nee meestal niet, als je goede gewoon bij zet waar en hoe je vertraging hadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Shefkee het volgende:
Pff, ben nog niet thuis. Vanochtend op 8 uur vertrokken, had m'n aansluiting gemist, dus loopt erg uit. Gaat Easyway moeilijk doen als ze zien dat je een dag maakt van bijna 12 uur voor 2 ritten? Was ook wel erg lang reizen telkens, maargoed. Weet niet of ze uberhaupt je uren kunnen controleren..
Zorgvuldig je ritbon invullen, dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:06 schreef Shefkee het volgende:
Pff, ben nog niet thuis. Vanochtend op 8 uur vertrokken, had m'n aansluiting gemist, dus loopt erg uit. Gaat Easyway moeilijk doen als ze zien dat je een dag maakt van bijna 12 uur voor 2 ritten? Was ook wel erg lang reizen telkens, maargoed. Weet niet of ze uberhaupt je uren kunnen controleren..
Ik vind het ook erg onhandig. Hoe werkt het bij AR?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef -tape- het volgende:
Jezus wat een omslachtige manier zegBij AR hebben ze dat een stuk beter voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dat ritje geaccepteerd.Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe niet meer dan logisch. Meneer moet zijn eerste rit nog rijden maar post alsof hij het hiken hoogstpersoonlijk zelf heeft uitgevondenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Panthera. het volgende:
Weet ik, ik stoor me er ook al een paar bladzijden aan, maar mijn opmerking was vooral geinspireerd door zijn plaatje
[..]
Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...
Ik heb in november 32 uur gemaakt, maar klopt wel wat je zegt. Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef Panthera. het volgende:
Weet ik, ik stoor me er ook al een paar bladzijden aan, maar mijn opmerking was vooral geinspireerd door zijn plaatje
[..]
Jij accepteert de laatste tijd nooit meer een ritje lijkt het? Zie je nog maar weinig hier...
Thanks Joppie! Doe jij morgen ook voorzichtig? Niet gaan straatracen, dadelijk sloop je weer een uitlaatquote:Op woensdag 7 december 2011 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hehe niet meer dan logisch. Meneer moet zijn eerste rit nog rijden maar post alsof hij het hiken hoogstpersoonlijk zelf heeft uitgevonden
Succes morgen Mallet, hopelijk rijdt die auto niet 1 op 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |