Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Pics van je bike.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
Sticker van neue fiets af proberen te halen en alleen een stuk lak eraf krijgen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Drie keer raden wie ik net allemaal tegen kwam?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik word piloot.
Drie keer raden wie ik net allemaal tegen kwam?Ik ben jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Drie keer raden wie ik net allemaal tegen kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck your ethnicity, nigga.
Drie keer raden wie ik net allemaal tegen kwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Drie keer raden wie ik net allemaal tegen kwam?SweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Hm, die jurkjes die ik net gepost heb komen van nelly.com/nl, maar niet verder gekeken dan 2 pagina's ofzo en ken die site verder ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit er nu te kijken maar nee.Nog meer leuke sites?
Betekend gewoon dat ze niet van een kind wil bevallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eicellen invriezen enzo. Dat betekent jij niet in haar gaatje komen.
Hehe zat er net toevallig te kijken, nelly is hetzelfde als asos alleen dan Scandinavisch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, die jurkjes die ik net gepost heb komen van nelly.com/nl, maar niet verder gekeken dan 2 pagina's ofzo en ken die site verder ook niet
Oh, serieusquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe zat er net toevallig te kijken, nelly is hetzelfde als asos alleen dan Scandinavisch.
And you should be.quote:
Ah, sorryquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Posucice het volgende:
Stream loopt 50 seconden achter dus ik werd weer gespoiled
Was door het slowchat topic in VBL, maar ik ga altijd het topic lezen en dan zie ik ineens ''Goal'' en dan denk ik echt van godverdommequote:
Een waar stormloop topique.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Kai, hij staat toch nog in de keuken.
Sticker must go, dan is ie gewoon helemaal mat zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |