Dit, en met Lmm bedoel je de lucht massa meter?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Welk jaar en waarom moet ie weg??
Ja maar hij is niet gekeurd en verzekerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
1998 Ja
Luchtmassameter ja, auto rijdt goed maar schokt een beetje als hij koud is en heeft vermogenverlies.
En gaat weg omdat ik geld nodig heb.
En meer foto's komen er vanavond aan
Ja ik kan er ook niks aan doen dat iemand hem voor veel minder als de waarde verkoopt.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef jroz het volgende:
Je geeft aan dat je hem ooit voor ¤ 750,- gekocht hebt. Daarnaast is de vraagprijs van al je audio/ media ¤ 800,-. 800 + 750 = 1550. Je kan mij niet vertellen dat je voor ¤ 3000,- die verlichting hebt aangepast en je ramen hebt laten blinderen.
Dat je misschien veel hebt moeten aftikken voor onderhoud: dat hou je met oude auto's, dus het is niet redelijk om dat mee te rekenen bij je vraagprijs.
Dat hij ook nog eens niet verzekerd is/ geen APK maakt de advertentie ook niet echt betrouwbaarder. Bij een willekeurige garage in Rotterdam Zuid kan je je APK gewoon kopen, dus leveren met APK maakt het niet veel betrouwbaarder...
Top, rijden in een onverzekerde auto.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Grapjas haha
Hij mag van mij zo naar een garage om alles te laten bekijken
En ja ik rij wel dus geen risico voor de evt serieuze koper.
En moraalridders mogen weg blijvenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:38 schreef Diemux het volgende:
[..]
Top, rijden in een onverzekerde auto.
Logisch, 200.000km is een psychologische grens voor veel mensen om een auto dan niet meer te kopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij is tenminste eerlijk. Lijkt me een mooie prijs voor zo'n auto toch? Natuurlijk wel even proefritje en wat standaardkwaaltjes bekijken. Wel schrikbarend hoe snel die E46 prijzen dalen, mijn 318ci gekocht voor 8750,- uit 2002, nu 215.000 op de teller volgens mij krijg ik er ook geen drol meer voor.
Zo open en eerlijk dat iemand via je kenteken moet concluderen dat er geen APK en verzekering aanwezig is?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als de prijs goed is, wat hij is
Raar he als iemand is gewoon open en eerlijk is.
Hij heeft geld nodig, logisch dat de auto niet in de verzekering zit en de APK kun je immers in overleg doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo open en eerlijk dat iemand via je kenteken moet concluderen dat er geen APK en verzekering aanwezig is?
So true. Als ik zie wat ik vorig jaar voor m'n 320d heb betaald en wat ik nu terug zou krijgen, dan smijt ik er binnenkort wel flink wat onderhoud tegenaan en blijf ik voorlopig doorrijden in dat ding.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij is tenminste eerlijk. Lijkt me een mooie prijs voor zo'n auto toch? Natuurlijk wel even proefritje en wat standaardkwaaltjes bekijken. Wel schrikbarend hoe snel die E46 prijzen dalen, mijn 318ci gekocht voor 8750,- uit 2002, nu 215.000 op de teller volgens mij krijg ik er ook geen drol meer voor.
Is geen gezeik. Ik heb geen interesse meer, en wil TS z'n topic niet verzieken, maar ik vind het flauw dat ik hem nu al een aantal keer zelf de term "open en eerlijk" zie posten en dat er dan een andere user moet melden "ja, gast, maar hij is niet gekeurd en verzekerd". Daar gaat het me om. Goed, klaar nu. TS, succes met de verkoop.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hij heeft geld nodig, logisch dat de auto niet in de verzekering zit en de APK kun je immers in overleg doen.
Snap het probleem niet zo hoor, altijd dat gezeik als iemand iets aan wil bieden.
Wat loop je nou dom te lullen, ik heb netjes in de op gezegd dat er volgende week een apk plaatsvind, en ik kan niet inzien hoe het belangrijk kan zijn voor de nieuwe koper dattie verzekerd isquote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo open en eerlijk dat iemand via je kenteken moet concluderen dat er geen APK en verzekering aanwezig is?
Dus dat hahaha... had eerst even op page 2 moetten kijken...quote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij heeft TS in de OP al vermeld dat er volgende week een nieuwe APK op komt. En of het ding nou verzekerd is of niet maakt niet uit, dat is het risico van TS en niet van de koper.
Ik heb al het onderhoud zelf gedaan, als ik goed ga zoeken heb ik nog ergens de bonnen van de kop revisie, dus :quote:Op woensdag 7 december 2011 18:59 schreef Parkinson_XTC het volgende:
interesse, doch sceptisch.
heb je iets van een onderhoudsboekje, recente facturen?
Spijkenisse, net naast rdamquote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waar staat de auto voor een eventuele testrit?
Als het deze is die je hebt gekocht dan heb je -80000 kilometer gereden: [TK] BMW 318 business 1998quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey thnx, ja om en nabij in ieder geval 170 dat weet ik 100% zeker haha, zal dalijk even een foto posten van het preciese aantal.
Hoezo ? twijfel je eraan haha
Dat is toch precies wat The_Man zegt..? beetje nutteloosquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Kalebatz het volgende:
[TK] BMW 318 business 1998
Lijkt wel of hij deze gekocht heeft....
[TK] BMW 318 i Sedan (E46)
En hier loopt ie te pochen dat ie er al bijna 300k op heeft staan....
Vaag verhaal.
ander kenteken... prutser...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Kalebatz het volgende:
Lijkt wel of hij deze gekocht heeft....
hey maar ff serieus he.. als je echt maar 750 hebt betaald dan kan je hem aan mij wel voor 1750 verkopen toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Grappig, lijkt er veel op
Maarre deze ja![]()
Vet dat de fotos nog online zijnkan je goed zien wat er aangepast is
Al bijna uitgegeten?quote:
Beter lees je voortaan eerst een klein beetje door het topic voordat je jezelf belachelijk maakt.quote:
Oke man, ik voel mezelf echt belachelijk nuquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beter lees je voortaan eerst een klein beetje door het topic voordat je jezelf belachelijk maakt.
Typo mijn reet, twee keer fout zeker? =)quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey thnx, ja om en nabij in ieder geval 170 dat weet ik 100% zeker haha, zal dalijk even een foto posten van het preciese aantal.
Hoezo ? twijfel je eraan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |