Hmmm lekker gekookte hersenenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef appelsjap het volgende:
Is magnetron schadelijk bij blootstelling van 1-5 seconde? Ik deed net de magnetron aan en ik stond precies met mijn hoofd voor de magnetron. Toen ik de deur open deed ging de magnetron niet uit, hij is dus kapot. Was deze blootstelling van enkele seconde (1000W) aan mijn hoofd schadelijk?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Wees blij dat het niet je ballen waren.
De eerstvolgende volle maan is zaterdag, misschien haal je het net!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef Kirov het volgende:
Je moet snel in de blote kont in een emmer met uiensap bij volle maan zitten! En dan moet je het alfabet achterstevoren zetten anders ga je dood
Syndroom van down ontwikkelen? Serieus?quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef appelsjap het volgende:
Zulke reacties had ik op zijn minst verwacht, ik verwacht ook niet dat ik nu het syndroom van down zal ontwikkelingen, maar ik vraag me af of het schadelijk is, ook al is dit niet merkbaar.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef appelsjap het volgende:
Was vergeten dat hier alleen 16 jarige kleuters posten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, het kan schadelijk geweest zijn, maar 1-5 seconden is wel heel kort.
Uitzondering daar gelatenquote:
kleu·ter de; m,v -s kind van 4-6 jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef appelsjap het volgende:
Was vergeten dat hier alleen 16 jarige kleuters posten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Wees blij dat het niet je ballen waren.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef appelsjap het volgende:
Zulke reacties had ik op zijn minst verwacht, ik verwacht ook niet dat ik nu het syndroom van down zal ontwikkelingen, maar ik vraag me af of het schadelijk is, ook al is dit niet merkbaar.
dan kan je toch wel voorzichtig de conclusie trekken dat het allemaal wel los zal lopen denk je nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef appelsjap het volgende:
Kan er namelijk niets over vinden op internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |