abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 21:46:34 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105315124
Ik heb de wolvjes nu 2 keer live gezien en ik vind het live wel aandoenlijk met takjes en kaarsjes enzo.

Ultieme kerstband eigenlijk :) ze nemen hun eigen kerststukjes mee.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 8 december 2011 @ 06:26:32 #52
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_105327223
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat klonk mij in de oren als het einde van wittr maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze van gitaren afstappen :P Maar eigenlijk bedoelen ze dus ons volgende album wordt een beetje anders dan de vorige 3 en we doen daar heel moeilijk over :D
Wolves zonder gitaren :D Dat zou mooi zijn.
pi_105327640
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 06:26 schreef Inkomen het volgende:

[..]

Wolves zonder gitaren :D Dat zou mooi zijn.
Ik ken dat hele bandje niet, maar als ik het zo hoor, dan mis ik er weinig aan.
  donderdag 8 december 2011 @ 08:30:21 #54
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_105327895
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de wolvjes nu 2 keer live gezien en ik vind het live wel aandoenlijk met takjes en kaarsjes enzo.

Ultieme kerstband eigenlijk :) ze nemen hun eigen kerststukjes mee.
Serieus? Dan is daar zeker op youtube beeldmateriaal van ;)
Kan alleen nu niet kijken helaas....
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_105328085
En om nog even aan te sluiten bij de OP en het feestgedruis dat het dagelijks leven heet:

pi_105335355
Yeeah, de release datum van de nieuwe schijf van Eths is bekend. Niet echt bekend hier, maar een van de betere franse metalbands en mijn persoonlijke favoriet. Nog maar 1 keer in Nederland gestaan in 2009 in Kerkrade, en hetzelfde jaar een explosief optreden op Graspop in de Metaldome, zijn ze toch al 12 jaar hard op weg in eigen land. Sinds 2009 zijn ze ook steeds meer Europa in aan het trekken, met optredens in Belgie, Nederland, Italie en Duitsland.

2 Maart 2012 komt hun nieuwe album uit, getiteld "III" (3) met daarop aansluitend een tour door voornamelijk Frankrijk, Belgie en Tunesie:

Van de Eths Facebook:

Hi everyone,

here we are , all the voices are now recorded, we are already on the action: the bass.

We are also pleased to announce that the album will be entitled "III" and will be released March 2nd, 2012 (March 13th in North America).

Candice: Sensitivity, right tone, right grunt, breath, emotion, be exposed, introspection, re-do, re-do, tiredness, insomnia, re-do, feel emptiness, fall, get back up, get there, re-do, give everything, achieve the goal, just sing. The voice recordings can be such a pain but in the end the result is always worth it... This album kills.

Heb je zin in wat harde, franse metal met female grunts/cleane zang, check ze uit op de JouTuub ;)
  donderdag 8 december 2011 @ 13:28:41 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105335504
Oooooooh! Zit iedereen al klaar? Het is bijna 13:49!
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef Romanov het volgende:
Yeeah, de release datum van de nieuwe schijf van Eths is bekend. Niet echt bekend hier, maar een van de betere franse metalbands en mijn persoonlijke favoriet. Nog maar 1 keer in Nederland gestaan in 2009 in Kerkrade, en hetzelfde jaar een explosief optreden op Graspop in de Metaldome, zijn ze toch al 12 jaar hard op weg in eigen land. Sinds 2009 zijn ze ook steeds meer Europa in aan het trekken, met optredens in Belgie, Nederland, Italie en Duitsland.

2 Maart 2012 komt hun nieuwe album uit, getiteld "III" (3) met daarop aansluitend een tour door voornamelijk Frankrijk, Belgie en Tunesie:

Van de Eths Facebook:

Hi everyone,

here we are , all the voices are now recorded, we are already on the action: the bass.

We are also pleased to announce that the album will be entitled "III" and will be released March 2nd, 2012 (March 13th in North America).

Candice: Sensitivity, right tone, right grunt, breath, emotion, be exposed, introspection, re-do, re-do, tiredness, insomnia, re-do, feel emptiness, fall, get back up, get there, re-do, give everything, achieve the goal, just sing. The voice recordings can be such a pain but in the end the result is always worth it... This album kills.

Heb je zin in wat harde, franse metal met female grunts/cleane zang, check ze uit op de JouTuub ;)
*zucht* metalcore. Niet echt bekend hier? Misschien moet je even onder je steen vandaan komen...
Als ik harde Franse metal wil horen zet ik Benighted wel op
pi_105335700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef GimmeGore het volgende:
Oooooooh! Zit iedereen al klaar? Het is bijna 13:49!

[..]

*zucht* metalcore. Niet echt bekend hier? Misschien moet je even onder je steen vandaan komen...
Als ik harde Franse metal wil horen zet ik Benighted wel op
Welke steen?

Als er tijdens een nederlands optreden maar 15 mensen aanwezig zijn (in een zaal voor 300 man), daarbij in beschouwing nemende dat de meeste nederlanders geen frans spreken, en daardoor ook geen interesse hebben in muziek in die taal (om nog maar te zwijgen van de vooroordelen tegen fransen), ga ik er gewoon vanuit dat ze hier niet bekend zijn. Wat ook zo is.

En ook meteen *zucht* metalcore... Je bent zeker een hele vent/chick als je enkel naar Death metal of Brute Deathmetal luistert, alles daaronder is natuurlijk voor pussies. :') :') :')

Alleen dan ben je zeker "true metal" :') :') :')

Steek jij je steen maar in je hol, ik kijk verder dan oo wat bruut, oo wat technisch.

(daarbij mag ik ook graag genieten van bands als Aborted, Keep of Kalessin. Maar in jouw beperkte denkwereld zal dat wel niet kunnen)
pi_105335885
Ik vind het ook maar poep muziek.
Maar ik ben dan ook geen metalcore liefhebber, op wat uitzonderingen na, zoals;

pi_105336043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:41 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind het ook maar poep muziek.
Maar ik ben dan ook geen metalcore liefhebber, op wat uitzonderingen na, zoals;

Toch weer prachtig dat de enige 2 reacties tot nu toe vallen over metalcore, terwijl de band zich ook omscrijft als Deathcore, Groove Metal, Death Metal en Neo Metal.

Dacht dat dit een metalforum was, maar kennelijk is het maar een zeer beperkt deel van de metal.

Noem dit forum gewoon, ik ben een wannabee metalhead en moet met zoveel mogelijk brute bands gaan schermen. Metalheads Unite is het zeker niet hier :N
pi_105336708
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. We vertellen maar onze mening. Ik kan hier ook gewoon rustig zeggen dat ik de meeste black metal poep muziek vind of power metal gay ect.
pi_105336951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. We vertellen maar onze mening. Ik kan hier ook gewoon rustig zeggen dat ik de meeste black metal poep muziek vind of power metal gay ect.
Het gaat ook meer om de reactie van de topic bitch. Een die ik wel vaker hoor van mensen die zich graag willen verheffen en dan maar lakend gaan reageren op de muzikale voorkeut van een ander. Van kritiek ben ik niet wars, maar om nu gelijk een post te gaan bashen zoals zij doet, terwijl ze er klaarblijkelijk geen kennis van heeft, is gewoon triest. Meteen met stenen gooien, gelukkig kan ik teruggooien.

Niet openstaan voor iets is kenmerkend in de metalscene. Ik ga niet mee in de hype.
pi_105336961
Er zijn hier trouwens ook nog aparte deathcore/metalcore/nu-metal topics, waar je meer liefhebbers zult zien.
pi_105337058
Ik ben geen hokjesdenker, dus post ik gewoon in een algemeen forum.

Metalcore liefhebbers hoef ik ook niet te overtuigen, die kennen het wel. Het gaat er juist om om bij anderen bekendheid ervoor te krijgen. Dat krijg je niet door in specifieke topics te gaan posten.

Daarbij ga ik mij niet conformeren aan iemands oncomformisme
pi_105337178
Ik snap je punt, maar metalcore/deathcore is altijd een gevoelig onderwerp hier :P
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 14:20:04 #66
159966 lifeblind
pi_105337228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik snap je punt, maar metalcore/deathcore is altijd een gevoelig onderwerp hier :P
Zo'n beetje alles wat op -core eindigt is hier niet welkom :P (met grindcore als enige uitzondering)
pi_105337266
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:14 schreef Romanov het volgende:
Ik ben geen hokjesdenker, dus post ik gewoon in een algemeen forum.

Metalcore liefhebbers hoef ik ook niet te overtuigen, die kennen het wel. Het gaat er juist om om bij anderen bekendheid ervoor te krijgen. Dat krijg je niet door in specifieke topics te gaan posten.

Daarbij ga ik mij niet conformeren aan iemands oncomformisme
Ik heb het net eens opgezet want ik kon het niet maar ik vind het wel lekker klinken!! Vind alleen de zangeres af en toe wat nasaal klinken maar het zijn wel strakke riffs.
Het is gewoon metal dus waarom zou het niet gepost worden?

Wat betreft de discussie, ik ben niet 'true' aan een bepaalde richting en vind het helemaal niet erg als dergelijke dingen gepost worden. Ik zou me weer 15 of 16 jaar voelen als ik zeg alleen naar black metal te luisteren \m/

[ Bericht 0% gewijzigd door Audreyoot op 08-12-2011 14:26:36 ]
pi_105337333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef VaderVanJezus het volgende:
Dankje, maar ik snap op mijn beurt die gevoeligheid weer niet. Waarom afgeven op muziek wat een beetje afwijkt dan dat een ander naar luistert?

Dat dat bij rap gebeurt okee, maar metalheads unite is gewoon united metalheads. Ook al luister je naar Blue Cheer for fuck sake. :)
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 14:31:13 #69
159966 lifeblind
pi_105337575
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:24 schreef Romanov het volgende:

[..]

Dankje, maar ik snap op mijn beurt die gevoeligheid weer niet. Waarom afgeven op muziek wat een beetje afwijkt dan dat een ander naar luistert?

Dat dat bij rap gebeurt okee, maar metalheads unite is gewoon united metalheads. Ook al luister je naar Blue Cheer for fuck sake. :)
Blue Cheer is wat bekender en populairder in Stoner Central dan hier :P

EDIT: Overigens is Blue Cheer wel fucking gaaf!
pi_105337722
Tijd voor een liedje :) Ik blijf dit wel een hele vette clip vinden:

pi_105337729
Zo! Gezellig hier!

quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:24 schreef Romanov het volgende:

[..]

Heb je volstrekt gelijk in. Gewoon posten.

Maar maak je ook niet zo druk om hoe iemand reageert. Er wordt alleen maar gesteld dat het door jou genoemde wel bekend is. En ja, dat wordt niet echt vriendelijk geformuleerd. Klopt.
pi_105337774
quote:
17s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Audreyoot het volgende:
Tijd voor een liedje :) Ik blijf dit wel een hele vette clip vinden:

Gojira is live echt extreem goed. Vooral de bassist. Die stuitert echt alle kanten op. Bijzonder overtuigend.
pi_105337809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gojira is live echt extreem goed. Vooral de bassist. Die stuitert echt alle kanten op. Bijzonder overtuigend.
:Y Alleen nog live filmpjes gezien en nog niet 'echt' mogen bewonderen. Wel een erg gave band _O_
pi_105337945
Blue Cheer een paar jaar geleden op Roadburn gezien. Erg grappig omdat de zanger niet echt wist wat ie daar deed en welke nummers ze gingen spelen....

Gojira is vet.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_105337961
quote:
17s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

:Y Alleen nog live filmpjes gezien en nog niet 'echt' mogen bewonderen. Wel een erg gave band _O_
Vorig jaar speelden ze in Heerhugowaard. Het is me de laatste jaren niet vaak gebeurd dat we met minder dan een half uur reistijd zo'n goed concert konden bekijken. Het was nog niet eens echt druk ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')