Zeker. Indrukwekkend.quote:
WOW. En het ziet er zo simpel uit...quote:
Het is bijna meditatief om naar te kijken .quote:
Is allemaal neuroprogramming via satellieten om je reptielenbrein niet meer violetblauw te laten visualiseren. JWT?!$@#!!quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is bijna meditatief om naar te kijken .
Koningsblauw was het tochquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Is allemaal neuroprogramming via satellieten om je reptielenbrein niet meer violetblauw te laten visualiseren. JWT?!$@#!!
Zou best kunnen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Koningsblauw was het toch
Ja dat was ook een topic zeg toen.
Dat is het zeker!quote:Op maandag 12 december 2011 08:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Kijk wat ik net tegenkom:
[ afbeelding ]
Inspirerend!
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-VS-gaat-door.dhtmlquote:Newt Gingrich torst politiek gezien 'meer bagage dan alle luchtvaartmaatschappijen bij elkaar'. Mitt Romney is een 'linkse fan van een grote overheid'. En is Ron Paul zo slap dat hij niet eens Iran wil aanvallen als dat een atoombom maakt?
Heb RP volgens mij al wel vaker langs zien komen in de media hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef dadgad het volgende:
En wie wordt daar eindelijk ook hier in kranten genoemd?
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-VS-gaat-door.dhtml
onzinquote:Op donderdag 22 december 2011 23:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb RP volgens mij al wel vaker langs zien komen in de media hier.
Voor mij in dit geval: onbevredigd zijn. Je hebt gewoon onomstotelijk zonder twijfel 100% gelijk, dus moet ik kleur bekennen. Best lastig soms.quote:
Het regime op FOK is vaak meedogenloos. Ben zelf ook al een aantal keer om sneue redenen geband.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eindelijk. Ik mag weer posten.
Zo flauw, een weekban omdat ik ergens 10 minuten tieten had gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |