quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef Spelvout het volgende:
Hier zijn trouwens alle nummers in hd-kwaliteit terug te vinden(3 zijn er nog aan het verwerken)
Afgelopen zondag in Keulen speelde hij al in een zaal voor 4000 mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Arn0 het volgende:
Hij zal bij de volgende Europese tour wel in zalen zoals HMH staan zeker?
Ik neem aan van wel, moet ie kunnen hebben:-)quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Arn0 het volgende:
Hij zal bij de volgende Europese tour wel in zalen zoals HMH staan zeker?
Die dan wel weer opgeschaald was vanaf de E-Werk (1200 man).quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Afgelopen zondag in Keulen speelde hij al in een zaal voor 4000 mensen.
2200quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die dan wel weer opgeschaald was vanaf de E-Werk (1200 man).
En ja, flinke arena's. In Engeland echt méga-zalen, zoals The O2 (25.000 man, Gelredome tijdens vele popconcerten), waarvan de kaartverkoop goed gaat. Héél benieuwd hoe hij dat gaat doen met de huidige set. Maar begin 2012 doet hij nog wel Melkweg tot HMH-achtige zalen in andere steden in Europa, zoals hierboven gezegd. Dus dat zal in ons geval inderdaad wel HMH worden. En Pinkpop natuurlijk.
Typo inderdaad, was er eerder dit jaar, en is vergelijkbaar met een Melkweg. (En de sfeer van een Russsiche atoomkelder).quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Typo inderdaad, was er eerder dit jaar, en is vergelijkbaar met een Melkweg. (En de sfeer van een Russsiche atoomkelder).
Nee, die heb ik alle kansen die ik had in Nederland gecheckt, was er voor Arctic Monkeys.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 17:25 schreef TNA het volgende:
3x Oasis (2xHMH, 1x Wembley), 1x Beady Eye, 1x Noel.
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/45392619/0quote:NoelGallagher Noel Gallagher
Fans can now stream NGHFBs recent Amsterdam gig here: 3voor12.vpro.nl/tv/#/41396395/… - Let us know your favourite tracks! #NoelGallagher
Was er geloof ik vanaf 12 uur 's nachts... Ben er gebleven tot de pub ons er uit schopte om 2 uur, terwijl ze ons 4 uur hadden beloofd... Volgende keer komt de aftershow ook niet meer in die pub.quote:Op maandag 5 december 2011 12:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ha, hoe laat was je daar toen? Het was nogal rustig bij de afterparty, misschien was Paul daarom een beetje chagrijnig. M'n zusje had jou nog wel herkend geloof ik.
Mooie combinatie vind ik, al zijn de peppers wel op hun retour zonder John Frusciantequote:Op woensdag 14 december 2011 09:48 schreef MCH het volgende:
Noel gaat de RHCP supporten in DublinNu wordt het dus echt wel duidelijk dat hij optreden in grote stadions mist.
de kaartverkoop schijnt tegen te vallen, Noel wordt dus gewoon gebruikt om de boel vol te krijgenquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:24 schreef frits22 het volgende:
[..]
Mooie combinatie vind ik, al zijn de peppers wel op hun retour zonder John Frusciante
Dit, ik zag ineens bij aanbevolen video's Whatever staan en Noel die hem deed in Japan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:39 schreef Merkie het volgende:
Jammer dat hij die in Amsterdam niet deed.
Whatever was zo'n beetje de definitieve doorbraak voor Oasis in Japan, het is nog steeds een van de meest gedraaide Oasis liedjes op de japanse radioquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:55 schreef Spelvout het volgende:
Vraag me af waarom hij Whatever wel speelt in Japan maar niet eerder? Hij heeft het nummer toegevoegd bij de encore, is niet in de plaats voor iets anders.
nice!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:41 schreef TNA het volgende:
De video van Dream On: http://musique.jeuxactu.c(...)de-dream-on-8581.htm
...ennnn de grote veranderingen in de set voor de arena-tour zijn...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking. Ben normaal gesproken tegen zulke poespas, maar het is in zijn show hard nodig. Zeker als je kijkt naar welke zalen hij gaat spelen. Zal goede dingen voor de setlist kunnen betekenen, en het misstond zeker niet tijdens de Royal Albert Hall-optredens in 2010. [..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaah jammerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Arn0 het volgende:
Helaas, het Amorphous Androgynous album is uitgesteld tot 2013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |