Ze hebben ook patchouli.quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeur
Oh bahquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mij
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, als we uit gehinnikt zijn moeten we het maar eens serieus erover hebben.![]()
Vraag ik Takkedinges ook erbij, ja?
quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Godskolere, hoe maak je een seksparty weer truttig
Waaaay TMI inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mij
Oh god ja, vreselijkquote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebben
quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar niet een héél erg Limburgse hostesdamedemonstratrice hoor, anders moet ik al lachen voor we het kunststof gezien hebben
Hoewel zo´n Friese dame ook best redelijk de-erotiserend zou kunnen werkenquote:
Ik zou preventief de hele dag niet eten of drinken denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
En laat d'r even wachten met praten en apparaten tot ik de vlaai op heb.
Hoe legde ze het uit dan?quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik snapte het nut ook niet van die cockring zoals die mevrouw het uitlegde dus ik vond het sowieso apart
quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
*begint boodschappenlijst te maken*quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
Da's al beterquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De dame waar ik toen ben geweest kwam uut Broabant. Doet dat iets voor je?
Is dat het nieuwe klaarkomen?quote:
Doe maar sondevoedingquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*begint boodschappenlijst te maken*
- Vlaai
- Koffie
- borrelhapjes (geen spicy kruimeldingen!)
- Glijmiddel
- ......
Mag ik het niet nog een keerrrrrtsjuh overdoen dan? *PRUIL*quote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's al beter
Hoewel plat Rotterdams me ook wel wat lijkt
Ow, wacht eens... Greesje - wat zit je haar leuk - kan jij niet iets demonstreren
Er zat ijzer in en een bungelding dat fijn zou zijn voor de vrouw maar in mijn ogen zat dat dan aan de verkeerde kant zeg maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe legde ze het uit dan?
Het heeft toch te maken met dat bloed niet terug kan stromen ofzo?
Goed, daar ging mijn slipquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik het niet nog een keerrrrrtsjuh overdoen dan? *PRUIL*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |