Ahwquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik ben gisteren wel opgewarmd. Bij hem thuis. Woensdag weer
.
En direct sinterklaas gevierd met de schoonfamilie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik ben gisteren wel opgewarmd. Bij hem thuis. Woensdag weer
.
Hij woont op kamers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En direct sinterklaas gevierd met de schoonfamilie?![]()
Of woont hij alleen.
Dat is tenminste interessantquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat over seks en meteen komt er meer uit dan
Hoef ik ook niet te weten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hoopt op intieme details, die komen er niet.
Had het al gelezen ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)oonbare-planeet.html
Het nieuws had t over een tweelingplaneet van de Aarde.
best freaky als je net dit weekend Another Earth hebt gezien (waar er dus een tweeling planeet van de aarde ontdekt wordt)
Ik zou dat hier ook niet snel doen hier, wie weet wat er allemaal meeleest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je hoopt op intieme details, die komen er niet.
Huh? Seks? Waar?!quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat over seks en meteen komt er meer uit dan
quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:53 schreef Vlarp het volgende:
In je bil hihihihihihiihihihihiihihihihihiiih
dit is het internet, hier leest niemand mee en niks is terug te vindenquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou dat hier ook niet snel doen hier, wie weet wat er allemaal meeleest..
precies, wij zijn een gesloten boekquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dit is het internet, hier leest niemand mee en niks is terug te vinden
achjee, moet je maar net als mike bij de jamin achter de kassa gaan staan dan hoef je het zelf niet te doenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kerst nu al zat. Ombouwen van de winkel is stom.
Ja, laten we dat maar niet doen. Als ik zulk werk wou doen, dan deed ik dat wel. Maar nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achjee, moet je maar net als mike bij de jamin achter de kassa gaan staan dan hoef je het zelf niet te doen
Wat is daar minder aan dan het werk wat je nu doet dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja, laten we dat maar niet doen. Als ik zulk werk wou doen, dan deed ik dat wel. Maar nee..
Niks, maar ik hou er niet van om achter een kassa te staan en mensen te helpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is daar minder aan dan het werk wat je nu doet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |