Welke Masja?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik hout van adoraties! Ik heet mascha!
Mascha Feoktistova toevallig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik hout van adoraties! Ik heet mascha!
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mascha Feoktistova toevallig?
Die narcist?
Die tiener-uitzuiger?
Ja, díe!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?
Is dat niet dat mokkel wat tienermeisjes naait en in dekentjes op de bank zit te ranzen terwijl ze filmpjes opneemt???
Evillllllllllllquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Loqi het volgende:
vanaf de grond in lief zn bovenbeen springenepische beesten
claws: if you got em, flaunt em!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Loqi het volgende:
vanaf de grond in lief zn bovenbeen springenepische beesten
Oh no, it's the claw, it's the claw!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
claws: if you got em, flaunt em!
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zetquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, Mascha Feoktistova, Mascha Feoktistova, waar ken ik die naam nou van?
Is dat niet dat mokkel wat tienermeisjes naait en in dekentjes op de bank zit te ranzen terwijl ze filmpjes opneemt???
Dat!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
claws: if you got em, flaunt em!
Werkelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zet
Ja tuurlijk. Dat is niet het commentaar dat ze wil hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij bant Mascha Feoktistova ook heel veel mensen van haar site als iemand vraagtekens bij haar stukjes zet
lolquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh no, it's the claw, it's the claw!
[ afbeelding ]
Bwhehehhequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh no, it's the claw, it's the claw!
[ afbeelding ]
Eten is overratedquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had macaronizooi gehaald om snel te kunnen gaan eten (want honger), maar nu zit ik weer achter Fok.... Kansloos, ik ben het
Ik BEN eigenlijk Fokquote:
Yepquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Kip, jij had toch met Black Friday besteld? Mijn kwasten zijn er nog niet.
Alleen met je tietquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whhhooooaaaaaaaaa, mag ik je aanraken??![]()
Die dingen zijn net zo goor als cheap ass suikerbeesten.quote:
Ik heb gewoon hema-kikkersquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die dingen zijn net zo goor als cheap ass suikerbeesten.
Ik heb heel goeien luxen suikerbeestjes van den bakker, hmmmmm
Wat vonden ze van je surprise eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hema-kikkers
Nog over van bij de vijver van de surprise
Ze vonden hem briljant!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat vonden ze van je surprise eigenlijk?
Surprisesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze vonden hem briljant!!
Helemaal omdat we eigenlijk geen surprises doen
Maar nu gaan we volgend jaar allemaal weer een surprise maken
Oh, dan wordt het wel weer tijd ja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Surprises![]()
Ik ga toch maar even koken, hongerrrrrrrrrrrrrr, vandaag alleen om 12 uur 2 boterhammen op
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
joehoe!
Wat is het kneuzensaldo van vandaag? Dico, bgtes, lindy, princess-a...?
Mooi topic dit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
joehoe!
Wat is het kneuzensaldo van vandaag? Dico, bgtes, lindy, princess-a...?
Mooi topic dit
Veilige afstandquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Ben wel een beetje een kneus vandaag. Word constant even heel ziek, dan ineens voel ik me weer goed. Dan ineens weer ziek en dat gaat dus zo door. Daarnaast ben ik sad want overmorgen sterfdag van mn broer en die komt toch elk jaar nog hard aan. Al het sinterklaas & kerst gejubel om me heen maakt het er niet beter op/einde klagen
SQ je ensuite is echt prachtig en fijn dat de moddols er zijn
Dico ben je al naar het ziekenhuis?
Gebruik je iPadquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver hoeren klote telefoon doet achterlijk.
skypen of een andere gratis bel-appquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar kan ik toch niet mee bellen
Want iedereen heeft skype en in heb overal waar ik loop internet? Die iPad vervangt mijn telefoon echt niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
skypen of een andere gratis bel-app
Ik dacht dat het over dit moment gingquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want iedereen heeft skype en in heb overal waar ik loop internet? Die iPad vervangt mijn telefoon echt niet hoor
Wellus... http://www.tabletguide.nl(...)t-je-ipad-of-ipad-2/quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar kan ik toch niet mee bellen
Nee gewoon in het algemeen. Ga die hoerige HTC wel opladenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over dit moment gingMaar er bestaan wel apps waar je gratis naar normale telefoonnummers kan bellen
Ja naar nick zijn iPad. Maar niet als ik in de trein zit zonder interwebsquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wellus... http://www.tabletguide.nl(...)t-je-ipad-of-ipad-2/
Dat kon je toch al?Of heb ik dat verkeerd begreen afgelopen zaterdag?
Godsamme SQ, ik ben er een half uur mee bezig om uit te vinden wat flips is!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
Eerst zonder flips:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met flips:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu nog ff tien dagen wachten met inrichten
Doe eens even de feestboek van die aso, gaan we hem eens goed stalkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Diconnected het volgende:
Zal ik even een goeden garp vertellen: date gaat niet door want meneer heeft het te druk.
Goeden garp 2: ga net godverdomme weer door m'n knie, kan het hele been niet meer bewegen en alles doet fucking pijn dus misschien zo naar het ziekenhuis want het voelt alsof er iets kapot is
Ik ben ook heul geen kneus!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard op de voet gevolgd door de rest van het topic behalve spees, debsterr en joysa
Oh je hebt een blackberryquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu vechten om mijn simkaart uit die blackberry te krijgen
Dat voelde zeker eng aan, die stilte?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yay, firefox is weer lief! Vond jullie al zo verontrustend stil.
KOOP EEN IPHONE EN GA DAN WACHTEN TOT HIJ KOMT EINZ!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KOOP EEN IPHONE EN GA DAN WACHTEN TOT HIJ KOMT EINZ!![]()
Flits! Aan de foto's ook wel te zienquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme SQ, ik ben er een half uur mee bezig om uit te vinden wat flips is!![]()
![]()
Tis dat je zo'n geile ensuite hebt, anders zou ik je irritant vinden!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat voelde zeker eng aan, die stilte?
Thuis of op internet? Dit jaar heb ik alleen nog maar mijn halve handschoenen aangehadquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ugg handschoenen niet kunnen vinden
Koude handen zijn niet chill. Of technisch gezien eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Daar was ik na dat half uur dus achter jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Flits! Aan de foto's ook wel te zien
quote:
Die je vorig jaar hebt gekocht? 2 paar toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Niet specifiek nog, ik laat mijn vader uitkiezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar was ik na dat half uur dus achter ja
[..]![]()
Heb je al iets op het oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Datquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Dit is gewoon heel subtiel'. Ondertussen smeert ze lagen witte shimmer oogschaduw op haar wenkbrauwbot![]()
Heb je een foto van het eindresultaat?? Ben wel heel benieuwd hoe dat eruitziet namelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog aan het uitbuiken van de doner durum....men wat ben ik vol![]()
En de kerstboom staat. Ik moet er wel ff aan wennen, heel andere kleuren dan dat ik gewend ben. Wit, zwart en zilver. Heb een hele grote doos vol witte en zilveren kersversieringen van mij schoonmama gekregen. Ben ik echt heel blij mee, ik hoef er helemaal niets bij te kopen. Zwarte ballen had ik zelf vorig al gekocht.![]()
![]()
![]()
Kijk rustig, duurt een minuut of 5 voor ze uberhaubt begintquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
eerste 10 sec indruk:
OH MY GOD!!! Die blush
*kijkt verder*
überhauptquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk rustig, duurt een minuut of 5 voor ze uberhaubt begint
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat dit iemand is van een ander forum die een nep tutorial maakt
Ze heeft een compleet kanaalquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat dit iemand is van een ander forum die een nep tutorial maakt
Hippe sjit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit zijn mijn kerstballen
[ afbeelding ]
Is exceem, zei ze in de reacties bij een ander filmpjequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ze heeft geprobeerd te krassen op haar pols, maar het is niet zo gelukt
(te zien waar ze haar UDPP omhoog houdt...)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit zijn mijn kerstballen
[ afbeelding ]
Ze heeft bij jou zeker nog geen lijntje onder d'r ogen gezet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:20 schreef Lindytje het volgende:
My eyes....![]()
Die BLUSH!!!!! Haal het weg!!!!!!!!!!!!!!!
Ohja, verder kijken
Nee, ik ben nog maar bij de eerste kleurquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft bij jou zeker nog geen lijntje onder d'r ogen gezet?
Wait for itquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog maar bij de eerste kleur
Daar ben ik nuquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft bij jou zeker nog geen lijntje onder d'r ogen gezet?
Dat dacht ik ook even, maar dat filmpje zie ik niet direct op haar kanaal.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
dat is toch dat wijf van de perfecte rode lippen die niet rood waren?
Yes it's her!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
dat is toch dat wijf van de perfecte rode lippen die niet rood waren?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik twijfel nog steeds
[ afbeelding ]
Dezelfde kast staat op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik twijfel nog steeds
[ afbeelding ]
Youtuben op "perfecte rode lippen"quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik wil de link naar dat filmpje!!! Bwhahahahaha!
Zo is er geen 2e hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik twijfel nog steeds
[ afbeelding ]
quote:
Die van mij waren de 30e geshipt... gevalletje douane?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Debsterr het volgende:
Meh, mijn kwasten zijn de 27e al geshipt. En nog niet hier.
quote:
Tegenwoordig is het meer in om een "reacties van boze klanten" filmpje/artikel te maken, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft een what's in my bag filmpje
Lijntje? Zeg maar gerust LIJN!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
AAGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Dat lijntje![]()
![]()
Ah, je bent erquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef Lindytje het volgende:
AAGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Dat lijntje![]()
![]()
Vooral mutsdoeken zijn hip jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het meer in om een "reacties van boze klanten" filmpje/artikel te maken, toch?![]()
En Chillie zure muts doeken natuurlijk
Bwhhehehe, nee!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Lin: heb jij nou je visagieopleiding samen met mevrouw Lipglans gedaan?
Ze laat wel álles zien danquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft een foreverfriends-agenda![]()
En ze laat in haar watsinmybag-filmpje zien dat er een bon van de Albert Heijn in haar tas zit
Wat heeft ze daar gekocht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft een foreverfriends-agenda![]()
En ze laat in haar watsinmybag-filmpje zien dat er een bon van de Albert Heijn in haar tas zit
Ach so, dass ist doch schade....quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhhehehe, nee!
Bij een heel ander instituut
Mijn mijn visagie-hart doet nu wel een beetje pijn, door dat wijf![]()
Dat verteld ze dan heul weer nietquote:
Zie je wel, ein richtiger stinkhoerquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat verteld ze dan heul weer niet![]()
Wel welke sleutelhangers er aan haar sleutelbos zitten en dat ze een pen in haar tas heeft zittenEn ze heeft al drie deo's uit haar tas getoverd
Ja, kak zeg.. anders had ik bjoetie-vrienden met haar kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach so, dass ist doch schade....
Maar ze heeft nu bij haar blog als motto "eerlijk over bjoetie"
![]()
Sure, eerlijk.... sure
Ik ben toch zeker geen cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Even voor de mensen boven de 25 (rest kent hem niet gok ik):
Bill Murray
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bill Murray
En ze heeft kauwgom en smint in haar tas. Voor een frisse adem. Niet dat ze uit haar mond stinkt hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zie je wel, ein richtiger stinkhoer
Nee hor, dat be-infloet haar seker niet, ik geloov haarquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kak zeg.. anders had ik bjoetie-vrienden met haar kunnen zijn
Jawel, heel eerlijk!
Want dat ze 400 ekkies aan dior make-up ontvangt beïnvloedt haar mening natuurlijk helemaal niet!!![]()
Ik kan niet wachten tot haar sjop opent zodat ik bjoetiespullen kan kopen bij iemand die ik het echt gunquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee hor, dat be-infloet haar seker niet, ik geloov haar![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen cultuurbarbaar.
Oh boy.... daar maakte ik weer een heerlijk ongepaste opmerking over vandaag tegen een cliëntquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ze heeft kauwgom en smint in haar tas. Voor een frisse adem. Niet dat ze uit haar mond stinkt hoor![]()
(ja dat zegt ze echt)
Buenos noches, chica!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Slapenstein!
Lippen-filmpje kijken doe ik morgen wel
Tot morgen chicks
vertel einz!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh boy.... daar maakte ik weer een heerlijk ongepaste opmerking over vandaag tegen een cliënt
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bill Murray
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Slapenstein!
Lippen-filmpje kijken doe ik morgen wel
Tot morgen chicks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok toch niet zo leuk, je had erbij moeten zijn denk ik
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben blijkbaar toch minder oud dan ik dacht, JOY!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:46 schreef megamandy het volgende:
[..]Wat denk jij wel niet van ons
omg en die rode lippentutorial
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok toch niet zo leuk, je had erbij moeten zijn denk ik![]()
[..]Knoflook is ook veel te lekker om niet op te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok toch niet zo leuk, je had erbij moeten zijn denk ikmensen stellen zich aan
吴 曼 迪
[..]Dat die mensen nog bij jou durven te komen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok toch niet zo leuk, je had erbij moeten zijn denk ik
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
[..]
Ik ben blijkbaar toch minder oud dan ik dacht, JOY!
Wachtlijst van 6 maanden jonguh!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat die mensen nog bij jou durven te komen joh
heb je geen beroepsgeheim?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wachtlijst van 6 maanden jonguh!![]()
[ afbeelding ]
vrijwillig offfffeeeee?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga morgen om 9u voor het eerst met een vriendin bodypumpenOh my... dat wordt nog wat.
Vraag meer geldquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja tuurlijk welquote:
nee maar dit soort dingen mogen dan toch alsnog niet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel![]()
weet jij wie ik nu bedoel dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wil over 2 weken wel in mijn feestjurk passen natuurlijk!
zie mijn aangepaste postquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee maar dit soort dingen mogen dan toch alsnog niet?
ik heb er verder geen verstand van hoor
Ik zie nu pas dat wij vlak na elkaar jarig zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wil over 2 weken wel in mijn feestjurk passen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat wij vlak na elkaar jarig zijn![]()
Leuk leuk leuk!
Ik heb weleens van een patiënte een blog gezien (ze had me het adres gegeven) waarin ze dan allemaal dingen over haar behandelaars schreef, ook erg netjesquote:
Doe dat niet roepen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zie mijn aangepaste post
zolang ik geen namen noem of andere aanleidingen dat iemand te achterhalen is, mag ik heus wel wat vertellen, no problem
Als ik roep : "die vrouw die ik vandaag had om 2 uur was echt lelijk" dan is dat een beetje op het randje.
sigmaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Dwyn het volgende:
Zeg, hebben jullie nog aanraders voor een complete brush set?
Een brush set is nooit compleet, dat weet je toch wel....quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb weleens van een patiënte een blog gezien (ze had me het adres gegeven) waarin ze dan allemaal dingen over haar behandelaars schreef, ook erg netjes![]()
"die en die ziet er niet uit, heeft vast geen vrouw die voor hem strijkt thuis" enzo![]()
En dat zijn dan dus collega's van mij en dan nóg het adres geven![]()
Ben maar direct gestopt met lezen
Ik heb zo'n bamboo-ding van Zoeva, bevalt goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor een werk deed jij ook alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons word iedereen eruit gemikt die over t werkt praat
Werk bij de gemeentequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een werk deed jij ook alweer?
(of mag je dat ook niet zeggen?)
Die naam zegt me niks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bamboo-ding van Zoeva, bevalt goed
Het is een vrij landquote:
oh nee maar bij ons word er blijkbaar gewoon strenger over gedaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een vrij land
Net als dat wij van alles over Masja roepen, mag toch ook... dan kun je moeilijk daar wat van zeggen.
Dus je mag niks zeggen? Als in helemaal niks?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons word iedereen eruit gemikt die over t werkt praat
Jah maar dat ze dan de link geeft!! Dat is niet zo slim en netjes enzo...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een vrij land
Net als dat wij van alles over Masja roepen, mag toch ook... dan kun je moeilijk daar wat van zeggen.
Bij Sigma zelf besteld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die sigma set van 12 stuks
Oh nee hoor, voel me niet aangevallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee maar bij ons word er blijkbaar gewoon strenger over gedaanmaar prima dan toch!
was meer voor informatie hoor, niet aanvallend
Oja... Als je het zo stelt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh nee hoor, voel me niet aangevallen
Ik reageerde op dat patiënten dingen over mij en collega's roepen, tsja, dat mag gewoon, kun je weinig aan doen, is ook niet zo'n probleem. Kan ook gebeuren als je een restaurant hebt of weet ik het wat, toch?
Ach ja joh, ze zal er wel niet zo over nagedacht hebben. Meer mensen hebben blogs, maar ik ga daar niet op kijken, om dat ook nog allemaal bij te houden, dan wordt mijn leven nog kanslozer dan het al is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jah maar dat ze dan de link geeft!! Dat is niet zo slim en netjes enzo...
Gemeente teken je voor geheimshoudingsplicht, natuurlijk mag je wel beetje vertellen over je werk gewoon standaard dingen, maar niets over gemeente-dingenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus je mag niks zeggen? Als in helemaal niks?![]()
Of bepaalde dingen gewoon niet?
Ik heb bij de ABN gewerkt en daar mocht dat ook niet. Moest ook een geheimhoudingsplicht tekenen en een verklaring van goed gedrag inleverenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gemeente teken je voor geheimshoudingsplicht, natuurlijk mag je wel beetje vertellen over je werk gewoon standaard dingen, maar niets over gemeente-dingen
Die is bij mij ingevoerd na mijn komst, net als een VOG enzo voor je aan de slag mag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gemeente teken je voor geheimshoudingsplicht, natuurlijk mag je wel beetje vertellen over je werk gewoon standaard dingen, maar niets over gemeente-dingen
Oh fijn zeg....quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn H was toch van mijn toetsenbord afgevallen? Nu hebben ze een heel nieuw toetsenbord opgestuurd, zodat ik het lettertje eruit kan halen en dan in mn laptop stoppen, is het een heel ander systeempje onder dat knopjeEn durf ook niet heel mijn toetsenbord uit mijn laptop te halen en
ook niet, ivm garantie enzo.
"Ik zweer 25% of meer van mijn tijd patience te spelen? "quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik moest een ambtenaren eed/belofte afleggen
Kanquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh fijn zeg....
die dingen zijn ook altijd zo breekbaar en onhandig....
Dát heeft ie snel gedaan! Of had je hem al langer staan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef Sharana_LV het volgende:
HUUUUUUUUU KAT ZIT IN DE KERSTBOOM!
Stond niet op de computerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ik zweer 25% of meer van mijn tijd patience te spelen? "
Lekker nuttig dan, zo'n regel....quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
Ik moest ook een verklaring van goed gedrag inleveren om in de GGZ stage te lopen. Alleen kreeg ik dat best laat te horen, dus toen ik met stage begon was dat ding nog onderweg naar mij. Was daarna altijd te lui om het in te leveren bij de receptie of waar dan ook maar heb vanuit de instelling ook nooit iets ervan gehoordHeb daar een paar maanden stage gelopen en gewoon stagevergoeding gekregen en alles terwijl ze die verklaring van mij nooit gezien hebben
Moest je die verklaring wel zelf vergoeden dan? Want dat kreeg ik na inlevering wel netjes teruggestort.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef megamandy het volgende:
Ik moest ook een verklaring van goed gedrag inleveren om in de GGZ stage te lopen. Alleen kreeg ik dat best laat te horen, dus toen ik met stage begon was dat ding nog onderweg naar mij. Was daarna altijd te lui om het in te leveren bij de receptie of waar dan ook maar heb vanuit de instelling ook nooit iets ervan gehoordHeb daar een paar maanden stage gelopen en gewoon stagevergoeding gekregen en alles terwijl ze die verklaring van mij nooit gezien hebben
UHm ja ik weet niet meer je kreeg het vergoed ja, maar nu weet ik niet of ik dat wel vergoed heb gekregen of dat ik daar ook te lui voor wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moest je die verklaring wel zelf vergoeden dan? Want dat kreeg ik na inlevering wel netjes teruggestort.
Ik ben bij kleine bedragen altijd te lui om te declareren... maar als je het optelt gaat dat ook nog flink in de papieren lopen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
UHm ja ik weet niet meer je kreeg het vergoed ja, maar nu weet ik niet of ik dat wel vergoed heb gekregen of dat ik daar ook te lui voor was
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
UHm ja ik weet niet meer je kreeg het vergoed ja, maar nu weet ik niet of ik dat wel vergoed heb gekregen of dat ik daar ook te lui voor was
Relaxed toch??quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg trouwens waarschijnlijk geen stagiair komend half jaar, zeker omdat ze het niet aandurven bij mij vanuit de opleiding
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg trouwens waarschijnlijk geen stagiair komend half jaar, zeker omdat ze het niet aandurven bij mij vanuit de opleiding
ik ben een keer volledig door het AIVD-gebeuren gescreend omdat ik een werkplek ging bekijken, was ook wel humor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
jullie nemen die (ambtelijke) geheimhoudingsplicht geloof ik iets te zwaar allemaal
en ja, ik mag dat zeggen, want ik heb die eed ook ooit afgelegd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een keer volledig door het AIVD-gebeuren gescreend omdat ik een werkplek ging bekijken, was ook wel humor.
Ik zo tegen die gast waar ik naartoe ging "gaan ze dan al mijn porno van mijn pc ook screenen?"
Whehehehehe.
Ik zou het prima vinden hoor, heb toch ruim voldoende kwaliteitspunten of hoe dat ook heet (ook te lui om dat bij te houdenquote:
Ja ik internet maar ik ben degene die alles dichtzet voor iederen, ik ben systeembeheerderquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, jij internet weleens op je werk toch?
Bij ons wordt alles in de gaten gehouden en zijn ook vrijwel alle functies onbruikbaar gemaakt op de pc i.v.m. veiligheid. Zo kan ik ook niet eens de calculator vanuit bureauaccesoires gebruiken enzo
Gelukkig voor tussendoor mail checken een smartphone, da's wel hendig dan
staat net half uurquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dát heeft ie snel gedaan! Of had je hem al langer staan?
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk met alles sloppy was in die tijd. Moest ook met stage stoppen omdat ik een beetje depressief of richting burn out ging of hoe ze het ook noemen. Ik zag het nut er niet allemaal zo van in.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Fappen JONGUH!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben toen voor de politie ook gescreend. 'Ja, en wat doen je dan op je computer?'
Eeeeh.
Ooooh in dat geval....quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijck
maar even voor de rest: die geheimhoudingsplicht is er voor bedoeld dat er geen uiterst vertrouwelijke informatie uitlekt, dat wil niet zeggen dat je niet mag zeggen dat de koffie vies is of je collega een eikel is
Oh ja, tuurlijk.... dat maakt natuurlijk wel uitquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik internet maar ik ben degene die alles dichtzet voor iederen, ik ben systeembeheerder
[..]
staat net half uur
Oh das wel naar dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk met alles sloppy was in die tijd. Moest ook met stage stoppen omdat ik een beetje depressief of richting burn out ging of hoe ze het ook noemen. Ik zag het nut er niet allemaal zo van in.
[..]Ze moeten eerst een geschikte leerling vinden die mondig genoeg is
zitten ook wel gradaties in toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijck
maar even voor de rest: die geheimhoudingsplicht is er voor bedoeld dat er geen uiterst vertrouwelijke informatie uitlekt, dat wil niet zeggen dat je niet mag zeggen dat de koffie vies is of je collega een eikel is
Daarom inderdaad. Collega's zag ik nooit, want thuiswerk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
heerlijck
En stage lopen is al zo zwaar (meen ik hoor, geen geintje, stage lopen is echt een van de zwaarste periodes uit je opleiding), dan kun je dat er niet bij hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik eigenlijk met alles sloppy was in die tijd. Moest ook met stage stoppen omdat ik een beetje depressief of richting burn out ging of hoe ze het ook noemen. Ik zag het nut er niet allemaal zo van in.
[..]Ze moeten eerst een geschikte leerling vinden die mondig genoeg is
Ik heb nog een half jaar thuis gezeten. Maar dat was meer omdat ik mijn ouders beloofd had mijn P nog te halen van de opleiding en dan te stoppen. Maar dat kreeg ik gewoon niet voor elkaar om een of andere reden. Kan nog steeds niet uitleggen waarom ik bepaalde dingen wel of niet deed. P natuurlijk niet gehaald.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das wel naar dan.Gaat het nu weer beter?
Doe eens how-toquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons mogen ze overal heen op internet behalve porno
maargoed langs elke webfilter kun je binnen 2 sec langskomen
Nou gelukkig dat je het een beetje voor je zelf hebt kunnen uitzoeken, en dat je nu iets hebt gevonden dat indd beter bij je past.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb nog een half jaar thuis gezeten. Maar dat was meer omdat ik mijn ouders beloofd had mijn P nog te halen van de opleiding en dan te stoppen. Maar dat kreeg ik gewoon niet voor elkaar om een of andere reden. Kan nog steeds niet uitleggen waarom ik bepaalde dingen wel of niet deed. P natuurlijk niet gehaald.
Vanaf het moment dat ik mij heb uitgeschreven bij die opleiding en ben gaan werken voor een jaar gaat het weer stukken beterBijna geen vrienden meer over en soms steekt mij dat wel nog maar het is wel beter zoals het nu is.
En sinds september studeer ik dus wel weer, en nu op universitair niveau en dat past gewoon veel beter bij mij.
Ik had op een stage 1 x mijn priv'e mail gekeken, wat niet mocht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag alleen geen vieze plaatjes kijken geloof ik
Ik niet want ik ben een internet-kneusquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons mogen ze overal heen op internet behalve porno
maargoed langs elke webfilter kun je binnen 2 sec langskomen
Het was wel heel zwaar ja, ging naar stage en dan thuis slapen. Verder nietsquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En stage lopen is al zo zwaar (meen ik hoor, geen geintje, stage lopen is echt een van de zwaarste periodes uit je opleiding), dan kun je dat er niet bij hebben![]()
Doe je nu nog dezelfde opleiding?
Ennuh, ik denk het
Wordt lang zoeken dan
Nee hoor, ik ben lang zo erg niet als ik hier lijk
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga effe showeren en wasjes draaien
Oh en Kip en SQ, ik moet jullie excuses aanbiedenMijn moeder is nog geen 2 dagen weg of de vaatwasser staat al te draaien hahaha! Dus ze doet hem tóch iets vaker aan dan ik dacht
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had op een stage 1 x mijn priv'e mail gekeken, wat niet mocht.
Kregen we een uur daarna allemaal een mail dat er " ongeoorloofde websites waren bezocht op internet op de werkpc's"
Dacht ik dat ik het was, voelde ik me helemaal schuldig....
Totdat ik hoorde dat iemand keiharde porno had zitten kijken op een werkpc
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had op een stage 1 x mijn priv'e mail gekeken, wat niet mocht.
Kregen we een uur daarna allemaal een mail dat er " ongeoorloofde websites waren bezocht op internet op de werkpc's"
Dacht ik dat ik het was, voelde ik me helemaal schuldig....
Totdat ik hoorde dat iemand keiharde porno had zitten kijken op een werkpc
Klinkt als een goede keuze!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het was wel heel zwaar ja, ging naar stage en dan thuis slapen. Verder nietsEn dan ook nog eens in continue diensten inclusief terugdraaiende diensten dus eerst middagdienst en de volgende dag een ochtenddienst. Ben dus gestopt (zie mijn post hierboven
). Verpleegkunde was ook echt niets voor mij
Veel te oppervlakkig die mensen mogen werkelijk echt niet zelf nadenken en met oplossingen komen. En omdat de psychiatrie zelf wel super leuk was nu dus psychologie.
Verpleegkundequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het was wel heel zwaar ja, ging naar stage en dan thuis slapen. Verder nietsEn dan ook nog eens in continue diensten inclusief terugdraaiende diensten dus eerst middagdienst en de volgende dag een ochtenddienst. Ben dus gestopt (zie mijn post hierboven
). Verpleegkunde was ook echt niets voor mij
Veel te oppervlakkig die mensen mogen werkelijk echt niet zelf nadenken en met oplossingen komen. En omdat de psychiatrie zelf wel super leuk was nu dus psychologie.
De website die geblokkeerd is in google translate invoeren, tadaaaa!quote:
En dan staat het er in een andere taal?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De website die geblokkeerd is in google translate invoeren, tadaaaa!
zo zijn er nog 3295839042834 manieren
Whehehehquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
hmpf de katten spelen in de kerstboom, ik laat hem maar even staan zonder iets erin tot de lol er vanaf is
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De website die geblokkeerd is in google translate invoeren, tadaaaa!
zo zijn er nog 3295839042834 manieren
Zonde, aan goeie verpleegkundigen op HBO-niveau die een beetje nadenken zou je echt heel veel kunnen hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Verpleegkundezelfde reden waarom ik gestopt ben. Je mag echt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiks
vertalen van engels naar engels of van nl naar nlquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan staat het er in een andere taal?Of hoeft dat niet?
Ik ga het proberen EINZ!
neppert van 2 meter hoog, wil geen echte met deze mongolen katten, ik zie die boom al na 3 dagen zonder naaldenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
WhehehehHeb je een echte boom of een neppert?
Is geen geld voorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zonde, aan goeie verpleegkundigen op HBO-niveau die een beetje nadenken zou je echt heel veel kunnen hebben
Ik hou van rare mensenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt als een goede keuze!
Psychologie is ook echt een leuke opleiding (en psychiatrie is ook interessant!)
Ik kan niks installerenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vertalen van engels naar engels of van nl naar nl
youtube moet je even proberen, waarschijnlijk laad de site wel maar de filmpjes niet, want dat is streaming, het ligt er beetje aan hoe ze het dicht gegooid hebben
daarentegen kun je ook gewoon firefox installeren, die gaat langs hun proxy
firefox hoef je niet te installeren, die heeft oo keen installer die je vanaf usb stick kan opstarten, dus dat ding op een usb stick zetten, in de pc, en je kunt firefox gewoon openenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan niks installeren![]()
En de automatisering bij ons kan dat ook soms niet, maar da's meer omdat het een stelletje mongolen zijn (gezondheidszorg, dus weinig verdiensten, dus de baggeraars zitten bij ons)
Hoezo?quote:
Je kunt bij ons geen USB-sticks gebruikenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
firefox hoef je niet te installeren, die heeft oo keen installer die je vanaf usb stick kan opstarten, dus dat ding op een usb stick zetten, in de pc, en je kunt firefox gewoon openen
Van wat ik heb mee gekregen van mensen die er werkten is dat er geen geld is voor bijscholing enzo. Dat ze eigenlijk niks mogen enzo.quote:
dan moet je hun bios open gooien maar dat duurt lang en dat kan ik je zo niet ff uitleggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt bij ons geen USB-sticks gebruiken![]()
Alleen beveiligde van de instelling zelf, maar die heb ik niet
Een neglect alleen bij het wassen? Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou van rare mensenDie verhalen wat jij ook vaker verteld, heerlijk gewoon! En soms bereikte ik dingen op stage en dan dacht ik HA!
![]()
Er was bijvoorbeeld een bewoner die liet zich maar door 5 mensen ofzo helpen met wassen. Hij had namelijk last van een hemineglect met wassen. Ook wanen dat verplegers en de dokter hem wilden vermoorden en nog vanalles. Toen de enige persoon aanwezig die hem mocht wassen tijdens de middagdienst op een gesloten afdeling stond en daar dus niet weg mocht, vroeg hij of ik hem wilde helpenLike a boss! Hij vroeg wel eerst of ik al een vriendje had, dat was zo dus dan mocht ik hem ook helpen
De hele staf was stomverbaasd toen ze dat hoorden
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je hun bios open gooien maar dat duurt lang en dat kan ik je zo niet ff uitleggen
Ja vraagje! Ik kan vanuit de webmail wel de site openen van ons bedrijf via een link in de mailquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik jullie wel al deze slechte dingen leren
i iz creating evil employees!
Dat is een flinke boom dan zeg!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neppert van 2 meter hoog, wil geen echte met deze mongolen katten, ik zie die boom al na 3 dagen zonder naalden
als je deze computer open klikt, heb je dan daarboven wel een balk? want zelfs daar kun je websites invoeren en dan gaat ie ook gewoon verbindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja vraagje! Ik kan vanuit de webmail wel de site openen van ons bedrijf via een link in de mailMaar dan staat er nergens een adresbalk of wat dan ook. Hoe kan ik dan toch naar andere websites gaan? We hebben geen browser of wat dan ook op onze computer/kassa staan
ja ik dacht beetje bronze oranje achtig maar vorig jaar gekocht en ligt nog in doos dus weet nog niet helemaal zekerquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is een flinke boom dan zeg!
Welke kleur versiersels hang je er in??
Onze boom viel vorig jaar niet uit door de katten, dus dat scheelt. Dit jaar een ander soort boom, maar hoop dat ze daar ook uit blijven... De ballen zijn plastic, dus die kunnen iig niet zo snel kapot.
Wat ik wel vind van veel verpleegkundigen, MBO meer dan HBO, is dat ze overal cursussen voor willen volgen en tijd voor willen hebben vanuit de werkgever. Ik vind het nogal logisch dat je ook zelf je vakgebied bijhoudt, ook in eigen tijd af en toe enzo. Ik volg ook weleens opleidingen die ik zelf betaal, gewoon omdat ik verder wil komen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van wat ik heb mee gekregen van mensen die er werkten is dat er geen geld is voor bijscholing enzo. Dat ze eigenlijk niks mogen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |