Haha, ja ja, ik weet het, ik zal er een keertje aan moeten geloven. Ze vroegen er zelfs naar op mn vorige sollicitatie.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Croli, FB is echt leuk, veeeeeeeel leuker dan Fok
Ik ga met de volvo maar ik haat dat weer echt. En vooral als ik nog niet helemaal fit ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:11 schreef Barbaaf het volgende:
Voorzichtig op de weg (en elders) morgen:
[ afbeelding ]
Geduld Qutjequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
Westerstormen in aantocht
Ja, tof. en waar is de sneeuw?
Heb je geen sneeuw gezien gister?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
Westerstormen in aantocht
Ja, tof. en waar is de sneeuw?
quote:
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geduld Qutje
Als het toch moet gaan sneeuwen heb ik liever van die dikke, spierwitte sneeuw dan die natte derrie die de volgende dag bruin is
Ik ook, alleen maar hagel, niks sneeuwquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
alleen maar dikke vette hagelstenen op mijn harses gehad
Even naar buiten kijken kan ook, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:32 schreef Croli het volgende:
ik moet zo buienrader goed checken of het wel safe is om even naar buiten te gaan om te zien of de afvalcontainer het weer doet... ik denk dat het nu wel kan..
Hier nu ook. Plus dat het van tijd tot tijd losbarst met regen of hagel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Hier waait het wat en het is koud, maar verder niks hoor.
Haha wij hebben gister 3 natte sneeuwbuien gehad onderwegquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]alleen maar dikke vette hagelstenen op mijn harses gehad
Dan moet je op het + je drukken (waar je ook op drukt als je iemand uit wil nodigen) en dan Board op random zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:38 schreef Croli het volgende:
wij ook, maar natte sneeuw heb je nog weinig aan he?! doe mij maar echte sneeuw dat blijft liggen. Maar dat hoeft van mij nu nog niet hoor!!
Trouwens Oognip, hoe doe jij zo'n andere bordverdeling??
Ik wil ook. En dat het blijft liggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wij hebben gister 3 natte sneeuwbuien gehad onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |