Hoe wil ze die uitproberen als ze geen piemel heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je wel uitproberen of ie levensecht genoeg is
Met haar vingers natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe wil ze die uitproberen als ze geen piemel heeft?
Dit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe wil ze die uitproberen als ze geen piemel heeft?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met haar vingers natuurlijk
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is hij niet voor bedoeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, een andere FOK!ker was je voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Maar die ga je toch niet verloten? Indien wel, waar trek ik mijn nummertje?
Jij dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je al eens een fleshlight uitgeprobeert?
Ik kan je zo al wel zeggen van niet. Zoek een vrouw.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar kun je wel voelen of ie levensecht is
Vrouwen zijn niet zo makkelijk als je denktquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan je zo al wel zeggen van niet. Zoek een vrouw.
Sorrie maar ik heb er geenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Met je lul mag ook trouwens.
Hoe makkelijk denk ik dat ze zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zo makkelijk als je denkt
Ik heb geen lulquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je al eens een fleshlight uitgeprobeert?
Oh, lul. Dat heb ik nog nooit gezegd. Ik ken al die namen niet zo goed, ik moet op dat gebied mijn vocabulaire uitbreiden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Met je lul mag ook trouwens.
Makkelijker dan ik denkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe makkelijk denk ik dat ze zijn?
Lekker in newbies kwakkie roerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef Chavez_ het volgende:
Laat je vriend 'm uitproberen dan. Was 'm wel even goed voordat je 'm opstuurt naar de winnaar, wil je.
Schwans, pik, leuter, lul, piemel, penis, lid, zaakje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, lul. Dat heb ik nog nooit gezegd. Ik ken al die namen niet zo goed, ik moet op dat gebied mijn vocabulaire uitbreiden.
Nee, sorry, het worden de polswarmers, die zijn tenminste nuttig. Dump je yoghurt maar in je sok ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goed, Loka gaat voor ons een wollen fleshlight maken. Top idee!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, sorry, het worden de polswarmers, die zijn tenminste nuttig. Dump je yoghurt maar in je sok ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |