Beter kan je het denk ik niet verwoordenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef Roces18 het volgende:
nope.
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Als je daden ondergaat dan ben je toch het slachtoffer?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef AFCA1013 het volgende:
Ik heb in dit geval wel een paar daden ondergaan (3).
Ik wilde net hetzelfde zeggen... Aparte woordkeus. Alsof TS er niets aan kon doen, hij heeft zijn daden gewillig ondergaanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je daden ondergaat dan ben je toch het slachtoffer?
Ja hoor, vanaf 2016 mag je er toch werken?quote:Van de mishandeling heb ik reuze spijt. ik ben echt veranderd, helaas ziet niemand dat in.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef Roces18 het volgende:
nope.
wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Weet je dan zo zeker dat die twee laatste zaken ook meewegen? Wat mij betreft is een veroordeling voor een misdrijf als mishandeling ook wel voldoende om geen VOG af te geven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef AFCA1013 het volgende:
Ja vanaf de laatste keer heb ik zelfs geen boete gehad. Ik ga naar school, beoefen mijn hobby's en doe vrijwilligers werk in het bejaardentehuis en deel mee aan slachtofferhulp. Mijn doel is om via luchthaven beveiliger op schiphol bij de marechaussee in te stromen.
prima toch, 'kwijtschelding' bereik je door tot die tijd clean te blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef AFCA1013 het volgende:
Nu heeft justitie een brief gestuurd waarin staat dat ik tot 2016 niet op Schiphol mag werken of ergens anders waar je 'clean' moet zijn.
Omdat ze zeker willen weten dat je na het uitzitten van je straf niet meer terugvalt in het gedrag. En daar staat een bepaalde termijn voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef AFCA1013 het volgende:
Het is wat onbegrijpelijk omdat ik mijn straf heb uitgezeten en dan toch word en zolang geen VOG afgegeven
Het is helemaal niet onbegrijpelijk. Het niet afgeven van een VOG is geen onderdeel van de straf, maar dient ter bescherming van de samenleving.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef AFCA1013 het volgende:
Het is wat onbegrijpelijk omdat ik mijn straf heb uitgezeten en dan toch word en zolang geen VOG afgegeven
Je hebt gewoon bewezen een ongeschikt persoon te zijn voor een functie op schiphol met je gedrag. Wees blij dat je in 2016 nog een kans krijgt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef AFCA1013 het volgende:
prima maatregel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef AFCA1013 het volgende:
Nee, het betekent dat je iemand hebt mishandeld. Op welke manier lijkt me niet heel relevant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef AFCA1013 het volgende:
omdat ik ben veroordeeld voor mishandeling betekend het niet dat ik die gene heb gestoken of in elkaar heb geslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |