Nee he. Ik moet echt koolhydraten hebben overdag, anders val ik omquote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Mo kan wel een nachtje blijven legge, die boodschappen niet man!!!!
Bite me, ik sterf van de honger en dat is niet overdreven.
Zo een suffe salade tussen de middag , dat is het toch net niet eigenlijk
oeh leuk !quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Ynske het volgende:
@ohoh is dit niets voor jou
Nieuwjaarsduik Zeewolde, Erkemedestrand[12:00] (baas en hond)
als je nu met je tuba tegen de wind in staat blaas je op als een ballonquote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Muis006 het volgende:
Zit je bij de marine en in het orkest, moet je ieder jaar spelen omdat dat kind jarig is.
Zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je nu met je tuba tegen de wind in staat blaas je op als een ballon
Lekker egoïstischquote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef Ynske het volgende:
hoe zielig, dr zitten er een paar op twitter zich druk te maken om 1 paar schoenen dat er nog in de schoenmakerij stond, en ze nu kwijt zijn. dat is erger dan dat die man zijn hele zaak kwijt is
Spannendquote:Op woensdag 7 december 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
Hier waait het debiel hard. Vanaaf toch maar mijn boodschappen pakket halen
wat een hufters he die bomenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Boh ja echt, op yoghurt en sla en zo alleen sterf ik echt na drie dagen al geloof ik
En Nonnepon
Beebje, die hoerenbomen hier met die dingen voor je knagers, die zijn echt evil, die vallen nu ineens leeg, maar nu zijn die dingen meteen natte drab.
Echt, wat een fuckers!
Mooi dan stuur ik een zooi op voor mquote:Op woensdag 7 december 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Sonic vindt banaan wel lekker!
Heb je al een droogmachine?
Anders ga ik nog ff van alles voor je drogen
quote:
Fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk kan hij vannacht lekker bijslapen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Hij heeft wel veel hulp nodig, hij kan echt niks. Is niet erg, doe ik graag. Maar een ochtendje alleen red ie niet
quote:
Ja, dat kan hij welquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk kan hij vannacht lekker bijslapen.
Kan ie ook niet alleen naar de wc?Dat is dan weer iets dat ik me afvraag
Je biedt je aan?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk kan hij vannacht lekker bijslapen.
Kan ie ook niet alleen naar de wc?Dat is dan weer iets dat ik me afvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |