abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105750122
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Denk alleen dat bij voetballers de verhoudingen niet altijd gelijk zijn. Geld, voetbalstijl, transferbeleid, clubloyaliteit, mogelijkheden (zowel individueel als met het team)...allemaal spelen ze mee. Sommige voetballers zijn vooral bezig met geld en de mogelijkheden. Andere voetballers, zoals Robin, vinden ook het gevoel bij de club en de voetbalstijl belangrijk.

En inderdaad, zie hem ook niet naar een andere Engelse club vertrekken. Hij is gek op Arsenal en de supporters. Geloof nooit dat hij ze zoveel pijn wil doen door naar een concurrent te verhuizen.
Naar een andere club gaan geeft natuurlijk ook een kans om roemloos te verdwijnen zoals Kluivert. Blijft ie, dan kan ie een Arsenal 'legend' worden.

En vwb geld zit ie in Noord-London nou ook niet echt slecht. Bergkamp is een van de weinige voetballers die in de Q500 staat en die was toch vrij honkvast :P
pi_105761810
voor het geld hoeft van persie niet weg maar voor prijzen, tja het is de afgelopen jaren niet al te best met arsenal (zacht uitgedrukt). het lijkt erop niet beter te worden tenzij wenger zijn aankoopbeleid aanpast.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_105835819
pi_105837762
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Naar een andere club gaan geeft natuurlijk ook een kans om roemloos te verdwijnen zoals Kluivert. Blijft ie, dan kan ie een Arsenal 'legend' worden.

En vwb geld zit ie in Noord-London nou ook niet echt slecht. Bergkamp is een van de weinige voetballers die in de Q500 staat en die was toch vrij honkvast :P
Volgens mij weet hij ook dondersgoed dat dit spel bij hem past. Aan het Nederlands elftal valt te zien dat hij niet in elke systeem past, en dat weet hij ook.
pi_105865932
Nou. Wie zal Wenger gaan kopen in januari? :P
all your heroes are whores
pi_105866435
Ik hoor verhalen over Wayne Bridge. :o
pi_105873628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Precies. Ik weet niet wat mooier is...een CV met prijzen maar wel gewonnen met een club waar je weinig voor hebt gevoeld, of weinig prijzen en een clublegende zijn. Mijn gevoel zegt het laatste.

Dat Bergkamp zo rijk is geworden, komt vooral doordat hij investeerde. Je zou hem bijna een vastgoedmagnaat kunnen noemen.
Van Persie staat ook vrij hoog op de lijst met rijkste voetballers. Hoger bijv. dan Sneijder die veel meer verdient. Dat zegt wat over het bestedingspatroon van beiden (of misschien beter gezegd, hun (ex)-vrouwen :P )
pi_105873698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik hoor verhalen over Wayne Bridge. :o
En de geruchten over de huur van Henry worden ook steeds sterker...

Is Benayoun voor 6 maanden of een jaar gehuurd? Als het 6 maanden is, denk ik niet dat hij blijft. Speelt net zo weinig als bij Chelsea.
pi_105876532
Wordt het bij Henry dan net zoals met Beckham bij Milan? Zou wel mooi zijn want ik heb echt het idee dat Robin binnenkort er weer uitligt met een overbelasting blessure oid ;(
pi_105878563
Benayoun is voor het hele seizoen gehuurd. Wenger heeft een aantal keer gezegd dat hij hem, naarmate het seizoen vordert, steeds meer nodig zal hebben - en wil hem misschien ook definitief overnemen. Maar dat ligt ook aan wat er met Rosicky gebeurt, denk ik.

Zal vanavond wel een leuke wedstrijd worden. Avond-wedstrijden zorgen toch altijd voor een heel andere atmosfeer dus heb er zin in.
pi_105878660
Lees ook dat Zenit interesse heeft in Arshavin, ze hebben alleen nog geen concreet bod gedaan. Hij zou daar speler en coach van de onder-18 jeugd worden.

Graag!
pi_105996499
quote:
Wenger denkt weer aan Henry

Arsenal-trainer Arsene Wenger ziet een terugkeer van Thierry Henry naar de Londense club wel zitten. De Franse aanvaller speelt momenteel voor New York Red Bulls, maar de competitie in Amerika ligt stil tot maart.

Henry traint zolang de competitie in de VS stil ligt mee met Arsenal. “Een kortlopend contract zou ideaal zijn, maar ik heb de vraag nog niet bij hem neergelegd”, zegt Wenger tegenover de BBC. “Ik moet er nog goed over nadenken hoor, begin januari moeten we weten wat we willen.”

Marouane Chamakh en Gervinho

Arsenal moet het in januari doen zonder zijn aanvaller Marouane Chamakh en Gervinho die in actie komen op de Afrika Cup. Henry speelde tussen 1999 en 2007 al voor Arsenal. Hij maakte toen zoveel indruk dat zijn standbeeld onlangs bij het Emirates Stadium werd onthuld.

David Beckham

Eerder maakte David Beckham al soortgelijke uitstapjes van LA Galaxy naar AC Milan.
quote:
Van Persie op recordjacht

Robin van Persie scoorde in 2011 al 47 doelpunten. In de competitie maakte hij er 34 in 35 duels. Daarmee is hij nog 2 goals verwijderd van het record aller tijden in de Premier League, dat in handen is van Alan Shearer (36).

Van Persie scoorde 23 doelpunten van januari tot mei. Hij maakte 24 doelpunten van augustus tot 21 december. Met Arsenal heeft hij nog twee wedstrijden te gaan.

Dinsdag 27 december: Arsenal Wolverhampton Wanderers
Zaterdag 31 december: Arsenal Queens Park Rangers

Een overzicht van zijn doelpunten in dit kalenderjaar:

Premier League: 34
Nederlands elftal: 6
Champioen League: 5
FA Cup: 1
League Cup: 1
quote:
'Van Persie luisde ons erin'

Een bijzonder compliment voor Robin van Persie. Aston Villa-manager Alex McLeish vond dat de Nederlander heel slim een kaart uitlokte voor Villa-speler Allan Hutton.

"Het was zonde dat Hutton er af werd gestuurd", zei McLeish na het duel tussen Aston Villa en Arsenal in Engelse media. "Want hij speelde goed. Alan werd er in geluisd. Hij had Van Persie in zijn gezicht uit moeten lachen en weg moeten lopen. Nu stond Van Persie hem na te zwaaien toen Hutton de tunnel in liep."

Streetwise

"Maar ik neem Van Persie niks kwalijk. Je doet wat je kan doen voor het team. Hij is streetwise. Als je eeb tegenstander boos maakt waardoor hij er wordt afgestuurd, wordt zijn ploeg zwakker en doe je dus een goede zaak."

Hutton kreeg zijn eerste gele kaart na een opstootje met Van Persie. Later in de wedstrijd kreeg hij zijn tweede na een overtreding op Thomas Vermaelen.
pi_105997874
Wat loopt die McLeish stom te lullen ipv Hutton te verantwoorden voor zijn domme tackle. En was die eerste opstootje niet met Benayoun?
pi_106004224
Ik weet niet of Henry wat toevoegt (ik volg hem niet in de VS) maar zou het wel aanmoedigen, lijkt me tof als ie terugkeert.

Of toch de 'legende' in stand houden en niet meer bij Arsenal laten spelen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door tjoptjop op 24-12-2011 16:27:33 ]
pi_106004421
Ik heb liever dat er een permanente vervanger voor chamakh komt, ipv een tijdelijke. Maar Henry zal hoe dan ook voor veel positiviteit zorgen.
pi_106004492
Sowieso Chamakh, het is dat ie transfervrij kwam, maar verder :')
pi_106004786
Ik zie het af en toe wel, en Henry mist gewoon de explosiviteit die hij bij Arsenal wel had. Voetballen kan die nog wel en laat leuke dingen zien, maar het is helaas vergane glorie.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_106005325
kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan Chamakh :')
Ik zeg: Doen!
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:12:51 #119
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106006273
Ik zie liever dat ze gewoon Walcott promoveren tot centrum-spits, ipv Henry terug te halen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:14:18 #120
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106006314

quote:
Waarom kopen ze mij niet?
pi_106006380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:34 schreef daftme het volgende:
Ik zie het af en toe wel, en Henry mist gewoon de explosiviteit die hij bij Arsenal wel had. Voetballen kan die nog wel en laat leuke dingen zien, maar het is helaas vergane glorie.
Als pinchhitter?
pi_106006473
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

quote:
Omdat je bij grote clubs hebt gefaald. En je kost nu best veel omdat je in Duitsland zo goed presteert, dus wij nemen het risico niet.
★★★
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:23:28 #123
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_106006626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Bij Madrid faalde hij niet, maar de trainer die liever 'grotere' namen opstelde faalde. Met zijn wedstrijden in Madrid is helemaal niets mis, behalve dan dat het er te weinig waren, omdat andere spitsen keer op keer WEL mochten falen.
pi_106008446
En naar mijn idee kunnen RVP en Huntelaar totaal niet door een deur.
pi_106020387
En Huntelaar past niet in het systeem.

Ik hoop trouwens wel dat er enige waarheid in de Podolski-geruchten zitten, want daar ben ik namelijk wel fan van. Een snelle, krachtige speler met goede technienk. Yes, please!
pi_106020560
Podolski O+
pi_106020754
Snap nog steeds niet waarom Bayern hem weg deed :{
★★★
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:48:51 #128
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106020970
Van persie _O_
United _O_

=

RvP naar united _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106021091
RvP _O_
Arsenal _O_
Messi _O_
C. Ronaldo _O_
Xavi _O_
=

Messi + C. Ronaldo + Xavi naar Arsenal _O_
pi_106026044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
En Huntelaar past niet in het systeem.

Ik hoop trouwens wel dat er enige waarheid in de Podolski-geruchten zitten, want daar ben ik namelijk wel fan van. Een snelle, krachtige speler met goede technienk. Yes, please!
Helemaal mee eens!
pi_106026269
Wat zijn die kerst-filmpjes toch altijd lachwekkend slecht :D

pi_106031482
quote:
Van Persie: Record geen obsessie

Alan Shearer heeft het record van 36 goals in één jaar (1995) in de Premier League. Robin van Persie is nog slechts twee doelpunten verwijderd van het befaamde record. Telesport-lezer Estella Kranenburg stelde dan ook de volgende vraag: 'Jij bent er dichtbij. Helpt het team je om dat record te verbreken?'

"Ik heb al die tijd met nog niemand in de spelersgroep over dat record gesproken. Bovendien vind ik dat ik die doelpunten niet zonder mijn ploeggenoten had kunnen maken. Iedereen gunt mij het record ook, maar het is voor mij geen obsessie en helemaal geen issue binnen de ploeg", vertelt Van Persie.

"Ik weet dat ik nog drie goals moet maken om het record te breken. Woensdag evenaarde ik het Arsenal-record van Thierry Henry, die er 34 maakte in een jaar. Dat vond ik prachtig. Maar ik slaap er niet minder van als het niet lukt. Ik wil belangrijk voor het team zijn, niet voor mijzelf. Alles begint vanuit goed spelen, doelpunten voorbereiden en wedstrijden winnen. Persoonlijke records zijn veel minder belangrijk. Wat ik wel heel mooi vind is dat Alan Shearer het mij gunt om zijn record te breken. We zullen zien waar ik op 31 december sta.’’
quote:
Van Persie kent geen angst

"Voor welke verdedigers in Engeland en in Europa heb je angst of ontzag?" Dat was de vraag van Piet Poelstra aan Arsenal-vedette Robin van Persie, die speciaal voor kerst de tien beste vragen van Telesport-lezers beantwoordde.

"Angst nooit. Respect zal ik voor werkelijk elke verdediger hebben. Ze vullen het alleen allemaal op een andere manier in. In Engeland respecteer ik er, buiten de jongens in mijn eigen team, twee enorm", zegt Van Persie.

"Vidic van Manchester United en Kompany van Manchester City. Vidic is nu lang geblesseerd maar hij hoort bij de allerbesten. Kompany kan alles. Hij is een leider achterin, is snel, maakt goede keuzes en kan ook gewoon goed voetballen. In Europa vind ik de Braziliaan Silva van AC Milan uitstekend. Snel, sterk, kopsterk. Ik speelde tegen hem tijdens het WK."
quote:
Opa leerde Van Persie omhaal

Robin van Persie kreeg een bijzondere vraag van opa Willem Mulder (67), die één van de tien beste vragen naar Telesport instuurde. "Had je in de pupillen een opa die naar je kwam kijken en die wel eens een arm om je heen sloeg als het wat minder ging? En die je probeerde te sturen naar de voetballer die je nu bent geworden? Ik ben zo’n opa, die zo trots is op z’n kleinzoon (Jordie van 14) die hopelijk net zo goed wordt als jij."

"Schitterend om te horen. Ik denk dat Jordie deels voor zijn opa voetbalt. Ja, ik heb veel steun gehad aan mijn opa Ras, die zelf keeper was bij NEC en Overmaas. Als mijn opa kwam kijken speelde ik voor hem. Maar ook als mijn zussen kwamen kijken, wilde ik me uitsloven. Wat zo’n opa doet, is hartstikke belangrijk. Als kind is dat het mooiste dat er is. Als je verloren hebt, is het chaos in je bovenkamer. Dan is een arm of een woordje fijn", aldus Van Persie.

Waanzinnige omhaal

"Ik kon als kleine jongen geweldig over voetbal praten met opa Ras. Als keeper was hij, heb ik begrepen, rond de oorlogstijd heel goed. Hij was mijn inspiratiebron. Ik weet nog dat we met z’n allen naar hem toe gingen in de winter. Hij was de opa die met 70 jaar met mij ‘omhaals’ ging maken in het park. Ik zie hem nog scoren met een waanzinnige omhaal in de sneeuw. Ging hij me uitleggen hoe dat moest. Dat vergeet ik nooit meer. Die oprechte interesse in zijn kleinzoon, prachtig. Dat is 21 jaar geleden."

Van Persie vervolgt: "Volgende maand wordt hij 91 jaar en komt hij speciaal naar Londen voor mijn wedstrijd tegen Manchester United. Opa Ras is nog steeds fit, fietst en heeft een heldere visie op dingen. Hij kijkt volgens mij ook naar al mijn wedstrijden. Dus opa Mulder, ga zo door!"
quote:
Van Persie gelooft in Europese titel

"Ja, zeker!" Dat is het stellige antwoord van Robin van Persie op de vraag 'maakt Oranje kans om Europees kampioen te worden?', die hem werd gesteld door Telesport-lezer Jacques M. Verdaasdonk

"We zitten in de zwaarste poule. Dat hoeft niet slecht te zijn. Op het WK 2006 hadden we een loodzware groep en waren na twee duels door. Op het EK 2008 zelfde verhaal", geeft Van Persie verdere tekst en uitleg.

"Als ik naar onze selectie kijk en zie hoe iedereen op dit moment in Europa bij zijn club presteert, dan denk ik dat we de ideale leeftijd hebben om te pieken. Ik merk het zelf, met mijn 28 jaar, in mijn totale benadering. Dat hebben de andere jongens waarschijnlijk ook. Door de ervaring word je constanter in je spel. Er zijn weinig uitschieters meer naar beneden. Als prof is dat het belangrijkste. Als je niet constant kunt presteren, maak je geen kans een topper te zijn of mooie carrière te hebben. Op het EK moet je dat constante ook hebben."
  zondag 25 december 2011 @ 15:35:13 #133
123170 alors
zlata1234
pi_106032540
leuke stukjes!
know'm sayin?
word? word.
pi_106033090
Beter maakt van Persie er 3 tegen Wolverhampton en verbreekt hij het record van Shearer
pi_106057427
Van de zotte dat van Persie niet in het wereldelftal zit.

Alhoewel het lastig is om een ander eruit te halen. Allemaal klasbakken natuurlijk.
pi_106057877
Dat team van L'Equipe bedoel je? Dat is niet het wereldelftal, maar een wereldelftal. Ik hecht daar nooit zo veel waarde aan.
pi_106091312
Fijn dat Gervinho ook weer eens scoort
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_106091639
kakakak helemaal vergeten, om 3 uur dacht ik er nog aan :')
know'm sayin?
word? word.
pi_106091856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef alors het volgende:
kakakak helemaal vergeten, om 3 uur dacht ik er nog aan :')
2e helft moet nog beginnen :P (oh die begint nu :+ )
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_106091874
Ik zoek de bank weer op met een pilsje.
pi_106093720
1-1......
pi_106093860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef daftme het volgende:
1-1......
... schieten ze dus geen ruk mee op.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 28 december 2011 @ 17:05:52 #144
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106130845
Als Wenger nou eens geld wil uitgeven aan Gotze of Hazard...
pi_106131152
Grote fout van Arsenal om Clichy weg te doen. Die zorgde toch elke keer voor gevaar aan die linkerkant. En wie heb je nu?
pi_106131522
Nee, totaal geen fout. Clichy bracht juist veel minder in aanvallend opzicht dan Santos. Clichy heeft in 150 wedstrijden 1 keer gescoord en Santos heeft al twee keer gescoord in zijn eerst half jaar.
pi_106131648
Clicht heeft veel meer dreiging en gaat meestal trouw buitenom.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:33:02 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106131783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:28 schreef daftme het volgende:
Clicht heeft veel meer dreiging en gaat meestal trouw buitenom.
Clichy zal vooral zelf spijt hebben van zijn overgang ook al zal hij er financieel wel op vooruit zijn gegaan, ik vind eerlijk gezegd beiden geen toppers, Santos is aanvallend wat beter maar verdedigend weer wat minder.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:33:34 #149
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106131796
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Wenger nou eens geld wil uitgeven aan Gotze of Hazard...
Of anders een keer een speler die al een beetje op leeftijd is maar zich al wel heeft bewezen bij een grote club in een grote competitie.

Bij Chamakh en Gervinho werd ook gezegd dat het 2 grote spelers zouden worden en dat Arsenal hun laatste grote stap zou zijn...
pi_106131932
Ik denk dat niemand met spijt terug kijkt op de transfer van Clichy. Zijn laatste seizoen was gewoon niet goed. En per saldo zijn we er niet op vooruit gegaan, maar zeker ook niet achteruit.
pi_106132050
quote:
Die op 7:44 op Ljungberg _O_
pi_106177077
Die is erg mooi ja :)

Arsenal goal of the year: http://www.arsenal.com/ne(...)news+%28News+Feed%29
pi_106177522
Goal of the year voor mij is RVP's goal tegen Everton. Een goede tweede is die vrije trap tegen Sunderland.
Assist of the season is die van Song tegen Dortmund :p
pi_106177608
v. Persie tegen Everton. Staat trouwens wel een foutje in de tekst in dat filmpje bij die vrije trap :P

Mijn 2e zou Walcott tegen Chelsea zijn. Na die val was de aanval al bijna opgegeven, en dan er zo uitkomen. Sowieso een zeer toffe wedstrijd was dat.
pi_106181095
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef tjoptjop het volgende:
v. Persie tegen Everton. Staat trouwens wel een foutje in de tekst in dat filmpje bij die vrije trap :P

Mijn 2e zou Walcott tegen Chelsea zijn. Na die val was de aanval al bijna opgegeven, en dan er zo uitkomen. Sowieso een zeer toffe wedstrijd was dat.
Volgens mij was dat ook wel de tofste wedstrijd van dit hele jaar _O_
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_106181781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:05 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook wel de tofste wedstrijd van dit hele jaar _O_
Man City - Arsenal was als wedstrijd ook wel erg tof, maar gezien de uitslag wat minder ;)
  donderdag 29 december 2011 @ 21:42:48 #157
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106182963
Bendtner? Wie the fuck is Bendtner als je Goals van van Persie hebt. :')
pi_106190321
Schijnt dat Henry binnen 48 uur een contract voor 2 maanden tekent. De onderhandelingen met NYRB zijn begonnen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 01:25:54 #159
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106191822
Was al langer bekend. Komt omdat de competitie daar gestopt is nu.
pi_106193088
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 01:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Was al langer bekend. Komt omdat de competitie daar gestopt is nu.
Was bekend dat hij mee traint en wel open stond om een paar maanden bij Arsenal te ballen, niet dat het concreet werd.

Al staat er geen bron bij, afwachten dus maar.
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:26:44 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106195183
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 02:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Was bekend dat hij mee traint en wel open stond om een paar maanden bij Arsenal te ballen, niet dat het concreet werd.

Al staat er geen bron bij, afwachten dus maar.
MattLawExpress twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 08:16:39 Henry says 'yes' to become Arsenal's new no12 http://t.co/d21ZJ6Zh reageer retweet
pi_106195451
Louter een formaliteit dus nog met NYRB. Wel tof ^O^

Nu maar hopen dat de deceptie niet al te groot wordt
pi_106200481
Hij is terug :)
pi_106201779
Henry :D

Geweldig om hem weer in het rood-wit te mogen zien! Nu alleen maar hopen dat het niet hier bij blijft voor deze window.. Wel een goed teken dat Arsene tenminste realiseert dat we er niet warmpjes bij zitten wat aanvallers betreft, zeker nu met de ACN.

Van Persie is op dit moment beest maar als hij wegvalt heb je niemand meer eigenlijk, erger me echt aan het feit dat er eigenlijk geen een speler is die vanaf de bank het verschil kan maken als het niet loopt. Heeft ook te maken met dat Wegner elke keer maar weer kiest voor Arshavin of Chamakh, waarom niet een keertje Ox of Park?
pi_106201789
Leuk nieuws, ik ben heel erg benieuwd. De timing is in ieder geval ideaal om Gervinho/Chamakh op te vangen zonder veel geld te hoeven kosten, maar zelfs dan moet er toch nog versterking komen.

Want wat is nou de bedoeling met bijv. Park? Die zou toch sowieso maar 2 jaar kunnen blijven? Hij is misschien nog niet goed genoeg, maar hij speelt volgens mij ook niet echt veel om eventueel beter te worden...
pi_106202163
Prachtig dit _O_ The king is back!

Kleine kanttekening: Hij doet het in New York leuk maar we weten niet of hij het niveau van de Premier League nog aan kan. Al zal een mindere Henry nog altijd 10 keer beter zijn dan Chamakh O-)
En ik vrees dat dit een tijdelijke oplossing is en dat er niets wordt gedaan aan het probleem op de lange termijn...geen goede stand in voor RVP hebben.

Maar voor de rest...geweldig dit! Zal een enorme boost zijn voor de spelers en het zal RVP ook ontlasten op het veld. De tegenstander concentreert zich nu vaak volledig op hem. Met Henry op het veld hebben ze twee sterspitsen die ze moeten verdedigen.

Ben ook heel benieuwd hoe ze nu gaan spelen. Gaat Henry op de linkerflank (ipv Gervinho)? Ik zie Wenger niet zijn systeem aanpassen en terug naar 4-4-2 gaan.
pi_106202250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef sylvietjoo het volgende:
Leuk nieuws, ik ben heel erg benieuwd. De timing is in ieder geval ideaal om Gervinho/Chamakh op te vangen zonder veel geld te hoeven kosten, maar zelfs dan moet er toch nog versterking komen.

Want wat is nou de bedoeling met bijv. Park? Die zou toch sowieso maar 2 jaar kunnen blijven? Hij is misschien nog niet goed genoeg, maar hij speelt volgens mij ook niet echt veel om eventueel beter te worden...
Park en Ox krijgen meer speeltijd in 2012, aldus Wenger. Ik neem aan dat na het debakel van afgelopen woensdag met Chamakh, hij het nu wel definitief verspeeld heeft en Park eerste stand in van RVP wordt. We zijn in ieder geval nu een maand van die kluns af. Laat Marokko maar Afrikaans kampioen worden. Hoe langer hij weg is, hoe beter.
pi_106203888
Ik heb ooit Overmars van dichtbij weer mogen zien in Deventer, maar dat was toch niet echt wat. Hopen dat het met Henry anders gaat.
pi_106204059
Nou ik ben benieuwd naar Henry :)
know'm sayin?
word? word.
pi_106205231
Hopelijk is Henry als tijdelijke oplossing gehaald voor Chamakh, en als Chamakh in de zomer verkocht wordt, dan wordt er hopelijk een permanente goede vervanger gehaald. Het is alweer een tijd geleden dat Wenger een goede spits heeft gekocht, maar laten we hopen dat hij zijn voorkeur het kopen van aanvallers niet verloren is.
pi_106243816
Podoooolski!

Hoop dat ik kan kijken vandaag... moeten winnen dit keer, we hadden tegen Wolves een mooi voorsprongetje kunnen nemen maar helaas!
pi_106246817
Kan helaas niet kijken, moet al vroeg naar het feestgedruis van oud & nieuw.
pi_106248811
Arsenal: Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Song, Arteta, Ramsey, Walcott, Van Persie, Arshavin.

Basisplaats voor Arshavin...
pi_106253858
Arshavin eruit voor Gervinho aub. Al zit Theo tot nu ook bij Traore in de zak eigenlijk. Van Persie met goeie kansen, zeker die volley op z'n rechter had er in gemogen. En wat is tegenwoordig wel een handbal in de 16 meter??
pi_106254176
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef SpamNinja het volgende:
Arshavin eruit voor Gervinho aub. Al zit Theo tot nu ook bij Traore in de zak eigenlijk. Van Persie met goeie kansen, zeker die volley op z'n rechter had er in gemogen. En wat is tegenwoordig wel een handbal in de 16 meter??
Zowel arshavin als walcott breken inderdaad geen potten. Per is tevens koeken aan het bakken. Jammer van Robin tot nu toe.
pi_106254574
Jeeeezus Walcot :') :') __________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_106254773
Het record is nog mogelijk.
Citius, Altius, Fortius.
pi_106256365
Nu niet meer dus... ;)

ManU verloren, Tottenham gelijk, Chelsea verloren dus mooi de 4e plek met 3 punten achter op Spurs. Kon slechter! :D
pi_106276564
quote:
Van Persie onder vuur
LONDEN - Manager Neil Warnock van Queens Park Rangers heeft zaterdag na de nederlaag tegen Arsenal (1-0) kritiek geuit op Robin van Persie. Volgens Warnock gebruikt de Nederlandse aanvaller van de 'Gunners' bij luchtduels regelmatig zijn armen. „Hij komt nog weg met moord”, schamperde de manager van QPR. „Van Persie is heel slim. Hij kijkt naar zijn tegenstander en gooit zijn armen omhoog als er een lange bal komt.”

Warnock: „Hij maakte eigenlijk zes of zeven overtredingen waar de scheidsrechter niet voor floot. Heel teleurstellend, maar dat gebeurt als je bij Arsenal op bezoek gaat.” Van Persie maakte overigens na een uur het winnende doelpunt (1-0).
Hij heeft wel gelijk .. maar v. Persie doet het gewoon superslim.
★★★
pi_106277753
Wie was dat een tijdje terug die ook zoiets dergelijks over RVP zei over het uitlokken van overtredingen...? Weet even niet meer tegen wie ze toen speelden. Maar goed, dat hoort ook bij het spelletje - alsof RVP daar de enige in is.
  zondag 1 januari 2012 @ 15:56:46 #181
123170 alors
zlata1234
pi_106277906
Hij is er gewoon heel erg slim in geworden. Anderhalf, twee jaar terug was hijzelf degene die altijd de kaarten pakte (zoveel dat ie er regelmatig een wedstrijd door geschorst was) en ook vaak overtredingen tegen kreeg. Nu is dat totaal omgedraaid.
know'm sayin?
word? word.
pi_106279696
Ik vind het een schandalige opmerking. Van Persie heeft een geweldig jaar achter de rug en beslist WEER de wedstrijd. In plaats van hem een compliment te geven, zoals veel trainers doen, komt hij met zo'n opmerking. Wat wilde hij bereiken? Aandacht? En het zal vast cynisch bedoelt zijn maar zeggen dat iemand nog weg zou komen met moord kan echt niet.

En dat zegt dan de trainer van een houthakkersteam waarbij 2 spelers met rood het veld af hadden moeten gaan....
pi_106280630
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef Lily1987 het volgende:
Ik vind het een schandalige opmerking. Van Persie heeft een geweldig jaar achter de rug en beslist WEER de wedstrijd. In plaats van hem een compliment te geven, zoals veel trainers doen, komt hij met zo'n opmerking. Wat wilde hij bereiken? Aandacht? En het zal vast cynisch bedoelt zijn maar zeggen dat iemand nog weg zou komen met moord kan echt niet.

En dat zegt dan de trainer van een houthakkersteam waarbij 2 spelers met rood het veld af hadden moeten gaan....
Hij heeft gewoon gelijk. Maar alsof iemand zich er druk om gaat maken; Hij blijft doorgaan waar hij mee bezig was.
★★★
  zondag 1 januari 2012 @ 17:54:30 #184
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_106281192
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef Lily1987 het volgende:

oh oh je mag niet aan RVP komen hoor foei zeg
pi_106283096
Ik vind het nogal vreemd dat Warnock kritiek levert op de beste speler van de tegenpartij, en niet kritisch is op zijn eigen ploeg. Het is ook nog eens erg ongenuanceerde en hypocritische kritiek natuurlijk; zo wordt het spelletje gewoon gespeeld en zijn spelers zijn daar zeker niet anders in.
pi_106283162
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef vincerusso het volgende:

[..]

oh oh je mag niet aan RVP komen hoor foei zeg
echt he. _O-
pi_106285224
Frimpong een half jaar verhuurd aan de Wolves. Ben benieuwd. Zal goed voor hem zijn om weer eens elke week te moeten bikkelen i.p.v. druk bezig te zijn met allerlei andere dingen.
pi_106394988
Coquelin gaat binnenkort een nieuw contract tot 2015 ondertekenen. Goed nieuws wat mij betreft, hij speelt best goed de laatste tijd en is zeer veelzijdig qua posities. Is uit L'Équipe.
pi_106403209
Mannone verhuurt aan Hull City, net als vorig jaar.
pi_106459369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
Coquelin gaat binnenkort een nieuw contract tot 2015 ondertekenen. Goed nieuws wat mij betreft, hij speelt best goed de laatste tijd en is zeer veelzijdig qua posities. Is uit L'Équipe.
Ja vind ik ook. Op het middenveld vond ik hem niet zo maar als linksback doet hij het goed.
pi_106478067
We hoeven dus niet veel transferactie te verwachten, blijkbaar:

http://www1.skysports.com/news/19494/7413931/

Ben benieuwd wie het wordt. Er is duidelijk versterking nodig voor een top 4-positie...
pi_106478415
Ach we hoeven toch nooit veel van Wenger te verwachten op de transfermarkt de laatste jaren ?

Ik ben positief verrast als er naast Henry nog een andere speler bij komt.
pi_106479166
Taiwo is wel een beest in FIFA :D

In het echt valt hij nogal tegen blijkbaar.. ;(
pi_106480237
Hij is geen steek veranderd!

pi_106480492
Het haar is alleen omgedraaid, hij krijgt rugnummer 12 overigens.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_106481831
Geweldig nieuws _O_

Nu die baard er nog af want dat vind ik drie keer niets.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:14:14 #197
123170 alors
zlata1234
pi_106481899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef PiraatPiet het volgende:
Het haar is alleen omgedraaid, hij krijgt rugnummer 12 overigens.
:D!
know'm sayin?
word? word.
pi_106484863
Onderaan zijn tweede eerste interview: http://www.metro.co.uk/sp(...)im-just-here-to-help
pi_106486867
Wel baard! :D
pi_106487448
Wat een held is het toch.

Ook mooi in dit fragmentje. Net als ze gaan zingen _O_

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')