Ik moest 3 keer kijken om te zien hoe het in elkaar zat...quote:
quote:'t breekt zo lekker de week... Hakkuuhhh!!
Marc 'Oh - Love Song
Wonderland - Be on a star
4 Tune fairytales - My little fantasy
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:33 schreef alors het volgende:
We Are The Worldeerste echte kerstplaat die ik hoor dit jaar.
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
We Are The World is een hoop (o.a. een stinkende hoop bagger), maar absoluut géén kerstplaat...
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, net even 3 uur gewandeld over strand, dijk en door de stad, blijft leuk met windkracht 8
En als echte jutter(=iemand uit Den Helder) heb ik nog een badeend en een vol blikje coca cola uit Denemarken gevonden!
Het zou het beste zijn als het helemaal niet wordt gedraaid. Wat een troep. Een van de grondleggers van de theorie dat elke plaat voor het goede doel niet om aan te horen is.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk! Jammer dat ik zo ver van de kust woon, had me heel tof geleken om weer eens echt harde wind om de oren te krijgen![]()
Het waait hier (tijdens buien) ook wel wat harder maar dat is mij wat te lafjes
Tof van je! Helaas moest ik het de laatste keer dat ik bij je in de buurt was bekopen met een bekeuring, ik durf niet meerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op de koffie komen hoor.
Idd, voor mij is het ook een kerstplaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
/care het wordt toch alleen in deze tijd gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
1. Gerard Ekdom (AVRO 3FM / Radio 6 Soul & Jazz)
2. Edwin Evers (Radio 538)
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
1. Annemieke Schollaardt (TROS 3FM)
2. Claudia de Breij (VARA 3FM)
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef borisz het volgende:
Complete uitslagen zijn gepubliceerd. Zie spoilers voor de net niet.
Mega AVRO Gouden RadioRing Top 50:
1. Ekstra weekend (NTR 3FM)
2. De Avondploeg (SLAM!FM)
3. Effe Ekdom (AVRO 3FM)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Man:
1. Gerard Ekdom (AVRO 3FM / Radio 6 Soul & Jazz)
2. Edwin Evers (Radio 538)
3. Giel Beelen (VARA 3FM/ Radio 6 Soul & Jazz)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zilveren RadioSter Vrouw:
1. Annemieke Schollaardt (TROS 3FM)
2. Claudia de Breij (VARA 3FM)
3. Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM)MichielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Forum Opties Forumhop: Hop naar: