Ik wil bewijs!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar Panzermaus heeft een geyl lichaam en ik ben helemaal niet zo lekker, dus ik pas.
Maar dit bevalt me welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whuuuut, waarom niet? Ik wil een tweelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuuut, waarom niet? Ik wil een tweeling
Alleen als het kind net zo wordt als mijn neefje die volgens eigen zeggen op ''oudere dames'' valt en hun ping vraagt. Maar die kans is klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuuut, waarom niet? Ik wil een tweeling
Ja ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allebei uggs aan.
All good things are wild and free.
Preciesquote:
Ah, minderquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:32 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, dat gouden jurkje van asos was trouwens niets.sloot helemaal niet mooi aan.
Neequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
PreciesOf jongetjes met een mohawk en mini Jordans
[..]
Ah, minderHeb je nu al iets anders voor kerst? Mijn bestelling van asos is nog steeds niet binnen.
OH SNAP.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
They Did Hov Dirty: Jay-Z Gets Chased Out Of Marcy Projects!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhc6h09eWqr098XC5k
Yeahquote:
Okeyquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik laat mijn eicellen invriezen voor je.
Dan nemen we een draagmoeder.
Heeft topshop ook niets?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
NeeBen maar weer op asos aan het rond zoeken.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:38 schreef krioro het volgende:
Sticker van neue fiets af proberen te halen en alleen een stuk lak eraf krijgen.
Wait what hoezo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
That means you'll never get laid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |