Wolves zonder gitarenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat klonk mij in de oren als het einde van wittr maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze van gitaren afstappenMaar eigenlijk bedoelen ze dus ons volgende album wordt een beetje anders dan de vorige 3 en we doen daar heel moeilijk over
Ik ken dat hele bandje niet, maar als ik het zo hoor, dan mis ik er weinig aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 06:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Wolves zonder gitarenDat zou mooi zijn.
Serieus? Dan is daar zeker op youtube beeldmateriaal vanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de wolvjes nu 2 keer live gezien en ik vind het live wel aandoenlijk met takjes en kaarsjes enzo.
Ultieme kerstband eigenlijkze nemen hun eigen kerststukjes mee.
*zucht* metalcore. Niet echt bekend hier? Misschien moet je even onder je steen vandaan komen...quote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef Romanov het volgende:
Yeeah, de release datum van de nieuwe schijf van Eths is bekend. Niet echt bekend hier, maar een van de betere franse metalbands en mijn persoonlijke favoriet. Nog maar 1 keer in Nederland gestaan in 2009 in Kerkrade, en hetzelfde jaar een explosief optreden op Graspop in de Metaldome, zijn ze toch al 12 jaar hard op weg in eigen land. Sinds 2009 zijn ze ook steeds meer Europa in aan het trekken, met optredens in Belgie, Nederland, Italie en Duitsland.
2 Maart 2012 komt hun nieuwe album uit, getiteld "III" (3) met daarop aansluitend een tour door voornamelijk Frankrijk, Belgie en Tunesie:
Van de Eths Facebook:
Hi everyone,
here we are , all the voices are now recorded, we are already on the action: the bass.
We are also pleased to announce that the album will be entitled "III" and will be released March 2nd, 2012 (March 13th in North America).
Candice: Sensitivity, right tone, right grunt, breath, emotion, be exposed, introspection, re-do, re-do, tiredness, insomnia, re-do, feel emptiness, fall, get back up, get there, re-do, give everything, achieve the goal, just sing. The voice recordings can be such a pain but in the end the result is always worth it... This album kills.
Heb je zin in wat harde, franse metal met female grunts/cleane zang, check ze uit op de JouTuub
Welke steen?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:28 schreef GimmeGore het volgende:
Oooooooh! Zit iedereen al klaar? Het is bijna 13:49!
[..]
*zucht* metalcore. Niet echt bekend hier? Misschien moet je even onder je steen vandaan komen...
Als ik harde Franse metal wil horen zet ik Benighted wel op
Toch weer prachtig dat de enige 2 reacties tot nu toe vallen over metalcore, terwijl de band zich ook omscrijft als Deathcore, Groove Metal, Death Metal en Neo Metal.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:41 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik vind het ook maar poep muziek.
Maar ik ben dan ook geen metalcore liefhebber, op wat uitzonderingen na, zoals;
Het gaat ook meer om de reactie van de topic bitch. Een die ik wel vaker hoor van mensen die zich graag willen verheffen en dan maar lakend gaan reageren op de muzikale voorkeut van een ander. Van kritiek ben ik niet wars, maar om nu gelijk een post te gaan bashen zoals zij doet, terwijl ze er klaarblijkelijk geen kennis van heeft, is gewoon triest. Meteen met stenen gooien, gelukkig kan ik teruggooien.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:04 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. We vertellen maar onze mening. Ik kan hier ook gewoon rustig zeggen dat ik de meeste black metal poep muziek vind of power metal gay ect.
Zo'n beetje alles wat op -core eindigt is hier niet welkomquote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik snap je punt, maar metalcore/deathcore is altijd een gevoelig onderwerp hier
Ik heb het net eens opgezet want ik kon het niet maar ik vind het wel lekker klinken!! Vind alleen de zangeres af en toe wat nasaal klinken maar het zijn wel strakke riffs.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:14 schreef Romanov het volgende:
Ik ben geen hokjesdenker, dus post ik gewoon in een algemeen forum.
Metalcore liefhebbers hoef ik ook niet te overtuigen, die kennen het wel. Het gaat er juist om om bij anderen bekendheid ervoor te krijgen. Dat krijg je niet door in specifieke topics te gaan posten.
Daarbij ga ik mij niet conformeren aan iemands oncomformisme
Dankje, maar ik snap op mijn beurt die gevoeligheid weer niet. Waarom afgeven op muziek wat een beetje afwijkt dan dat een ander naar luistert?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:18 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik snap je punt, maar metalcore/deathcore is altijd een gevoelig onderwerp hier
Blue Cheer is wat bekender en populairder in Stoner Central dan hierquote:Op donderdag 8 december 2011 14:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dankje, maar ik snap op mijn beurt die gevoeligheid weer niet. Waarom afgeven op muziek wat een beetje afwijkt dan dat een ander naar luistert?
Dat dat bij rap gebeurt okee, maar metalheads unite is gewoon united metalheads. Ook al luister je naar Blue Cheer for fuck sake.
Heb je volstrekt gelijk in. Gewoon posten.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:24 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dankje, maar ik snap op mijn beurt die gevoeligheid weer niet. Waarom afgeven op muziek wat een beetje afwijkt dan dat een ander naar luistert?
Dat dat bij rap gebeurt okee, maar metalheads unite is gewoon united metalheads. Ook al luister je naar Blue Cheer for fuck sake.
Gojira is live echt extreem goed. Vooral de bassist. Die stuitert echt alle kanten op. Bijzonder overtuigend.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef Audreyoot het volgende:
Tijd voor een liedjeIk blijf dit wel een hele vette clip vinden:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gojira is live echt extreem goed. Vooral de bassist. Die stuitert echt alle kanten op. Bijzonder overtuigend.
Vorig jaar speelden ze in Heerhugowaard. Het is me de laatste jaren niet vaak gebeurd dat we met minder dan een half uur reistijd zo'n goed concert konden bekijken. Het was nog niet eens echt druk ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Audreyoot het volgende:
[..]Alleen nog live filmpjes gezien en nog niet 'echt' mogen bewonderen. Wel een erg gave band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |