SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wat zou je anders doen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ohhhhh echt, I wish.
Ik zou mijn hele dertig-something wel over willen doen.
Ik zou wel weer bij 33 willen beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ohhhhh echt, I wish.
Ik zou mijn hele dertig-something wel over willen doen.
Je bent toch niet lebbisch hèquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin is ook 9 jaar ouder dan ik - nee ik doel nu niet op dat ze bejaard is-
Regel jij de tijdmachine? I'll be there!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou wel weer bij 33 willen beginnen
aaah dan heb ik dus nog 2 jaar om te verklotenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou wel weer bij 33 willen beginnen
quote:[..]
Je bent toch niet lebbisch hè
We kunnen wel samen bij 33 beginnen. Weer eens wat andersquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
Regel jij de tijdmachine? I'll be there!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel samen bij 33 beginnen. Weer eens wat anders
quote:
Eet ze, soon-to-be-33-jarige!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG... ik denk dat ik maar eens ga eten
Ik heb braaf rijst met vis gegetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
few changes in your diet may help with diarrhea. Avoid chocolate, alcohol, caffeine, carbonated drinks, the artificial sweetener sorbitol
ik niet, jij wel?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
probeer je het niet eerst even uit in de winkel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |