Badr Hari is gewoon dom, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten arrogantie.
Badr Hari arrogant en Mohammed Ali arrogant. Jones heeft het laatste.
[..]
Ik wou al zeggen, een nieuw gezicht, nicequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef Sinji het volgende:
Hallon trouwens. Mijn naam is Sinji en ik ben vechtsport-verslaafd.
Ik heb bij Jones vooral het idee dat hij zich veel volwassener en intelligenter voor wil doen dan hij daadwerkelijk is. Elk interview dat ik van hem zie hangt samen van citaten en dooddoeners die moeten illustreren hoe rationeel en lucide Jones is. Het probleem is alleen dat hij er ze te dik bovenop legt, en te snel op elkaar laat volgen, waardoor een interview van tien minuten bestaat uit hooguit anderhalve minuut van woorden en gedachten die van Jones zelf zijn, en de rest met gezegden/citaten en toelichting op die gezegden en citaten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten arrogantie.
Badr Hari arrogant en Mohammed Ali arrogant. Jones heeft het laatste.
[..]
Dit, trying way too hard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb bij Jones vooral het idee dat hij zich veel volwassener en intelligenter voor wil doen dan hij daadwerkelijk is. Elk interview dat ik van hem zie hangt samen van citaten en dooddoeners die moeten illustreren hoe rationeel en lucide Jones is. Het probleem is alleen dat hij er ze te dik bovenop legt, en te snel op elkaar laat volgen, waardoor een interview van tien minuten bestaat uit hooguit anderhalve minuut van woorden en gedachten die van Jones zelf zijn, en de rest met gezegden/citaten en toelichting op die gezegden en citaten.
Thanks for the welcomequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, een nieuw gezicht, nice
Welkom
Even de regeltjes van dit topic, zou fijn zijn als je mee wilt werken.
Op de avond van de fights (live) + de hele zondag gebruiken wij spoiler tags, vanaf maandag mag er open gepraat worden over de fights.
Dit is een gewoonte voor mensen die per ongeluk het topic bezoeken e.d. we hebben al vaker de discussie gehad maar zo doen wij het nou eenmaal
Dit jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef McNulty het volgende:
Probleem met Jones is dat hij nice guy arrogant is, waardoor hij eerder nep overkomt. Als je toch arrogant wilt zijn moet je het gelijk goed doen en dat nice guy imago laten vallen.
Jij hit hem, the nail.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef McNulty het volgende:
Probleem met Jones is dat hij nice guy arrogant is, waardoor hij eerder nep overkomt. Als je toch arrogant wilt zijn moet je het gelijk goed doen en dat nice guy imago laten vallen.
Jouw UI behuisd trouwens een eckte nice guyquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dit ja
Als je de cocky motherfucker wil zijn moet je het meteen Tito Ortiz style doen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jouw UI behuisd trouwens een eckte nice guy [ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, we hebben altijd deze nog![]()
Odds voor Ortiz schieten echt als een malle omhoog iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Op Sherdog gaan echt veel mensen voor Lil Nog gaan en veel dollars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |