Ligt eraan in wiens voordeel dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Morgen zeker ook als het eenzijdig wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij zei het ook?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, of laat ik het beter zeggen.. herhaalt.
Ja, wie denk je..quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan in wiens voordeel dat gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Komt deels doordat Valencia i.t.t. Barcelona/Real Madrid wel bezuinigd. Ze kopen geen belachelijke spelers meer en hebben geen torenhoog salarishuis.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef ShevaJB het volgende:
Valencia is niks meer ten opzichte van 3 jaar geleden![]()
Denk dat als de uitslag hetzelfde wordt niemand zal klagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan in wiens voordeel dat gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
Ajax wint niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat als de uitslag hetzelfde wordt niemand zal klagen
Huh zit er humor in?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
De humor van die reclame met Nick en Simon ontgaat me volledig.
De conducteur zegt ook Volendam terwijl Volendam geen station heeft!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
Gewoon overhoring van conducteur Terwijl normaal ze altijd moeten surfen op hun mobieltje om je antwoord te kunnen gevenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
Die zaadvragende oogjes op het eind, als ze elkaar aanstarenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De conducteur zegt ook Volendam terwijl Volendam geen station heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef GGMM het volgende:
De humor van die reclame met Eddy Zoey ontgaat me volledig.
Zij ze homo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die zaadvragende oogjes op het eind, als ze elkaar aanstaren
ik dacht dat volendam wel een station hadquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
De conducteur zegt ook Volendam terwijl Volendam geen station heeft!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okquote:
Volgens Nick en/of Simon nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat volendam wel een station had
En Leeuwarden heeft zeker een vliegveld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat volendam wel een station had
heel grappigquote:
Met 0-20 zijn ze wel bekend in Amsterdam.quote:
Fryslan Airlines?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Leeuwarden heeft zeker een vliegveld?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Leeuwarden heeft zeker een vliegveld?
denk t ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
wordt vast barca chelsea (1/16finale)
okquote:
gohquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |