quote:
Wat lul jij nou. Ik mag net zo goed topics openen als ieder ander...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Zero17 het volgende:
Kuttopic, slotje.
Verder is dit getrol ook niet eens grappig ofzo.
Goed gedaan, hij vroeg er zelf omquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Jajong het volgende:
Gisternacht bij uitgaan zag ik een jongen lopen en die deed echt verschrikkelijk gay, hij kon zo van een gaypride boot afgestapt zijn... Als een christen ben ik van mening dat homoseksualiteit niet mag dus ik liep naar 'm toe en vroeg hem of hij zijn homogedrag binnen wou houden en er niet zo mee te koop wou lopen.
Vervolgens gaf hij een grote bek en zei hij dat ik stiekem kleine jongentjes wou pijpen, en toen heb ik 'm em toch een pak slaag gegeven jonge. Het is blijkbaar waar dat homo's niet kunnen vechten hahahahha
Klacht: Dat je homo bent okay, maar dat hoef ik niet te zien.
Ja en dat is precies het probleem, want ze zijn namelijk kut.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Ik mag net zo goed topics openen als ieder ander...
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehequote:
met je utreg mot je klappeh jongeuh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en dat is precies het probleem, want ze zijn namelijk kut.
Ga eens lekker terug naar je minecraft (quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehe
Ben je soms hommo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
TS is een leugenaar die topics verzint om stoer over te komen, dat terwijl het eigenlijk maar een zielig kneusje is als je tussen de regels doorleest!
Okee jongenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehe
Ik heb toch al gezegd dat ik vind dat homoseksualiteit een zonde vind....quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, realistisch! Ben je homofoob?
je mag het proberen....quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:33 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind Christen zijn een zonde, wanneer mag ik jou in elkaar slaan?
Als je ballen zijn ingedaald.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:33 schreef Speedfight het volgende:
Ik vind Christen zijn een zonde, wanneer mag ik jou in elkaar slaan?
Ik dacht dat jouw grootste voorbeeld Jezus een voorstander is voor liefde voor de medemens, je faalt dus niet alleen in je leven maar ook in je geloof. True story!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik vind dat homoseksualiteit een zonde vind....
jij bent zeker een downlow brother....quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:34 schreef Chocolatebear het volgende:
TS is een holbewoner die er op los slaat. Ik kom je opzoeken TS en dan plet ik je tussen mijn armen.
jij moet nog even beter opletten bij bijbel les jongentjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw grootste voorbeeld Jezus een voorstander is voor liefde voor de medemens, je faalt dus niet alleen in je leven maar ook in je geloof. True story!
Pletten tussen mijn armen is eigenlijk een metafoor voor lekker knuffelen ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
jij bent zeker een downlow brother....
Volgens mij heb jij de bijbel nog nooit gelezen, mocht dat wel zo zijn dan heb je hem in ieder geval niet begrepen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
jij moet nog even beter opletten bij bijbel les jongentje
ja gamen is alleen voor nerds hehehe klopt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:36 schreef Catch22- het volgende:
maar dude, je doet tof en speelt minecraft? toe es
idd xD.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Ouqz het volgende:
In de bijbel doen ze ook aan levenontnemende kruistochten. Terecht dat TS opkomt voor zijn idealen en die flamboyante flikker aantikt. Dat zal hem leren hip te willen zijn en willen afwijken wat de natuur hem voorschrijft.
gamen is prima, maar minecraft? En je bent nog wel een oud cs'er?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
ja gamen is alleen voor nerds hehehe klopt.
Niet helemaal waar. Als christen zonder zonde mag je zelfs mensen stenigen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Compoantje het volgende:
Trolllll
En daarnaast mag je als christen ook niet iemand meppen.
het staat toch in de bijbel .. . is niet mijn mening gewoon een feitquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef SirGalahan het volgende:
Misschien wel de meest trieste mensen op aarde: Gelovigen die vinden dat ze weten wat goed of fout is.
Ga toch weg met je faal trollquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
het staat toch in de bijbel .. . is niet mijn mening gewoon een feit
in de natuur zijn dieren ook homo/lesbo... dus het is iets natuurlijks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Ouqz het volgende:
In de bijbel doen ze ook aan levenontnemende kruistochten. Terecht dat TS opkomt voor zijn idealen en die flamboyante flikker aantikt. Dat zal hem leren hip te willen zijn en willen afwijken wat de natuur hem voorschrijft.
bijbel en feit in 1 zinquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als er iets is dat het christendom leert is het wel dat natuurlijk vrijwel het tegenovergestelde van goed is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
in de natuur zijn dieren ook homo/lesbo... dus het is iets natuurlijks.
dieren kunnen ook ziek zijn hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
in de natuur zijn dieren ook homo/lesbo... dus het is iets natuurlijks.
En jij vindt een iemand die 99,9999% van alle mensen en dieren uitroeide toen ze hem niet blindelings gehoorzaamden een goede bron voor moraal en niet een verachtelijk genocidaal gekjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is geen ziekte, het is een seksuele voorkeur.quote:
Sinds wanneer is iets wat in een boek staat per definitie de waarheid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat een domme vergelijking jonge dan zijn het toch nog steeds vrouwen zoals het hoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is geen ziekte, het is een seksuele voorkeur.
Zelfde als je bijv. voor blonde vrouwen gaat ipv brunettes.. is dat dan ook een ziekte?
Woordenboek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:45 schreef SirGalahan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iets wat in een boek staat per definitie de waarheid?
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is geen ziekte, het is een seksuele voorkeur.
Zelfde als je bijv. voor blonde vrouwen gaat ipv brunettes.. is dat dan ook een ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |