bron rampen-info.nlquote:Diverse meteorologen waarschuwen voor een westerstorm op woensdag met windkracht 9 en zeer zware windstoten tot 100 kilometer per uur.
Het KNMI meldt tevens dat er woensdagmiddag en –avond enige tijd een westerstorm kan opsteken met vooral aan de kust kans op (zeer) zware windstoten tot rond de 100 kilometer per uur.
Vrijdag is er opnieuw kans op een westerstorm.
quote:
Neeeej, ik wil een witte kerst en -20, lang leve de schaatsen en fiets...quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:
Winter zal dit jaar niet plaatsvinden, in maart gaan we direct door naar de zomer
laten we hopenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:22 schreef Psy-freak het volgende:
Winter zal dit jaar niet plaatsvinden, in maart gaan we direct door naar de zomer
quote:
Het is een westerstorm dus voornamelijk in het oostenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
En waar komt die storm dan? Gewoon in heel Nederland in het algemeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is een westerstorm dus voornamelijk in het oostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:
Gewoon laveren.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:47 schreef Grielen het volgende:
Nou daar gaat mijn streven om 1:13 te halen met de auto.. fikse tegenwind richting het westen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Wapperbaard het volgende:
Misschien waait dat occupy tentenkamp hier een in Dordrecht wel weg.
Ik denk dat ik me stevig inpak en daar ga filmen met de camcorder.
Hopelijk blijft de winter weg.quote:
Dit ja. Gelukkig hoef ik morgen toch het huis niet uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |