quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar ik vind steigermeisje ergens zo dubieus klinken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]true.
Zolang je tegen haar maar geen 'dinges' zegt.
Of 'dear resident'
Nerdquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
ze krijgt dus dit
[ afbeelding ]
een dingetje uit de game Portal, met werkend lampje en een aantal zinnen uit de game
die dingen zijn awesomequote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nerd
Ik deze voor mijn moeder voor kerst:
[ afbeelding ]
Ik had al een mental image jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die dingen zijn awesome![]()
vrees dat die minder goed werkt op napoleon
Zijn ze er niet in parkietenmaat?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
die dingen zijn awesome![]()
vrees dat die minder goed werkt op napoleon
als er niet iets onder de toetsen zit, zoals kruimels of zo heb ik geen idee wat dat kan zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Is hier een nerd in de buurt die ervoor kan zorgen dat mijn Home- en Endtoetsen het weer doen?
Hm... 't is pas een jaar of 10 oud. De kwaliteit van tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
behalve dan dat je toetsenbord waarschijnlijk stuk is
Gewone toetsenborden hebben we hier wel, maar dank je voor het aanbodquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef Croli het volgende:
ik heb nog wel 2 toetsenborden voor nop in de schuur liggen
Ik had het mailtje jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
muis, kijk eens http://www.thinkgeek.com/tshirtblowoutdeal/?cpg=17786
oh dear god mijn portemonnee
Ik las net effe terug en zag dat MO in het ziekenhuis lag met een blinde darmontsteking. Hoe gaat het er nu mee?quote:
Paypal of creditcardquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ziekenboeg hier![]()
Hier op het werk zijn tot op heden al mijn collega's al thuisgebleven met buikgriep; dag na dag vanaf afgelopen donderdag.
Dus fingers crossed voor morgen![]()
Die shirts!
[ afbeelding ]
Deze wil ik voor meneer I.!![]()
Hoe gaat het met bestellen daar?
En betalen?
met creditcard of paypal, gewoon je adresgegevens invullen, en dan drie dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier op het werk zijn tot op heden al mijn collega's al thuisgebleven met buikgriep; dag na dag vanaf afgelopen donderdag.
Die shirts!
[ afbeelding ]
En betalen?
Ik ook voor mister_dquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die shirts!
[ afbeelding ]
En betalen?
Nu vind ik het niet meer lolligquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
also, besef dat je over alle bestellingen uit amerika tussen de 22 en de 150 euro nog 19% moet betalen aan de douane aan de deur aan omzetbelasting, als je daar boven gaat komen er ook nog douanerechten bij
Alleen als ze jouw pakketje pakken toch? Vorige keer hoefde ik niets extra te betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
also, besef dat je over alle bestellingen uit amerika tussen de 22 en de 150 euro nog 19% moet betalen aan de douane aan de deur aan omzetbelasting, als je daar boven gaat komen er ook nog douanerechten bij
ik heb nu drie keer iets moeten betalen, een keer nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen als ze jouw pakketje pakken toch? Vorige keer hoefde ik niets extra te betalen.
Oei bad luckquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nu drie keer iets moeten betalen, een keer niet
via rotterdamquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oei bad luck
Worden jouw pakketjes via Schiphol aangemeld?
tsss, stelletje workaholics in rotterdamquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij Eindhoven. Misschien is dat het?
Brabanders zijn gewoon lui.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tsss, stelletje workaholics in rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |