abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105278862

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105278964
Bisping's laatste 10 opponenten. Wie waren er top 10? Juist. Niemand behalve Hendo maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Win Jorge Rivera
Win Yoshihiro Akiyama
Win Dan Miller
Loss Wanderlei Silva
Win Denis Kang
Loss Dan Henderson
Win Chris Leben
Win Jason Day
Win Charles McCarthy
pi_105279053
OP mag wel eens geupdate worden :)
Verder eens met Jajong.
pi_105279129
1 Anderson Silva 400 UFC 1
2 Chael Sonnen 384 UFC 2
3 Yushin Okami 359 UFC 3
4 Mark Munoz 333 UFC 4
5 Demian Maia 298 UFC 6
5 Vitor Belfort 298 UFC 5
7 Michael Bisping 259 UFC 7
8 Brian Stann 244 UFC 8
9 Luke Rockhold 233 Strikeforce 10
9 Nate Marquardt 233 BAMMA 9
11 Ronaldo Souza 194 Strikeforce 11
12 Hector Lombard 182 Bellator 12
13 Alan Belcher 141 UFC 14
14 Tim Kennedy 138 Strikeforce 15
15 Chris Leben 128 UFC 13
16 Wanderlei Silva 116 UFC 18
17 Mamed Khalidov 104 KSW 19
18 Rousimar Palhares 102 UFC 16
19 Jorge Santiago 98 UFC 17
20 Chris Weidman 90 UFC 21
21 Robbie Lawler 79 Strikeforce 20
22 Alexander Shlemenko 65 Bellator 31
23 Alessio Sakara 62 UFC 28
24 Jake Shields 61 UFC 27
25 Dan Henderson 60 UFC 23

Dit is de top 25, en ik zal even kijken van ik denk ik dat Bisping kan winnen.
pi_105279446
Wat een debiele top 25. Maia hoort echt niet in de top 5 thuis meer.

Bisping overigens ook niet. Anderson sloopt hem. Sonnen, Marquardt, Munoz, Henderson (obviously) en Belfort ook.

Toch denk ik dat Bisping veel beter is dan de meesten willen toegeven. Sure, hij mist een signature win. Maar ik zou hem hele goede kansen geven tegen de lagere helft van de top 10.

Jacare en Palhares zullen hem niet submitten in MMA. Maia ook niet. Stann verliest het denk ik ook wel. Rematches met Leben en Wanderlei zie ik hem ook wel winnen.

Lombard en Belcher zouden een goede kans hebben van Bisping te winnen.

Styles make fights ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:57:20 #6
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_105279569
Ik denk dat Palhares beter is dan de meesten denken, op de grond is hij koning en zijn striking wordt steeds beter. En hij is verschrikkelijk sterk.
pi_105279628
Ik ga uit van 5 round fights, aangezien Bisping meestal main-event zal zijn tegen 1 van deze andere lui.

Anderson Silva: Gaan we het niet eens over hebben.

Chael Sonnen: Lijkt me ook clear-cut voor Sonnen, die pwnd 'm eerst in de media en daarna GnP'd ie 'm voor 5 rondes lang. Shut-out.

Yushin Okami: Zelfde als boven, zonder 't mediastukje

Mark Munoz: Die TKO'd Bisping. Staand of op de grond. Bisping circelt nog steeds naar links en Munoz pakt 'm sowieso met Donkey Kong GnP of staand dus.

Demian Maia: Denk niet dat Bisping 5 rondes bij Maia's TD's weg kan blijven. Maar hier geef ik 'm nog een redelijke kans, 50/50 denk ik.

Vitor Belfort: Lol plz. KO1

Brian Stann: Gaat ie ook KO tenzij hij zijn trots inslikt en voor de TD gaat.

Luke Rockhold: Te weinig van gezien maar gezien het skill verschil tussen de meeste Strikeforcers en UFCers geef ik deze aan Bisping. Maar zou goed kunnen dat ik Rockhold onderschat, ook al vind ik dat Jacare hun match had gewonnen.

Jacare: Denk dat Bisping zijn worstelen goed genoeg zal zijn om 5 rondes op zn bicycle te zitten.
Hector Lombard: Lombard KO1. Easy zelfs.

Alan Belcher: Lastig, die is lang weg geweest maar zag er goed uit in zn return match. Zonder de layoff zou ik Belcher kiezen, die is staand diverser en heeft meer power. Bisping heeft meer ervaring op top niveau dus zou daarom Bisping kiezen.

Tim Kennedy: Deze dude is criminally underrated en zou de vloer aanvegen met Bisping imo.

Chris Leben: Mjeh, deze match is al geweest dus tel ik niet mee. Maar Bisping zou 'm em weer winnen.

Wanderlei Silva: Zelfde verhaal als hierboven dus tel em gewoon voor Silva.

Mamed Khalidov: Ik hoop al een tijdje dat de UFC deze dude haalt, ik denk dat met wat matches in de UFC een goeie match voor elke top 10 zou kunnen zijn behalve de echte top, maar op dit moment zou ik voor Bisping gaan.

Rousimar Palhares: Palhares via legbreakz

Santiago: Lol. Same result. Bisping.

Chris Weidman: Nu nog Bisping, over anderhalf jaar Weidman.

Robbie Lawler: Lawler via KO bronies, worstelaars met power = kryptonite voor Bisping imo.

Alexander Schmlenko: De eeuwige tweede in Bellator. Fancy stuff maar Bisping te technisch.

Sakara: Lol. Wat doet deze dude hier? Bisping.

Jake Shields: Shields via LnP.

Henderson: H-Bomb baby.

IMO: Wint hij van 8 van de top 25. Ik ben een beetje biased maar meer dan 10 zullen 't echt niet worden hoor.
pi_105279644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Palhares beter is dan de meesten denken, op de grond is hij koning en zijn striking wordt steeds beter. En hij is verschrikkelijk sterk.
Klopt allemaal. Fysiek is hij een monster. Zijn fight IQ is echter om te huilen, en mentaal is hij nog net geen Paulo Filho.
pi_105279664
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een debiele top 25. Maia hoort echt niet in de top 5 thuis meer.

Bisping overigens ook niet. Anderson sloopt hem. Sonnen, Marquardt, Munoz, Henderson (obviously) en Belfort ook.

Toch denk ik dat Bisping veel beter is dan de meesten willen toegeven. Sure, hij mist een signature win. Maar ik zou hem hele goede kansen geven tegen de lagere helft van de top 10.

Jacare en Palhares zullen hem niet submitten in MMA. Maia ook niet. Stann verliest het denk ik ook wel. Rematches met Leben en Wanderlei zie ik hem ook wel winnen.

Lombard en Belcher zouden een goede kans hebben van Bisping te winnen.

Styles make fights ;)
Het is deze: http://www.bloodyelbow.com/rankings De mening van meerdere mensen in 1 zeg maar, ben 't er ook niet echt mee eens maar dat is ook het punt niet echt denk ik :P
pi_105279852
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Ik ga uit van 5 round fights, aangezien Bisping meestal main-event zal zijn tegen 1 van deze andere lui.

Anderson Silva: Gaan we het niet eens over hebben.

Chael Sonnen: Lijkt me ook clear-cut voor Sonnen, die pwnd 'm eerst in de media en daarna GnP'd ie 'm voor 5 rondes lang. Shut-out.

Yushin Okami: Zelfde als boven, zonder 't mediastukje

Mark Munoz: Die TKO'd Bisping. Staand of op de grond. Bisping circelt nog steeds naar links en Munoz pakt 'm sowieso met Donkey Kong GnP of staand dus.

Demian Maia: Denk niet dat Bisping 5 rondes bij Maia's TD's weg kan blijven. Maar hier geef ik 'm nog een redelijke kans, 50/50 denk ik.

Vitor Belfort: Lol plz. KO1

Brian Stann: Gaat ie ook KO tenzij hij zijn trots inslikt en voor de TD gaat.

Luke Rockhold: Te weinig van gezien maar gezien het skill verschil tussen de meeste Strikeforcers en UFCers geef ik deze aan Bisping. Maar zou goed kunnen dat ik Rockhold onderschat, ook al vind ik dat Jacare hun match had gewonnen.

Jacare: Denk dat Bisping zijn worstelen goed genoeg zal zijn om 5 rondes op zn bicycle te zitten.
Hector Lombard: Lombard KO1. Easy zelfs.

Alan Belcher: Lastig, die is lang weg geweest maar zag er goed uit in zn return match. Zonder de layoff zou ik Belcher kiezen, die is staand diverser en heeft meer power. Bisping heeft meer ervaring op top niveau dus zou daarom Bisping kiezen.

Tim Kennedy: Deze dude is criminally underrated en zou de vloer aanvegen met Bisping imo.

Chris Leben: Mjeh, deze match is al geweest dus tel ik niet mee. Maar Bisping zou 'm em weer winnen.

Wanderlei Silva: Zelfde verhaal als hierboven dus tel em gewoon voor Silva.

Mamed Khalidov: Ik hoop al een tijdje dat de UFC deze dude haalt, ik denk dat met wat matches in de UFC een goeie match voor elke top 10 zou kunnen zijn behalve de echte top, maar op dit moment zou ik voor Bisping gaan.

Rousimar Palhares: Palhares via legbreakz

Santiago: Lol. Same result. Bisping.

Chris Weidman: Nu nog Bisping, over anderhalf jaar Weidman.

Robbie Lawler: Lawler via KO bronies, worstelaars met power = kryptonite voor Bisping imo.

Alexander Schmlenko: De eeuwige tweede in Bellator. Fancy stuff maar Bisping te technisch.

Sakara: Lol. Wat doet deze dude hier? Bisping.

Jake Shields: Shields via LnP.

Henderson: H-Bomb baby.

IMO: Wint hij van 8 van de top 25. Ik ben een beetje biased maar meer dan 10 zullen 't echt niet worden hoor.
Eens met het grootste deel. Ik geef Bisping alleen wat vaker het voordeel in twijfelgevallen. En hoewel ik het met je eens ben dat Tim Kennedy zwaar underrated is, denk ik niet dat hij zo makkelijk de vloer aanveegt met Bisping.
pi_105280492
Ik vind dat Munoz zijn hypetrain flink op gang is.. zeg niet dat hij slecht is.. maar laten we nog ff afwachten want als Leben je een aantal keer neerhaalt als die totaal gassed is..

En rocked door K1 Maia :D
pi_105282306
Het is geniet-tijd:

pi_105282383
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die eerste _O_
Gruwelijk _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_105282414
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die eerste _O_
Gruwelijk _O_
Dat gevecht heb ik minstens 100 keer gezien/
pi_105282418
Dit is ook een mooie:

woensdag 7 december 2011 @ 07:05:27 #16
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_105282981
Maia vs Bisping rumoured voor FOX2!
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 7 december 2011 @ 07:48:16 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_105283249
Faber en Cruz coaches in het nieuwe TUF seizoen!!! :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_105283643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Lol dat is wel vet! Coach grudge doet het altijd goed! :)

Strikeforce heavyweight grand prix now expected to end in March
Het zal nog even duren met het genezen van Cormier's hand... :'(
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105286322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Nice :)
Maar eigenlijk hadden ze het afgelopen seizoen moeten doen vind ik, maarja nu LW's/WW's gebeurd wel vaker dat coaches niet in de zelfde gewichtsklasse zitten.

Maar wel mooi de rubber match :)
pi_105286349
Ik ga het wel kijken tegen die tijd maar ik geef er niks meer om, eerst keek ik er echt naar uit, maar het is al ander half a 2 jaar bezig tegen die tijd...... en Alistair kicked, nee..
pi_105287876
OMG ik heb double yellow op Sherdog.. 'You have received an infraction at sherdog mma forums'
Reason: Fighter Bashing

Ik zei "Such a douchebag, this TUF season made me hate him even more.. the guy is such an idiot. I laughed my ass of when he fell of that airhocky table."

:') bashing, mening! feiten!
pi_105288324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga het wel kijken tegen die tijd maar ik geef er niks meer om, eerst keek ik er echt naar uit, maar het is al ander half a 2 jaar bezig tegen die tijd...... en Alistair kicked, nee..
Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormier
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_105288615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormier
Ja, de match up wel.. maar ik bedoel de hele mystiek is weg.. van het tournooi.
pi_105289183

Wat een line-up _O_
pi_105289232
Erg vet! Blijf maar komen met dit soort line ups! 2012 wordt een goed jaar!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')