Ik vond het een geweldig parcours: Eerst helemaal de berg op, veel doorsteekjes onderweg, en dan eenmaal boven de afdaling waarbij het nog mogelijk is om de nummer 1 voorbij te gaan. Ik hoop dat Nintendo snel met een patch komt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef Noxue het volgende:
Het is niet erg vervelend dat het bij Wuhu Mountain Loop is, het is toch niet mijn favoriete track (in tegenstelling tot anderen), toch zijn er te veel mensen online die constant Wuhu Mountain Loop kiezen, juist door die glitch. Dan heb ik al snel geen zin meer.
gas geven zodra de 2 stopt met ronddraaien. lakitu boost zit net NADAT je de grond raaktquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ook alle laps 1e over de finish??
[..]
Ok, dankjewel..
De wolken en struiken zijn hetzelfde, net als in Super Mario Bros.quote:
Dat is dus niet zo. Ik dacht dat de savegames op de 3DS werden opgeslagen en niet op het spel zelf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:29 schreef CklokC het volgende:
Ik kan dus weer lekker opnieuw beginnen met Mario Kart.
Ik ben anders de hele race door eerste, snelle tijden,, finish echt altijd als 1e en toch krijg ik maar 2 sterren.quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Grootste deel van de race eerste zijn, niet te vaak van de weg afgaan, niet tegen muren botsen, niet vallen in ravijnen e.d. en alles winnen inderdaad, dan krijg je meestal wel 3 sterren.
Ik denk niet dat je het kan veranderen. Bij de DS versie was het zo dat diegene bij single-card multiplayer die geen gamecard hadden een willekeurige kleur Shy-Guy kregen. Misschien is dat nu ook wel zo. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, dus ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Schijnt dat je de kleur kleur van.shy guy kan veranderen, maar niemand schijn te weten hoe. Iemand enig idee?
Ik heb hetzelfde, hele rondes vooraan, 40 punten aan het eind, 2 sterren.quote:Op zondag 18 december 2011 09:55 schreef niels5042000 het volgende:
[..]
Ik ben anders de hele race door eerste, snelle tijden,, finish echt altijd als 1e en toch krijg ik maar 2 sterren.![]()
(dit is trouwens alleen in 150 cc en mirror)
Niet teveel van de weg, niet teveel tegen muren botsen, niet te veel van de weg vallen, niet teveel over bananen rijden/door schilden geraakt worden etc?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:02 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hele rondes vooraan, 40 punten aan het eind, 2 sterren.
Gebeurt ook niet, waarom zou ik dan 10 seconden op de 2e voorliggen? Bovendien heb ik de hele baan door een banaantje of schild achter mijn kart voor verdediging, en rijd ik in scherpe bochten ietsje langzamer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet teveel van de weg, niet teveel tegen muren botsen, niet te veel van de weg vallen, niet teveel over bananen rijden/door schilden geraakt worden etc?
Met fatsoenlijk driften hoef je toch niet af te remmenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef niels5042000 het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet, waarom zou ik dan 10 seconden op de 2e voorliggen? Bovendien heb ik de hele baan door een banaantje of schild achter mijn kart voor verdediging, en rijd ik in scherpe bochten ietsje langzamer.
Idd, maar af en toe ga je te hard en moet je afremmen, anders vlieg je uit de bocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met fatsoenlijk driften hoef je toch niet af te remmen
Ik lig vaak genoeg een halve baan voor, met 10 muntjes....quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet teveel van de weg, niet teveel tegen muren botsen, niet te veel van de weg vallen, niet teveel over bananen rijden/door schilden geraakt worden etc?
Petitie tekenen om het op te lossenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef Donderkonijn het volgende:
van de 8 mensen , 6 die steeds mountain loop kiezen, toch geen hol aan zo...
Zoiets werkt toch nooitquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Petitie tekenen om het op te lossen
http://petitionpublique.fr/PeticaoVer.aspx?pi=PicWuhu
De mirrors? Je bedoelt de ghost data? Zijn simpelweg tijden op bepaalde maps die andere spelers hebben geraced, waarvan de race precies is opgeslagen waar je zelf tegen kan rijden in Time Trail modusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef Seria1337 het volgende:
Wat is precies de bedoeling van de mirrors die je per spotpass krijg. Heb elke dag wel nieuwe....
Als ze de glitches maar weggewerkt hebbenquote:
Skyward Sword is een savefilepatch. In Mario Kart zou het spel aangepast moeten worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar Mario Kart online spelen is soms echt niet leuk. Zo nu en dan krijg je 2 a 3 man die de hele tijd dezelfde Wuhu island track kiezen om die glitch te kunnen doen en zo makkelijk punten te kunnen scoren. Nu is dat al erg genoeg, maar daarna blijven die mensen nog steeds dat parcours kiezen en na een tijdje ben ik het wel beu als 5 van de 10 tracks dezelfde track is. Ik zie dat het op NeoGAF ook al een issue is. De vraag is waarom Nintendo hier geen patch voor uitbrengt. Ze hebben een glitch in Skyward Sword verholpen met een patch, waarom doen ze niet hetzelfde voor Mario Kart?
Kennelijk gaan ze er niets aan doen:quote:Op zondag 15 januari 2012 22:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Skyward Sword is een savefilepatch. In Mario Kart zou het spel aangepast moeten worden.
Misschien kunnen ze het zo maken dat die baan niet meer gekozen kan worden?
quote:Thanks for your patience in waiting for a response during this busy time of year. We are aware that it is possible to navigate a certain part of the track in Wuhu Island in a way that allows a large part of the course to be bypassed. There are no plans to update the game to remove this shortcut as doing so would create an unfair advantage for the users of the original release of the game. Rest assured your comments have been added to our records for Mario Kart 7.
Sincerely,
Buddy Roemer
Nintendo of America Inc.
Wat nog vervelender is; snakenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef nomar83 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar Mario Kart online spelen is soms echt niet leuk. Zo nu en dan krijg je 2 a 3 man die de hele tijd dezelfde Wuhu island track kiezen om die glitch te kunnen doen en zo makkelijk punten te kunnen scoren. Nu is dat al erg genoeg, maar daarna blijven die mensen nog steeds dat parcours kiezen en na een tijdje ben ik het wel beu als 5 van de 10 tracks dezelfde track is. Ik zie dat het op NeoGAF ook al een issue is. De vraag is waarom Nintendo hier geen patch voor uitbrengt. Ze hebben een glitch in Skyward Sword verholpen met een patch, waarom doen ze niet hetzelfde voor Mario Kart?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |