SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf hier tot de kustlijn is 1,88 KMquote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat ik vannacht overleef het gaat tekeer qua wind buiten en de zee is hier maar 2km vandaan
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??quote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf hier tot de kustlijn is 1,88 KM
Daar doe ik niet aan mee neequote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??
Grip1 nu bij een woonzorgcentrum hier door de stormschade.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat er toch geen internetpiemeldiscussie van maken, hè??
quote:
Mooi zo. Ik win dat namelijk... De mijnus is langerderquote:
Dat kan heul nietquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Mooi zo. Ik win dat namelijk... De mijnus is langerder
Omdat hij het zegt, denk ik...quote:
Doe een oproepje via Twitter ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
Morgen naar De Staat![]()
En we hebben een Sjaak Afhaak... En ik had de kaarten al besteld!!
Heel misschien dat een collega nog iemand mee ging nemen, anders wordt dat idd een optie. En anders het Burgerweeshuis lief aankijkenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe een oproepje via Twitter ofzo
Jij bbennun meizjuhhhquote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat hij het zegt, denk ik...
Maar de mijnus zijn wel groterder dan hemzes
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaarquote:
Dan had je wel Monthy gehetenquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaar
Ja, of MANthyquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan had je wel Monthy geheten
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 datesquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaar
Die vlechtjes waren too much hè?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 dates![]()
en Team Rocketpower (ik dus) is netjes 10e geworden in de Popquiz. 20 deelnemende teams dus ik ben tevreden. Mijn punten dank ik vooral aan het feit dat de namen van alle 7 K-otic leden wist.....dus of ik daar nou trots op moet zijn....
die vlechtjes in je neushaar waren te erg...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vlechtjes waren too much hè?![]()
En tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |