Ja dat is wel zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:32 schreef Redbaron het volgende:
Maarja jij woont nog thuis neem ik aan?
Ik op mezelf dus heb t geld stukkie harder nodig
Foedeldiefoedeldiewoeps!quote:
Jij hebt alleen maar foute uurtjes toch?quote:
Zeker niet!quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar foute uurtjes toch?
Jaquote:
Geef de tablet maar weer de schuld Nath.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Nee, had een leuk plaatje gevonden, wilde die posten, maar mijn tablet faalde..
Done.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik slinger de pc wel aan straks. Ff een modje aan het werk zetten.
Ja jij ookquote:
Koop een grammetje Zwarte Nepal of zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurghhh... heb van zondag op maandag 3u geslapen (van 6 tot 9), dan zou je verwachten dat ik afgelopen nacht wel makkelijk in slaap zou vallen. Nope. Heb het half 5 zien worden en was tegen 10u weer wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brr da's ook niksquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurghhh... heb van zondag op maandag 3u geslapen (van 6 tot 9), dan zou je verwachten dat ik afgelopen nacht wel makkelijk in slaap zou vallen. Nope. Heb het half 5 zien worden en was tegen 10u weer wakker
Idd, ben nog wel een tijdje blijven liggen maar slapen ging niet meer.quote:
Als je naar beelden gaat kijken is het allene maar lastig slapen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
misschien door het draaien van rustige muziek ofzo?
of een saaie film op zetten?
Then fix itquote:
Voor de verandering meedoen met de lessen is wat anders dan luiquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geef de tablet maar weer de schuld Nath.Ondertussen doet het plaatje het nog steeds niet, dus eigenlijk ben je ook nog eens gewoon lui.
Neem je er zo weinig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ben nog wel een tijdje blijven liggen maar slapen ging niet meer.
Naja, dan vanavond maar twee ipv een melatoninepilletjes pakken
Pilletjes?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem je er zo weinig?
Ik neem altijd rond de 6 melatoninepilletjes. Anders kan ik echt niet slapen
Ik heb sowieso slaapproblemen. Al jaren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pilletjes?
Ik doe mijn ogen dicht en ben in coma.
Eergister had een vrachtwagen hier een hekje eruit gereden en daardoor was zijn lamp kapot en weet ik 't. Niks gehoordBuurman was wakker geschrokken, moeder was gelijk wakker.
Of sowieso een te druk leven hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
Je moet je ook nergens druk om gaan maken als je in bed ligt.
Dat zijn vaak de dingen die het veroorzaken.
Ja, maar dan ga ik zo denken: 'nergens druk om maken!!'quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ja dat is het ook bij mij. Ik heb en maak me weinig zorgen. Heb d'r niks aan om te stressen. De rest van de wereld stresst al genoeg. Laat het mooi aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
Als het toch allemaal zo makkelijk was!quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is het ook bij mij. Ik heb en maak me weinig zorgen. Heb d'r niks aan om te stressen. De rest van de wereld stresst al genoeg. Laat het mooi aan me voorbij gaan.
Ja. Ok ik heb dan ook weinig zorgen gelukkig maar wanneer er meer zorgen zijn dan probeer ik er altijd zo licht mogelijk aan te tillen. Een vriendin die heeft juist het tegenover gestelde. Die raakt bij het minste of geringste al in paniek en niks is goed enzo. Die gaat er half aan onderdoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als het toch allemaal zo makkelijk was!
Heet zij toevallig Lianne?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Ok ik heb dan ook weinig zorgen gelukkig maar wanneer er meer zorgen zijn dan probeer ik er altijd zo licht mogelijk aan te tillen. Een vriendin die heeft juist het tegenover gestelde. Die raakt bij het minste of geringste al in paniek en niks is goed enzo. Die gaat er half aan onderdoor.
Neen. Het is opzich niet echt paniek hoor zoals in bang maar wel snel van oh nee dat gaat niet lukken en tijd dit en tijd dat. En dan bijna altijd lukt alles wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heet zij toevallig Lianne?
Ja, ik herken dit gedrag, daarom vroeg ik even of we het dan over dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neen. Het is opzich niet echt paniek hoor zoals in bang maar wel snel van oh nee dat gaat niet lukken en tijd dit en tijd dat. En dan bijna altijd lukt alles wel.
Toen ik er net aan begon lag ik van 1 pilletje al zowat in coma (5mg), denk dat de gewenning is opgetreden. Het feit dat ik me elke keer kapotschrik op dat ene moment van in slaap vallen werkt ook niet echt meequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neem je er zo weinig?
Ik neem altijd rond de 6 melatoninepilletjes. Anders kan ik echt niet slapen
Op naar Twentequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Volgens ED heeft rutten binnenlandse belangstelling
Laat sliske maar mooi ergens anders naartoe gaanquote:
Welnee, dan krijgen jullie Orlando "Het Beest" Engelaar er gratis bijquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat sliske maar mooi ergens anders naartoe gaan
Gaan we weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, dan krijgen jullie Orlando "Het Beest" Engelaar er gratis bij
Zou wel bazig zijn als het wel gebeurt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan we weer
Die twee hoeven niet terug te komen
Helemaal nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou wel bazig zijn als het wel gebeurt.
Hallo vriendingetje!quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef norich het volgende:
Hallo vrienden en vriendinnen. Een bijzonder goedenavond
Ik ben er...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat ben jij optimistisch, is er iets bijzonders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Guten tag! Wie geht es dir?
[ afbeelding ]
nee hoor, ben gewoon in een goede buiquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hallo vriendingetje!
Wat ben jij optimistisch, is er iets bijzonders?
Ok danquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:49 schreef norich het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon in een goede bui
Heb al 2 kerstbomen gezien. Tegenover ons staat er al wat op het deurafdakje. Hier staan gelukkig alleen nog maar 2 euh ja piramides met wat lampjes erin. Meer decoratief dan kerstig gelukkigquote:
Wees blij, bij mij aan de overkant al 3wk de kerstverichting aan t balkonquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb al 2 kerstbomen gezien. Tegenover ons staat er al wat op het deurafdakje. Hier staan gelukkig alleen nog maar 2 euh ja piramides met wat lampjes erin. Meer decoratief dan kerstig gelukkig
Oh ik heb hier in Duitsland ook al kerstbomen gezien hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb al 2 kerstbomen gezien. Tegenover ons staat er al wat op het deurafdakje. Hier staan gelukkig alleen nog maar 2 euh ja piramides met wat lampjes erin. Meer decoratief dan kerstig gelukkig
Ja daar zijn ze er ook goed inquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:59 schreef norich het volgende:
[..]
Oh ik heb hier in Duitsland ook al kerstbomen gezien hoor
Oh, jij hebt ze van 5mg?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen ik er net aan begon lag ik van 1 pilletje al zowat in coma (5mg), denk dat de gewenning is opgetreden. Het feit dat ik me elke keer kapotschrik op dat ene moment van in slaap vallen werkt ook niet echt mee
Dank uquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja. ff niet aan gedacht. Succes
* Daywalk3r once ordered a mcbier @ mcdonalds germany and didnt get onequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Chuck Norris once ordered a Big Mac at Burger King
And he got one.
Lekker boeiend die Chuck Norrisquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Chuck Norris once ordered a Big Mac at Burger King
And he got one.
Yupquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ze van 5mg?![]()
Ik heb ze van 0,1mg, haha
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speciaal voor David:
[ afbeelding ]
Succes morgen!
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speciaal voor David:
[ afbeelding ]
Succes morgen!
Ja. Eerst ontgroeningquote:Op woensdag 7 december 2011 00:32 schreef Under_Score het volgende:
succes![]()
vanaf morgen mischien een korpsbal?
Hier ook ja. Lijkt wel nachtquote:Op woensdag 7 december 2011 09:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, en het is zwaar kutweer.
Picsquote:Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik pak zo de kano en ga een stukje varen op straat
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfff, dat ging niet goed. .. nu wachten op de uitslag
Kut man..quote:
Was te 'vlak en monotoon'quote:Op woensdag 7 december 2011 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm klote man!
Wat was nu niet goed?
Moet je dan overenthousiast en over the top reageren?quote:
godverdomme. Vlak en monotoon is toch een goed ding daar lijkt me? Als je steeds anders bent bij de plisie weten ze ook niet hoe of watquote:
quote:
Ik voorspel een nieuwe t-shirt hype..quote:
wat is dat voor kul reden dan?quote:
Wie dit soort teksten gaat 'liken' op Facebook als man... ik denk gay.quote:Veel te slecht weer blijf lekker binnen bank hangen avondje SBS 6 kijken nu eerst dieren op spreek uur dan huis vol honden en dan wat zou je doen met de poen
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Wie dit soort teksten gaat 'liken' op Facebook als man... ik denk gay.
;iquote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Wie dit soort teksten gaat 'liken' op Facebook als man... ik denk gay.
Dan zeg ik alvast "hup NAC!"quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV wint komende zaterdag met 7-0... Zit zaterdagavond in het stadion
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV wint komende zaterdag met 7-0... Zit zaterdagavond in het stadion
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast "hup NAC!"
Okéquote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zeg ik alvast "hup NAC!"
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik geniet van het komende verlies van Ajax.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
voor het NL-voetbal zeg ik; laat Ajax maar doorgaan...
voor Ajax zelf zeg ik; doe maar verder Real
Uiteraardquote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan ook echt alleen voor de punten op die lijst
Voor mij genoeg om te zeggen, doorgaan..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan ook echt alleen voor de punten op die lijst
en misschien nog wel een keerquote:
beter!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een dag hoop ik toch een keer: "Justin S gezond verklaard" op de voorpagina van de krant te zien staan
Mua, matig. Volgens mij was FC Twente bijna failliet 5 jaar terug.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een dag hoop ik toch een keer: "AJAX FAILLIET!" op de voorpagina van de krant te zien staan
ongeloofeloosquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twee doelpunten van Ajax onterecht afgekeurd
WTF
inmiddels al 8 jaar terug volgens mij, 2003quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, matig. Volgens mij was FC Twente bijna failliet 5 jaar terug.
Portugezen begreep ik, beginnen ze nu al met jennen?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en misschien nog wel een keer
herhaling kijken; weer bevestigd dat hij faalde
Dat doen ze heel hun leven al in voetbalquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Portugezen begreep ik, beginnen ze nu al met jennen?
QFFT!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat doen ze heel hun leven al in voetbal
Spijker op z'n kop, spijker op z'n kop.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat doen ze heel hun leven al in voetbal
die kans is er altijd, als je met Enoh speeltquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax eindigt deze wedstrijd ook niet met 11 man
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Lyon staat achter dus dat komt wel goed..
Sporting Lissabonquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop, spijker op z'n kop.
Maniche
Tsja, als jouw definitie van goed "ajax door" is, dan welquote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Lyon staat achter dus dat komt wel goed..
Ach het kan mij weinig schelen eigenlijk, maar nu ze zo dichtbij zijn laat ze maar doorgaan ja..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, als jouw definitie van goed "ajax door" is, dan wel
eensquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ach het kan mij weinig schelen eigenlijk, maar nu ze zo dichtbij zijn laat ze maar doorgaan ja..
nee, heb ik al gedaan vandaag.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoor ik daar een lama Duitser schijten?
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Redbaron het volgende:
Goh het is weer algeheel negeer Bas tijd..
nja doei dan maar!
eeej bas, hoeist?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Redbaron het volgende:
nja doei dan maar!
nja doei dan maar!
Wat hej doan dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
Heey luitjes
3 uur is ook niks. Als ik zie wat ik maar gedaan heb
Lyon heeft ff wat flappen meegenomen naar Zagrebquote:
looks like it...quote:
2x.onterecht buitenspel gefloten dus jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Lyon heeft ff wat flappen meegenomen naar Zagreb
en Ajax is in een kuil geduwd door de grensrechter, volgens de commentator
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sluit af, kijk het restant wel in bed
ciao!
nja doei dan maar!
je kunt nooit met zekerheid zeggen dat Real dan in de tweede helft niet gescoord hadquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax heeft 2 goals nodig. Dat waren er 2 die ze in de eerste helft door hun neus geboort zijn.
uiteraard niet maar wel een ander wedstrijdverloopquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt nooit met zekerheid zeggen dat Real dan in de tweede helft niet gescoord had
Klopt. De kans zit er dan in dat Real ineens ging voetballen en niet als aardappels op het veld ging waggelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
uiteraard niet maar wel een ander wedstrijdverloop
HEY DANIELquote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Ze zenden nu de beelden uit van Zagreb.
Wat een baggerwedstrijd met baggerdoelpunten is dat dan!
HEY MARKOO! HOE HEB JE HEM NU HANGEN DAN? ALLES KITS ACHTER DE RITS? EN ALLES FLEX MET DE SEKS?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Edit: weggehaald voor Daniël
HAHA ALLES FLEX HIER, HIJ HANGT NU OMHOOG HAHA ! EINZ!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
HEY MARKOO! HOE HEB JE HEM NU HANGEN DAN? ALLES KITS ACHTER DE RITS? EN ALLES FLEX MET DE SEKS?
HIJ HANGT OMHOOG? DAAR HEB IK GEEN BEELD BIJ? KUN JE NIET EVENTJES EEN FOTO MAKEN OM HET DUIDELIJK TE MAKEN? DANKJEWEL ALVAST VOOR DE MOEITE ENZO! WANT IK SNAP OOK WEL DAT DAT WEL EEN BEETJE MOEITE KOST HOOR! MAAR HIER OOK HOOR! ALLEEN NIET ALLES KITS ACHTER DE RITS WANT IK HEB MIJN PYJAMABROEK AL AAN EN DAAR ZIT GEEN RITS IN HAHAHAquote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
HAHA ALLES FLEX HIER, HIJ HANGT NU OMHOOG HAHA ! EINZ!
EN DAAR?
quote:
FOTO IS VOOR JOU ONDERWEG DANIEL, GESTUURD NAAR DANIELBOY_OLDENZAAL@GAY.NL GEEN PROBLEEM MAN VOOR JOU DOE IK ALLES! (NAJA BIJNA ALLES DAN)quote:Op woensdag 7 december 2011 23:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
HIJ HANGT OMHOOG? DAAR HEB IK GEEN BEELD BIJ? KUN JE NIET EVENTJES EEN FOTO MAKEN OM HET DUIDELIJK TE MAKEN? DANKJEWEL ALVAST VOOR DE MOEITE ENZO! WANT IK SNAP OOK WEL DAT DAT WEL EEN BEETJE MOEITE KOST HOOR! MAAR HIER OOK HOOR! ALLEEN NIET ALLES KITS ACHTER DE RITS WANT IK HEB MIJN PYJAMABROEK AL AAN EN DAAR ZIT GEEN RITS IN HAHAHA
OH BEDANKT VOOR DE MOEITE MAAR JE HEBT HEM WEL NAAR HET VERKEERDE MAILADRES GESTUURD: IK HEB INMIDDELS EEN ANDEREquote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
FOTO IS VOOR JOU ONDERWEG DANIEL, GESTUURD NAAR DANIELBOY_OLDENZAAL@GAY.NL GEEN PROBLEEM MAN VOOR JOU DOE IK ALLES! (NAJA BIJNA ALLES DAN)
Hoiii.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu heb je nog geen antwoord gegeven Selma!
Of gewoon niet gezien, maar was jij in de afgelopen 2 weken op een donderdagavond bij ZoZo in Enschede? :p
Oh.. Hoe is het verder dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoiii.
Nee dat was ik niet.
HAHA DAT DACHT IK AL, IK KREEG AL EEN MAIL TERUG VAN DANIEL IS HIEROP NIET BEREIKBAAR. ER STOND WEL ONDER VAN PS BEDANKT ???quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
OH BEDANKT VOOR DE MOEITE MAAR JE HEBT HEM WEL NAAR HET VERKEERDE MAILADRES GESTUURD: IK HEB INMIDDELS EEN ANDERE
PIKKENLIKKER11_ANALESEKS_TARRELVERZAMELAAR@DONKEREKAMERS.NL
Haha jawel hoor!! Ben best vrolijk :pquote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou ook zo te zien.
Jonge post m'n foto nietquote:
Sorry!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sorry!
[ afbeelding ]
Om het goed te maken!
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sorry!
[ afbeelding ]
Om het goed te maken!
selquote:
Je Z-toets zit vast volgens mijquote:
de fuck is een tarrel?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
OH BEDANKT VOOR DE MOEITE MAAR JE HEBT HEM WEL NAAR HET VERKEERDE MAILADRES GESTUURD: IK HEB INMIDDELS EEN ANDERE
PIKKENLIKKER11_ANALESEKS_TARRELVERZAMELAAR@DONKEREKAMERS.NL
blij dat ik dat soort dingen niet weet. nou wist in dit geval.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn opgedroogde stukjes feces die in je konthaar hangen...
Bas is er nog welquote:Op donderdag 8 december 2011 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
We lijden grote verliezen hier in ToF. Sammz, Assiej, ACT-F, Redbaron...
naar de gamma en een paar plinten zagen en plakkenquote:
Machtig mooi werk is dat hè.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naar de gamma en een paar plinten zagen en plakken
Nee, het was 12:11 toen je dit schreef.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, het was 12:11 toen je dit schreef.
nou wat lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Machtig mooi werk is dat hè.
Lovermanquote:
Ik iig nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |