Def
In je online sollicitatie kun je je ervaring meer verhalend opschrijven:
"De afgelopen jaren ben ik werkachtig geweest als CRM-consultant in de Telecombranche." oid
Ik zou een online sollicitatie net zo aanpakken als een schriftelijke; je e-mail is je begeleidende brief; en je CV de extra informatie.
Als je het goed doet, zit er idd een klein beetje overlap in de informatie in beide onderdelen; voornamelijk om de overgang van verhaal/overzicht prettig te laten verlopen.
Wanneer je per e-mail solliciteert, wat is dan de beste/meest gebruikelijke manier om een CV mee te versturen?
Als word attachment [.doc]? .txt? kan .pdf ook? Of voeg je je CV gewoon onderaan je e-mail in?
quote:Ik doe het als .doc van een niet geheel nieuwe versie.
Op woensdag 30 oktober 2002 11:17 schreef zwijntje het volgende:
*schop*Wanneer je per e-mail solliciteert, wat is dan de beste/meest gebruikelijke manier om een CV mee te versturen?
Als word attachment [.doc]? .txt? kan .pdf ook? Of voeg je je CV gewoon onderaan je e-mail in?
quote:het wordt het meest op prijs gesteld als je het gewoon meezend als .doc ze printen namelijk meeestal alleen je cv uit. bovendien (tenzij je in de ict solliciteerd natuurlijk) weten ze niet eens hoe ze andere formaten moeten openen
Op woensdag 30 oktober 2002 11:17 schreef zwijntje het volgende:
*schop*Wanneer je per e-mail solliciteert, wat is dan de beste/meest gebruikelijke manier om een CV mee te versturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |