Laten we 't zo zeggen... Het houdt me wakkerquote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, daarvan zou ik extra snel weer aan het werk gaan.
Dat nummer.quote:
Interessant! Dit ga ik op een rustig moment even doorlezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:43 schreef Jigzoz het volgende:
Kijk, black metal op academisch niveau. Beetje vreemd, maar wel interessant. Binnenkort komt er zelfs een "black metal theory" tijdschrift op de markt, Helvete.
edit: ah, het hele boek blijkt te downloaden. Een linkje zal wel niet mogen, maar als je googlet op 'Hideous Gnosis mediafire' staat het bovenaan.
Ik heb zelf het boek maar besteld. Leest toch prettiger.
Ik denk dat je daar wel een paar momenten meer voor nodig gaat hebben. Best pittige kost.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Interessant! Dit ga ik op een rustig moment even doorlezen.
Cleansingquote:Op woensdag 7 december 2011 04:53 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Oh... Jammer dat ik dat gemist heb... Welke nummers van W.i.t.t.r. raad je aan?
Vanavond treedt Arch Enemy toch op?
Ik ga ze ff youtubenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cleansing
I will lay down my bones among the rocks and roots
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cleansing
Heb even kort de bovenste tekst gescand en ik herken het vocabulair uit mijn mislukte academische periode als student Letteren. Moet te doen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel een paar momenten meer voor nodig gaat hebben. Best pittige kost.
edit: mwoah, valt toch wel mee. Het grootste gedeelte is prima leesbaar.
Dat heb ik wel bij meer bandsquote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Inkomen het volgende:
[..]Heb ze twee keer live gezien en heb een lp van ze, maar ik heb nog nooit een nummer van de rest kunnen onderscheiden. Wat het niet minder vet maakt overigens
Ik beschouw het meer als één lange trip.
Ja, maar bij Wolves vond ik het wel heel ergquote:
Dan moet je snel zijn dit schijnt de laatste LP van wittr te zijn, ze stoppen niet maar gaan hierna door met een andere naam en een ander 'gevoel'quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Goeie keuze
Wolves in the throne room moet ik nog steeds checken.....
Volgens een interview in Metalhammer wel onder de naam WITTRquote:Op woensdag 7 december 2011 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn dit schijnt de laatste LP van wittr te zijn, ze stoppen niet maar gaan hierna door met een andere naam en een ander 'gevoel'
Aldus een interview met de broers in de rock-a-rolla
Oh dan doen ze gewoon raarquote:Op woensdag 7 december 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens een interview in Metalhammer wel onder de naam WITTR
Ja en?quote:
Inderdaadquote:
Bovendien worden woorden in interviews vaak verdraaid door een journalistquote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaadmaar dan zouden de melvins elk album wel hun laatste album kunnen noemen
En ik heb het misschien ook niet aandachtig genoeg gelezen, ik hou niet zo van dat diepe gewauwel over hun spiritualiteit en hoe ze hun boerderij runnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien worden woorden in interviews vaak verdraaid door een journalist
Ergens trekt vind ik hun levensstijl wel weer iets hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En ik heb het misschien ook niet aandachtig genoeg gelezen, ik hou niet zo van dat diepe gewauwel over hun spiritualiteit en hoe ze hun boerderij runnen.
Dat klonk mij in de oren als het einde van wittr maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze van gitaren afstappenquote:I remember very clearly tracking the guitar part for the last song on the record, I had on my mind constantly that this would be the last guitar part ever played on a wolves in the throne room record.
I like what I'm hearingquote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cleansing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |