Laatst gedaanquote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Je hoofd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben toffer, want geen pukkeltjes
tenminste.. op die achter in m'n nek na
Ik vind aftrekken ook lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laatst gedaanIk vind dat zo lekker om dat er af te trekken
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
En Word start ook op in de starterseditie. Flikker toch op.
dichterlijke vrijheid van mijn kantquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd "op m'n nek" niet achter in
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legalequote:Op woensdag 7 december 2011 11:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat bedoel je toch met "in de starterseditie"? Misschien is het relatief makkelijk te verhelpen. Heb je Google al geprobeerd?
Moet je dat even veranderen hequote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Starterseditie is de gratis Office-versie die al op m'n pc zat. Maar ik heb later de gewone volledige Office erop gezet. Maar als ik nu op een Word- of Excelbestand klik, opent hij hem in de starterseditie en niet in de gewone (gekochte en legale) editie.
heb ik op m'n telefoon staan, maar nog niet echt naar geluisterd.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
\m/ VOLBEAT \m/
Ideale codeklopmuziek
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Het voelt net alsof je je huid er af trektquote:Op woensdag 7 december 2011 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit een peel-off masker gehad
Die heb ik nog niet gebruikt.. eens halenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
Kun je gewoon bij de Etos/Kruidvat halen.
Ik zal eens kijken, ben benieuwdquote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Heer-lijk! Je hoeft het alleen maar op te smeren, wachten en je trekt het er gemakkelijk vanaf. Het grote voordeel tov "gewone" maskers, vind ik, is dat je niet bezig bent met water om je masker eraf te halen. Daarbij komt dat het ook gewoon leuk is om te doen.
Kun je gewoon bij de Etos/Kruidvat halen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het voelt net alsof je je huid er af trektZo geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |