Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die eerst geilden op monkyyy en nu op haar lopen te kankeren, omdat jullie er niet tegen kunnen dat ze jullie kapothard heeft getrolldkneuzen.
Tevens monkyyy bazin alles
Geen idee. Had haar een jaar geleden al ontmaskerd. Boeiend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom geeft iedereen zoveel om die monkyyy?
Beach, je neemt dit echt veel te serieusquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.
Tim_Elzinga, dat was een goede troll. Dit is gewoon zielig en triest en ik hoop dat ze hulp zoekt.
deze man heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Trollen is wat anders dan jezelf een compleet andere identiteit aannemen en daarmee gewoon doen alsof je die persoon bent.
Tim_Elzinga, dat was een goede troll. Dit is gewoon zielig en triest en ik hoop dat ze hulp zoekt.
She broke his heart.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beach, je neemt dit echt veel te serieus
Helaas, ik was niet een zogenaamde fapper op haar.quote:
Alsof iedereen die niet reageert ineens nep isquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:24 schreef Coldplay1993 het volgende:
Monkyyy reargeert niet meer
Nep dus.
voorproefje in dm?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Intronic het volgende:
Ik denk dat ik zo pics ga posten, zonder naam.
Hint: je UIquote:
Als je zo'n verhaal post wil je ook de reactie van fokkers zien en daarop reargeren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof iedereen die niet reageert ineens nep is![]()
Niet iedereen zit 24 uur per dag op FOK!
Nee, die naam zegt me alleen wat van fok van jaren terug en meer ook niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dezelfde manier van posten en FOK! serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |