We hebben geen Sinterklaasjournaal gekeken, geen schoen gezet, dus wat dat betreft was het wel rustiger voor hem. Toch pakt hij er nog genoeg van mee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het verder gegaan met m bodpa? Omdat ie sintstress had... Gaat het zimdelijkheidsgebeuren ook alweer beter?
Verdomd, het is dus nog erger dan ik dacht: hij zegt tegen vrijwel alles op wielen "tractor".quote:Op woensdag 7 december 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Claudia, ik moet altijd zo om je lachen.Maat hebben scooters bij jullie vier wielen? Modern Amsterdams gedoe!
Lars reageert nog steeds op melk, het is niet weg geweest.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Hè Karin, reageert Lars weer op melk? Ook dat had ik niet meegekregen. Wat naar! Ik kan me voorstellen dat je dat vooral lastig vindt met het oog op het kinderdagverblijf in de toekomst. Bij grotere kinderen gaat zoiets bovendien sneller mis. Ze hebben bij ons maar een melkmoment, namelijk tijdens de lunch. Misschien scheelt dat? Ze hoeven niet de hele tijd op te letten dan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |