Klopt allemaal. Fysiek is hij een monster. Zijn fight IQ is echter om te huilen, en mentaal is hij nog net geen Paulo Filho.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Palhares beter is dan de meesten denken, op de grond is hij koning en zijn striking wordt steeds beter. En hij is verschrikkelijk sterk.
Het is deze: http://www.bloodyelbow.com/rankings De mening van meerdere mensen in 1 zeg maar, ben 't er ook niet echt mee eens maar dat is ook het punt niet echt denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een debiele top 25. Maia hoort echt niet in de top 5 thuis meer.
Bisping overigens ook niet. Anderson sloopt hem. Sonnen, Marquardt, Munoz, Henderson (obviously) en Belfort ook.
Toch denk ik dat Bisping veel beter is dan de meesten willen toegeven. Sure, hij mist een signature win. Maar ik zou hem hele goede kansen geven tegen de lagere helft van de top 10.
Jacare en Palhares zullen hem niet submitten in MMA. Maia ook niet. Stann verliest het denk ik ook wel. Rematches met Leben en Wanderlei zie ik hem ook wel winnen.
Lombard en Belcher zouden een goede kans hebben van Bisping te winnen.
Styles make fights
Eens met het grootste deel. Ik geef Bisping alleen wat vaker het voordeel in twijfelgevallen. En hoewel ik het met je eens ben dat Tim Kennedy zwaar underrated is, denk ik niet dat hij zo makkelijk de vloer aanveegt met Bisping.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:59 schreef Jajong het volgende:
Ik ga uit van 5 round fights, aangezien Bisping meestal main-event zal zijn tegen 1 van deze andere lui.
Anderson Silva: Gaan we het niet eens over hebben.
Chael Sonnen: Lijkt me ook clear-cut voor Sonnen, die pwnd 'm eerst in de media en daarna GnP'd ie 'm voor 5 rondes lang. Shut-out.
Yushin Okami: Zelfde als boven, zonder 't mediastukje
Mark Munoz: Die TKO'd Bisping. Staand of op de grond. Bisping circelt nog steeds naar links en Munoz pakt 'm sowieso met Donkey Kong GnP of staand dus.
Demian Maia: Denk niet dat Bisping 5 rondes bij Maia's TD's weg kan blijven. Maar hier geef ik 'm nog een redelijke kans, 50/50 denk ik.
Vitor Belfort: Lol plz. KO1
Brian Stann: Gaat ie ook KO tenzij hij zijn trots inslikt en voor de TD gaat.
Luke Rockhold: Te weinig van gezien maar gezien het skill verschil tussen de meeste Strikeforcers en UFCers geef ik deze aan Bisping. Maar zou goed kunnen dat ik Rockhold onderschat, ook al vind ik dat Jacare hun match had gewonnen.
Jacare: Denk dat Bisping zijn worstelen goed genoeg zal zijn om 5 rondes op zn bicycle te zitten.
Hector Lombard: Lombard KO1. Easy zelfs.
Alan Belcher: Lastig, die is lang weg geweest maar zag er goed uit in zn return match. Zonder de layoff zou ik Belcher kiezen, die is staand diverser en heeft meer power. Bisping heeft meer ervaring op top niveau dus zou daarom Bisping kiezen.
Tim Kennedy: Deze dude is criminally underrated en zou de vloer aanvegen met Bisping imo.
Chris Leben: Mjeh, deze match is al geweest dus tel ik niet mee. Maar Bisping zou 'm em weer winnen.
Wanderlei Silva: Zelfde verhaal als hierboven dus tel em gewoon voor Silva.
Mamed Khalidov: Ik hoop al een tijdje dat de UFC deze dude haalt, ik denk dat met wat matches in de UFC een goeie match voor elke top 10 zou kunnen zijn behalve de echte top, maar op dit moment zou ik voor Bisping gaan.
Rousimar Palhares: Palhares via legbreakz
Santiago: Lol. Same result. Bisping.
Chris Weidman: Nu nog Bisping, over anderhalf jaar Weidman.
Robbie Lawler: Lawler via KO bronies, worstelaars met power = kryptonite voor Bisping imo.
Alexander Schmlenko: De eeuwige tweede in Bellator. Fancy stuff maar Bisping te technisch.
Sakara: Lol. Wat doet deze dude hier? Bisping.
Jake Shields: Shields via LnP.
Henderson: H-Bomb baby.
IMO: Wint hij van 8 van de top 25. Ik ben een beetje biased maar meer dan 10 zullen 't echt niet worden hoor.
Dat gevecht heb ik minstens 100 keer gezien/quote:Op woensdag 7 december 2011 01:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan echt geen genoeg krijgen van die eerste![]()
Gruwelijk
Lol dat is wel vet! Coach grudge doet het altijd goed!quote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Faber en Cruz coaches in het nieuwe TUF seizoen!!!
Nicequote:Op woensdag 7 december 2011 07:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Faber en Cruz coaches in het nieuwe TUF seizoen!!!
Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormierquote:Op woensdag 7 december 2011 10:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga het wel kijken tegen die tijd maar ik geef er niks meer om, eerst keek ik er echt naar uit, maar het is al ander half a 2 jaar bezig tegen die tijd...... en Alistair kicked, nee..
Ja, de match up wel.. maar ik bedoel de hele mystiek is weg.. van het tournooi.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel zwaar benieuwd naar Barnet VS Cormier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |