abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4971614
als je via internet wil solliciteren en je opleiding, je werkervaring en je motivatie worden gevraagd, wat moet je dan in Godsnaam in het CV zetten? (dat dus apart wordt gevraagd). Kopieëren en plakken?

Def

vrijdag 12 juli 2002 @ 17:19:59 #2
19149 Seraphin
De echte, en dat proef je!
pi_4984333
Je motivatie zou ik altijd buiten een CV houden; een CV is meer een duidelijk overzicht van je capaciteiten (Bovendien is het op die manier een stuk makkelijker om je CV 20x te printen en op te sturen).

In je online sollicitatie kun je je ervaring meer verhalend opschrijven:

"De afgelopen jaren ben ik werkachtig geweest als CRM-consultant in de Telecombranche." oid

Ik zou een online sollicitatie net zo aanpakken als een schriftelijke; je e-mail is je begeleidende brief; en je CV de extra informatie.

Als je het goed doet, zit er idd een klein beetje overlap in de informatie in beide onderdelen; voornamelijk om de overgang van verhaal/overzicht prettig te laten verlopen.

Op dinsdag 8 november 2005 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
pi_6539092
*schop*

Wanneer je per e-mail solliciteert, wat is dan de beste/meest gebruikelijke manier om een CV mee te versturen?
Als word attachment [.doc]? .txt? kan .pdf ook? Of voeg je je CV gewoon onderaan je e-mail in?

A clean house is a sign of a wasted life.
pi_6539229
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:17 schreef zwijntje het volgende:
*schop*

Wanneer je per e-mail solliciteert, wat is dan de beste/meest gebruikelijke manier om een CV mee te versturen?
Als word attachment [.doc]? .txt? kan .pdf ook? Of voeg je je CV gewoon onderaan je e-mail in?

Ik doe het als .doc van een niet geheel nieuwe versie.
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2002 @ 11:41:36 #5
34726 Fratz
Max
pi_6539257
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 11:17 schreef zwijntje het volgende:
*schop*

het wordt het meest op prijs gesteld als je het gewoon meezend als .doc ze printen namelijk meeestal alleen je cv uit. bovendien (tenzij je in de ict solliciteerd natuurlijk) weten ze niet eens hoe ze andere formaten moeten openen
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')