abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105455285
Meent men nu echt dat de spullen in deze winkels verhandeld worden elders??
Machine 1 knipt het pand, alles stort in, machine 2 grijpt het naar zich toe en verplaatst het achter zich. Bij machine 3 staat een waterstraal voor het stof, hier wordt het puin in de containers gestort.
Dan wordt het gesorteerd via een band, waar het weer wordt nat gehouden voor de eventuele gevaarlijke stoffen.
Onderhand is dit zo vaak door een machine onderhanden genomen dat er echt niets meer heel is.

Als men de inboedel zou willen redden zoals bij de schoenmaker, dit is zeker mogelijk. Alleen de kosten van deze operatie zullen dan tig keer de kosten overschrijden van wat het spul waard is.
pi_105456713
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Dat klinkt mij wel enigszins logisch in de oren, de inboedelverzekeraar zou dat misschien kunnen doen. Nietig beschouwen van de inboedel... hmmmm......
Maar dan zou je als ondernemer dus volledig buiten spel worden gezet, en geen rechten hebben ten aanzien van je eigen "levenswerk".
Word je als kleine detailhandel toch gewoon niet serieus genomen, maar aan de kant gezet als een kind terwijl de "volwassenen"* praten.

(*volwassenen = symbolisch bedoeld voor de verzekeringsmaatschappij, gemeente en sloper die het even onderling regelen).
Ook best wel walgelijk dat de kleine zelfstandige het weer eens aflegt tegen het systeem.
Zijn dat nou mensenrechten, je jaren de pleuris werken en mogen toekijken als het onder je handen vandaan word gerukt.

Ik ga me steeds meer schamen, en steeds dieper schamen, om Nederlander te zijn. Zo horen we toch niet elkaar om te gaan?
Of ben ik nou verdwaald? :?
Ja, je bent verdwaald. Althans, je dramatiseert nogal. Op basis van de flarden berichtgeving is niet duidelijk wat er nu wel en niet overlegd is. En als je auto total-loss verklaard is en je hebt je schade vergoed gekregen bepaal je ook niet meer wat de verzekering met het wrak doet.
pi_105464570
Is de ingang met de neonverlichting nu al gesloopt :P?
pi_105481446
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Nina-Sanders het volgende:
Nee, die ga ik morgen ophalen.
pi_105483504
quote:
17s.gif Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Nina-Sanders het volgende:
Dat logo is wel al weg volgens mij.

Foto vanuit de flat:
In the coolest little capital of the world
pi_105483518
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dat logo is wel al weg volgens mij.

Foto vanuit de flat:
[ afbeelding ]
Die superzware machines staan nu op de instabiele parkeergarage?
pi_105483687
Foto is niet vanuit de flat genomen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 12 december 2011 @ 10:58:23 #158
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_105486181
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vindt het trouwens erg fout dat die verzekeraars niet thuis geven. Naming and Shaming!
Verzekeraars staan niet bekend om hun geweldige dienstverlening. The name of the game is nl. winst maken en dat doe je door zo min mogelijk te garanderen tegen de hoogste premie.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 12 december 2011 @ 10:59:56 #159
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_105486220
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef john6 het volgende:

Als men de inboedel zou willen redden zoals bij de schoenmaker, dit is zeker mogelijk. Alleen de kosten van deze operatie zullen dan tig keer de kosten overschrijden van wat het spul waard is.
Valt mee hoor, voor een klein extra bedrag kan men een hoop waardevolle spullen redden. Het voornaamste criteria zou moeten zijn dat het veilig kan geschieden.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_105486699
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Die superzware machines staan nu op de instabiele parkeergarage?
Ze staan nu in de parkeergarage.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 12 december 2011 @ 20:32:09 #161
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_105507797
Op de website van Dagblad de Limburger kan je een hele fotoserie bekijken die ze vanuit de lucht gemaakt hebben (en ja, het logo is reeds verwijderd): klik
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')