Ja, je bent verdwaald. Althans, je dramatiseert nogal. Op basis van de flarden berichtgeving is niet duidelijk wat er nu wel en niet overlegd is. En als je auto total-loss verklaard is en je hebt je schade vergoed gekregen bepaal je ook niet meer wat de verzekering met het wrak doet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Dat klinkt mij wel enigszins logisch in de oren, de inboedelverzekeraar zou dat misschien kunnen doen. Nietig beschouwen van de inboedel... hmmmm......
Maar dan zou je als ondernemer dus volledig buiten spel worden gezet, en geen rechten hebben ten aanzien van je eigen "levenswerk".
Word je als kleine detailhandel toch gewoon niet serieus genomen, maar aan de kant gezet als een kind terwijl de "volwassenen"* praten.
(*volwassenen = symbolisch bedoeld voor de verzekeringsmaatschappij, gemeente en sloper die het even onderling regelen).
Ook best wel walgelijk dat de kleine zelfstandige het weer eens aflegt tegen het systeem.
Zijn dat nou mensenrechten, je jaren de pleuris werken en mogen toekijken als het onder je handen vandaan word gerukt.
Ik ga me steeds meer schamen, en steeds dieper schamen, om Nederlander te zijn. Zo horen we toch niet elkaar om te gaan?
Of ben ik nou verdwaald?
Nee, die ga ik morgen ophalen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Nina-Sanders het volgende:
Is de ingang met de neonverlichting nu al gesloopt?
Dat logo is wel al weg volgens mij.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Nina-Sanders het volgende:
Is de ingang met de neonverlichting nu al gesloopt?
Die superzware machines staan nu op de instabiele parkeergarage?quote:Op maandag 12 december 2011 08:56 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat logo is wel al weg volgens mij.
Foto vanuit de flat:
[ afbeelding ]
Verzekeraars staan niet bekend om hun geweldige dienstverlening. The name of the game is nl. winst maken en dat doe je door zo min mogelijk te garanderen tegen de hoogste premie.quote:Op zondag 11 december 2011 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Vindt het trouwens erg fout dat die verzekeraars niet thuis geven. Naming and Shaming!
Valt mee hoor, voor een klein extra bedrag kan men een hoop waardevolle spullen redden. Het voornaamste criteria zou moeten zijn dat het veilig kan geschieden.quote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef john6 het volgende:
Als men de inboedel zou willen redden zoals bij de schoenmaker, dit is zeker mogelijk. Alleen de kosten van deze operatie zullen dan tig keer de kosten overschrijden van wat het spul waard is.
Ze staan nu in de parkeergarage.quote:Op maandag 12 december 2011 08:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Die superzware machines staan nu op de instabiele parkeergarage?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |