Standaard Christmas dinner, al is dat dit jaar op Kerstavond. Kalkoen, pastinaken, spruitjes met wortelen, broodsaus, worstjes, roast potatoes, bacon, crabapple jelly. Oh man...hou op.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:32 schreef tdrone het volgende:
Welk diner hebben jullie met kerst?
ik ga één dag gourmetten en de andere dag weet ik nog niet zeker.
Ook al is het eten ruk, we zuipen onszelf helemaal stuk. Zoiets?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
2e kerstdag onbeperkt wokken bij de Chinees inclusief onbeperkt drinken (incl. tap- en flesbier)
Meen je dit? Je geeft niks om kerst of je geeft niks om eten? Of allebei.quote:Op zondag 11 december 2011 01:46 schreef nicknicknickname het volgende:
vorig jaar diepvries pizza![]()
Hopelijk kan ik het dit jaar overtreffen en wel wat lekkers op tafel zetten
Allerhandequote:Op zondag 11 december 2011 01:09 schreef La_Vita het volgende:
40% van de Nederlanders eet met kerst uit de Allerhande![]()
Wij gaan weer ouderwets bbqen met kerst
Mensen moeten ook geen allerhande recepten maken.quote:Op zondag 11 december 2011 01:50 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Allerhande2 jaar geleden kreeg ik bij mijn ouders de overheerlijke gele paprika soep uit de allerhande
Ik lust bijna alles, maar wat was dat smerig zeg
Nee ongelukkige samenloop van omstandigheden met werk enzoquote:Op zondag 11 december 2011 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meen je dit? Je geeft niks om kerst of je geeft niks om eten? Of allebei.
Ok, dat is natuurlijk wel jammer van je kerstmaaltijd. Wat eet je normaliter met kerst dan?quote:Op zondag 11 december 2011 01:53 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee ongelukkige samenloop van omstandigheden met werk enzo
Uiteindelijk maar een pizza uit de vriezer gepakt![]()
Normaal gesproken is kerst de dag om lekker te eten
Nou ja soms staan er wel lekkere dingen in. Ik ben benieuwd wat ik krijg dit jaar... Ik laat me verrassenquote:Op zondag 11 december 2011 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen moeten ook geen allerhande recepten maken.Koop gewoon een fatsoenlijk kook-magazine of een leuk kookboek en niet die AH-troep. Daarnaast: je kerstboodschappen bij de AH doen.
Los daarvan is de groente en het vlees bij de AH gewoon niet kerst-waardig. Maar dat is mijn mening. Wat dat betreft ben ik bij kerst ook al heel m'n leven verwend.quote:Op zondag 11 december 2011 01:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nou ja soms staan er wel lekkere dingen in. Ik ben benieuwd wat ik krijg dit jaar... Ik laat me verrassen
Ik eet eigenlijk van alles. Als er maar veel vlees bij zitquote:Op zondag 11 december 2011 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dat is natuurlijk wel jammer van je kerstmaaltijd. Wat eet je normaliter met kerst dan?
Vlees haal je dan ook bij de slager, groente bij de groenteboer...quote:Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los daarvan is de groente en het vlees bij de AH gewoon niet kerst-waardig. Maar dat is mijn mening. Wat dat betreft ben ik bij kerst ook al heel m'n leven verwend.
Mijn mening ook idd.quote:Op zondag 11 december 2011 02:04 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Vlees haal je dan ook bij de slager, groente bij de groenteboer...
Bloemen haal je toch ook niet bij een tankstation
Haha ok.quote:Op zondag 11 december 2011 02:02 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk van alles. Als er maar veel vlees bij zit![]()
En als ik zelf niet hoef te koken is eigenlijk (bijna) alles lekker. Ben zelf niet echt een ster met koken...
jij ook eet smakelijk alvast! Misschien is dit topic met kerst nog actief en laat ik wel weten wat het is gewordenquote:Op zondag 11 december 2011 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn mening ook idd.
[..]
Haha ok.Ik ga pitten, eet smakelijk alvast.
Carpaccioquote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
1ste kerstdag: carpaccio, biefstuk, dame blanche.
2de kerstdag: gourmetten
quote:Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef 1boefje het volgende:
Geen idee, dit jaar eet ik lekker op een ander
Zo men!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:04 schreef rubje het volgende:
Wij zijn klaar en alle bezoek is de deur uit,zeker als er kleine kids erbij zijn voor wie het niet te laat kan worden.
[ afbeelding ]
gedekte tafel voor iedereen met de kleintjes aan het begin.
[ afbeelding ]
starter= wild grof pate!
[ afbeelding ]Schaaldierenschotel als opvolgend voorgerecht.
[ afbeelding ]
hoofdgerecht= wild met spruiten,cantharellen ,aardappelen etc.
Morgen 1st Kerstdag en dat wordt iets simpeler maar minstens zo lekker!![]()
( kreeft o.a.)
quote:Op maandag 26 december 2011 18:47 schreef rubje het volgende:
Zoals al gemeld in het CUL topic is het vandaag onderstaand hapje geworden.
[ afbeelding ]
Volgens mij moet jij dit soort eten op elke straathoek daar in Taipei kunnen krijgen.quote:
Je moet er ook aluminium-folie overheen leggen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
Dag 1: Tapas
Dag 2: Kalkoen die ontzettend faalde, was dat recept met spek uit de allerhande maar de spek was helemaal verkoold
Dus toch!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet er ook aluminium-folie overheen leggen, natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |