quote:
Wat lul jij nou. Ik mag net zo goed topics openen als ieder ander...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Zero17 het volgende:
Kuttopic, slotje.
Verder is dit getrol ook niet eens grappig ofzo.
Goed gedaan, hij vroeg er zelf omquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef Jajong het volgende:
Gisternacht bij uitgaan zag ik een jongen lopen en die deed echt verschrikkelijk gay, hij kon zo van een gaypride boot afgestapt zijn... Als een christen ben ik van mening dat homoseksualiteit niet mag dus ik liep naar 'm toe en vroeg hem of hij zijn homogedrag binnen wou houden en er niet zo mee te koop wou lopen.
Vervolgens gaf hij een grote bek en zei hij dat ik stiekem kleine jongentjes wou pijpen, en toen heb ik 'm em toch een pak slaag gegeven jonge. Het is blijkbaar waar dat homo's niet kunnen vechten hahahahha
Klacht: Dat je homo bent okay, maar dat hoef ik niet te zien.
Ja en dat is precies het probleem, want ze zijn namelijk kut.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Ik mag net zo goed topics openen als ieder ander...
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehequote:
met je utreg mot je klappeh jongeuh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en dat is precies het probleem, want ze zijn namelijk kut.
Ga eens lekker terug naar je minecraft (quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehe
Ben je soms hommo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
TS is een leugenaar die topics verzint om stoer over te komen, dat terwijl het eigenlijk maar een zielig kneusje is als je tussen de regels doorleest!
Okee jongenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Verwachte reactie.. Nee sorry ik hou meer van de dames hehehe
Ik heb toch al gezegd dat ik vind dat homoseksualiteit een zonde vind....quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, realistisch! Ben je homofoob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |