapaplop hoppahoppaplop plopplop plopperdeploppahop
ahh.. ik ga een hobby zoeken
Nee, als hobby bedoelde ik....quote:
jaja. Toevallig... doe ik dat al. Op de racefiets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, als hobby bedoelde ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |