Het is duidelijk dat je er een hard hoofd in hebt, maar die instelling gaat gegarandeerd niet meewerken aan verandering in je situatie. Het is makkelijk om jezelf te blijven zeggen dat het niet gaat lukken, met die insteek is het een en al zelfbevestiging als er weer een tegenslag is geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast.... (en @ myraela trouwens ook).
ik kan geen vriendin krijgen. ik kan geen omgang met de vrouw krijgen. ik heb geen vrouwelijke vriendinnen, behalve nu wat op fok, en irl lokasenna.
de laatste jaren ontmoet ik geen nieuwe mensen
de laatste jaren ontmoet ik geen meisjes.
dan ziet het er naar uit dat ik nooit meisjes zal kunnen ontmoeten, en al helemaal geen vriendin.
en weer even voor de goede orde. uitgezondert kassameisjes, dus meisjes die ik meer spreek dan 2 zinnen en die ik kan WEDERZIEN enzo en dat het gezellig is.
enige irl contact afentoe met vrouwen in me leven is loka, en me moeder ofzo.... ik weet niet.
Dan zit dat waarschijnlijk wel snor ja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Na; het is hoe het uitkomt. We wonen niet echt dicht bij elkaar; dus we spreken meestal voor een paar dagen af. Daardoor ben ik wel al bij een feestje van een vriendin van haar geweest enzo. Zij heeft een vriend van mij al ontmoet tijdens het uitgaan hier in Eindhoven. Onze ouders weten "van ons" om het zo te zeggen, maar hebben nog geen ontmoeting gehad (wat mij betreft ook niet echt een prioriteit).
ook als ik er niet aan denk gebeurd het niet en blijft het zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat vooral vertellen, dan zal het inderdaad nooit gebeuren.
Dat komt omdat jij jezelf vertelt dat het niet kan. Ik heb je al meerdere keren meegevraagd en ik ben misschien geen modepopje, maar ik ben toch echt een meisje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast.... (en
[..]
@ myraela trouwens ook).
ik kan geen vriendin krijgen. ik kan geen omgang met de vrouw krijgen. ik heb geen vrouwelijke vriendinnen, behalve nu wat op fok, en irl afentoe lokasenna.
de laatste jaren ontmoet ik geen nieuwe mensen/vrienden (pijnlijk detail, ik zit al meer dan 5 jaar hier, en had 5 jaar geen vrienden. nu 1 loka)
de laatste jaren ontmoet ik geen meisjes. ik ontmoet nooit nieuwe vrienden/meisjes.
dan ziet het er naar uit dat ik nooit meisjes zal kunnen ontmoeten, en al helemaal geen vriendin.
en weer even voor de goede orde. uitgezondert kassameisjes, dus meisjes die ik meer spreek dan 2 zinnen en die ik kan WEDERZIEN enzo en dat het gezellig is.
enige irl contact afentoe met vrouwen in me leven is loka, en me moeder ofzo.... ik weet niet.
Mijn situatie is inderdaad anders. Maar dat wil niet zeggen dat de manier waarop je denkt en de manier waarop je dit benadert nooit en te nimmer zal bijdragen aan een verandering.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook als ik er niet aan denk gebeurd het niet en blijft het zo.
en dat jullie praten over het luxeprobleem van niet de ware kunnen vinden wat pas blijkt na veel omgang, maar wel omgang kunnen krijgen.
en seks, en allemaal andere dingen. het is niet leuk als je er NIETS van meemaakt, en ook geen kansen hebt, en ook geen uitzichten, en helemaal niets.
het is confronterend elke keer
het is frustrerend.
het is een gemis, wat niemand zich hier kan voorstellen ofzo!
for the info, 24 , 2 keer met een meisje gezoend.
de "rest"(wat echt heeeeel erg veels te veel is want elke keer raak ik ze kwijt enzo) alleen maar prostituees.
Kleine stappen nemen is de enige oplossing. Wanneer je van je huidige situatie steeds denkt aan het krijgen van een vriendin of seks; dan loop je simpelweg vast omdat het een te grote stap is die op zeer korte termijn onhaalbaar zal zijn. Je moet stap voor stap beginnen met het opbouwen van je leven en je moet accepteren dat je de komende maanden, ondanks hard werk en verbeteringen, niet meer vrouwelijke aandacht zult krijgen. Je moet een lange termijnvisie hebben en doorzetten, dan komt ook MliG er wel. Frustratie komt puur voort uit teveel verwachten op te korte termijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je er een hard hoofd in hebt, maar die instelling gaat gegarandeerd niet meewerken aan verandering in je situatie. Het is makkelijk om jezelf te blijven zeggen dat het niet gaat lukken, met die insteek is het een en al zelfbevestiging als er weer een tegenslag is geweest.
Ik ga hier niet de Ratelband uithangen maar een flinke schop onder je reet lijkt me geen overbodige luxe om uit deze neerwaarste spiraal te komen.
Ja voor het eerst, dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent er nu toch een tegen gekomen op straat?
Gast, toen ik 24 was had ik ook maar met 2 vrouwen gezoend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook als ik er niet aan denk gebeurd het niet en blijft het zo.
en dat jullie praten over het luxeprobleem van niet de ware kunnen vinden wat pas blijkt na veel omgang, maar wel omgang kunnen krijgen.
en seks, en allemaal andere dingen. het is niet leuk als je er NIETS van meemaakt, en ook geen kansen hebt, en ook geen uitzichten, en helemaal niets.
het is confronterend elke keer
het is frustrerend.
de "rest"(wat echt heeeeel erg veels te veel is want elke keer raak ik ze kwijt enzo) alleen maar prostituees.
Ik heb geen DM.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk dan kijk dan!
kijk dan wat de mensen met relatie doen, (-strawberry- heeft dm )
Dat denk ik ook wel ja. Maar of dat nou een succes wordt...quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Zodra Loka en Newbie het verbreken met elkaar, heeft MLIG een vriendin. Kwestie van wachten en geduldig zijn.
Accident waiting to happenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Zodra Loka en Newbie het verbreken met elkaar, heeft MLIG een vriendin. Kwestie van wachten en geduldig zijn.
Gast, ik ben ook bijna 24. Een half jaar geleden had een een depressie omdat ik mezelf ervan overtuigd had dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen. Ik ontmoette ook nauwelijks nieuwe mensen (buiten zakelijke kring). Ik had toen ook pas met 1 meid gezoend en ook ik dacht er vaak over om naar de hoeren te gaan (nooit gedaan uiteindelijk, maar toch).... hoezo kan ik me niet voorstellen hoe jij je zou voelen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh moet je alsnog hebben? heeft geen nutquote:
Ze wonen in dezelfde stad, vinden elkaar interessant, hebben al gezoend en liggen het liefst de hele dag op bed. Dan kan je zeer gelukkig worden samen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Maar of dat nou een succes wordt...
Wat is dat lijstje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh moet je alsnog hebben? heeft geen nut. maar goed zie daar dus!
en dan jij met dat je weer onzin vertelt tegen me enzo.
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
Joh flikker toch eens op met dat debiele gedrag van je!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gast.... (en
[..]
@ myraela trouwens ook).
ik kan geen vriendin krijgen. ik kan geen omgang met de vrouw krijgen. ik heb geen vrouwelijke vriendinnen, behalve nu wat op fok, en irl afentoe lokasenna.
de laatste jaren ontmoet ik geen nieuwe mensen/vrienden (pijnlijk detail, ik zit al meer dan 5 jaar hier, en had 5 jaar geen vrienden. nu 1 loka)
de laatste jaren ontmoet ik geen meisjes. ik ontmoet nooit nieuwe vrienden/meisjes.
Waar ben ik in dat lijstjequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
Klopt. Als je te veel bezig bent met jezelf en je tekortkomingen gaat het überhaupt 200% lastiger.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Kleine stappen nemen is de enige oplossing. Wanneer je van je huidige situatie steeds denkt aan het krijgen van een vriendin of seks; dan loop je simpelweg vast omdat het een te grote stap is die op zeer korte termijn onhaalbaar zal zijn. Je moet stap voor stap beginnen met het opbouwen van je leven en je moet accepteren dat je de komende maanden, ondanks hard werk en verbeteringen, niet meer vrouwelijke aandacht zult krijgen. Je moet een lange termijnvisie hebben en doorzetten, dan komt ook MliG er wel. Frustratie komt puur voort uit teveel verwachten op te korte termijn.
Op dat vlak wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze wonen in dezelfde stad, vinden elkaar interessant, hebben al gezoend en liggen het liefst de hele dag op bed. Dan kan je zeer gelukkig worden samen.
Spytool pakt alleen maar de posts waarna je niet meer in hetzelfde topic gereageerd hebt, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Spytool werkt trouwens ruk, ik weet dat er recent -strawberry- in bepaalde posts genoemd is, omdat ik die zelf heb gezien, maar spytool vindt ze niet.
Ik volg je weer eens niet. En echt als je naar die stelende hoer gaat en zonder condoom dan praat ik niet meer met je.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik som op:
soit
cactus1
lanterfanteraar
loka
axel1988
myraela
supersoep
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Ik kan zwelgen in zelfmedelijden als de beste, maar deze jongen verheft het werkelijk waar tot een kunst niet normaal.
Nee daar kan je voor kiezen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spytool pakt alleen maar de posts waarna je niet meer in hetzelfde topic gereageerd hebt, volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Jawel, en dat weet je zelf ook.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou nooit een succes worden.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van jou heb ik geen "bewijs" wat ik me kan herinneren.
volgensmij werkt spytool op indexering van zoeken.fok.nl, die soms een paar uur achterlooptquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Spytool werkt trouwens ruk, ik weet dat er recent -strawberry- in bepaalde posts genoemd is, omdat ik die zelf heb gezien, maar spytool vindt ze niet.
vanuit mijn optiek zie ik dat niet zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joh flikker toch eens op met dat debiele gedrag van je!
Je hebt in die 5 jaar geen 1ne kut uitgevoert om het beter te maken. Verder dan als een mislukte junk op de grond if in je bed liggen ben je niet gekomen.
Zo lang jij niks serieus geprobeerd hebt moet je lekker je bek houden en niet keer op keer komen met de meest kromme en debiele redenen om je gedrag recht te praten.
Dus kap met dat gelul over condoom, kap met die hoeren die niet alleen aan je lult trekt, maar ook je een poot uit trekken en ga eens actie ondernemen.
Dus....
Dit is mijn mening
Volgens mij bedoelt hij mensen die soms neuken zonder condoom ofzo, ik hoor daar nog niet tussenquote:
Omdat hij 3 kinderen wil en jij maar 2?... over dat soort kleine dingen moet je je overheen zettenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou nooit een succes worden.
Voor herhaling vatbaar. Hele goede tipquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast, ik ben ook bijna 24. Een half jaar geleden had een een depressie omdat ik mezelf ervan overtuigd had dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen. Ik ontmoette ook nauwelijks nieuwe mensen (buiten zakelijke kring). Ik had toen ook pas met 1 meid gezoend en ook ik dacht er vaak over om naar de hoeren te gaan (nooit gedaan uiteindelijk, maar toch).... hoezo kan ik me niet voorstellen hoe jij je zou voelen?
nou ik ga het nu ook niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]ja nu wil ik ook de betekenis van je lijstje weten
Zeg het of ik sla Soit op z'n neus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik ga het nu ook niet meer zeggen.
nu is er te veel druk op wat het is.
Had ik gelijk? Had je trouwens de zorgverzekeringdingen ingevuld, want ik ga bellen zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Oh ja, spiegel van hoe ik was op m'n 23e. Als je eenmaal uit die slachtofferrol stapt kan het hard gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast, ik ben ook bijna 24. Een half jaar geleden had een een depressie omdat ik mezelf ervan overtuigd had dat ik nooit een vriendin zou kunnen krijgen. Ik ontmoette ook nauwelijks nieuwe mensen (buiten zakelijke kring). Ik had toen ook pas met 1 meid gezoend en ook ik dacht er vaak over om naar de hoeren te gaan (nooit gedaan uiteindelijk, maar toch).... hoezo kan ik me niet voorstellen hoe jij je zou voelen?
Werd ik net nieuwsgierig.. fucking aandachtshoer dat je bentquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik val nog best mee al ik dit allemaal lees.quote:
Heel motiverend jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg het of ik sla Soit op z'n neus.
Zeg het of ik ga je handboeienquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ik snap het lijstje al. Maar niet waarom hij erover begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |