het pauper zijn begint natuurlijk al jong hequote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie helemaal geen Kleine Ferry, ik zie pauper aso-FerryWàs het maar Kleine Ferry.
Het zit je echt dwars he dat ik veel geld heb en jij niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
het pauper zijn begint natuurlijk al jong he
Je ziet niemand hier patsen met zijn zakgeld hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he dat ik veel geld heb en jij niet?Neem het maar goed in je op, ik lach je hard uit terwijl jij je uit de naad werkt voor een paar stuivers.
Ferryquote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
het pauper zijn begint natuurlijk al jong he
Hahaha, typisch FOK! Waar de Ferry's en Ronnies van deze wereld met elkaar in discussie gaan.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:00 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars he dat ik veel geld heb en jij niet?Neem het maar goed in je op, ik lach je hard uit terwijl jij je uit de naad werkt voor een paar stuivers.
Zei meneer die voor een verdoving gaat als er geboord gaat worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:41 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over nagedacht maar dat vind ik toch wel een beetje voor mietjes. Ik bijt dan liever even door, ben immers geen kind meer.
BAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 december 2011 09:26 schreef FerryVuist het volgende:
Dus nadat hij klaar is zei ik van: zal ik jou ff een stevige vuistslag op je kaak geven.
Kut tandarts, behandel je patiënten even met fatsoen of zo.
Bij mij had je in iedergeval niet meer terug hoeven komen.quote:Dus nadat hij klaar is zei ik van: zal ik jou ff een stevige vuistslag op je kaak geven
Goede kickquote:
Begrijpen ja, geven nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:40 schreef FerryVuist het volgende:
[..]
Jouw frustratie is bijna te ruiken, jouw situatie op mij spiegelen zal daar niets aan veranderen. Ik vraag begrip aan jou voor mijn situatie, als mod zou jij dit moeten begrijpen.
You serious bro?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef ikhouvanveel het volgende:
Mja, enigszins begrijp ik het wel, heb ook soort van fobie van tandartsen. Niet zo zeer van boren en pijn, wat op zich niet erg fijn is. Heb ook 4 tanden laten trekken.
Maar het idee dat er in je tand een boor op 18.000 toeren per minuut zit om je tand te slijpen, met bruut geweld (die boor koppen zijn gemaakt van een van de hardere materialen), het gevoel van zo snel draaiende machine in je mond, trilling en het geluid - daar kan ik weer niet zo goed tegen.
Verdoving alleen als gaatje echt tot de zenuw gaat, anders is het uiteraard niet echt nodig. Heb je meer pijn aan de verdoving (prik) dan boren.
Neemt niet weg, dat Ferry zich als een klein verveeld kind opstelt; verdoving en alsnog zo veel ophef... pfff...
Wel leuke topic dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |