Meer degoutantquote:
Emouvant.quote:
Neeeeeee, totaal nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt zussie nog gestalkt door de verkoopster? Ik wil anders best zo'n ding hosten.
Walvis tandquote:
Deze moet ik gequote hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopen
nu hou ik van jequote:
Nou, als we uit gehinnikt zijn moeten we het maar eens serieus erover hebben.quote:
K moest hinnikenquote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
degoe polonaise
[ afbeelding ]
quote:
Dhr phildoquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Dan doen we een soort Oprah's Favorite Things maar dan met dildo's
En dr Azz.quote:
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeurquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
He he... en dan krijgen jullie van mij allemaal aan het eind van de avond een vibrator en batterijen, omdat je anders zo lang moet wachten tot je pakje er is
Ik kom hoor, Cat
Ik zei 'ik kom' hi hi
K moet zelf ook lachenquote:
Nog meer relatiegeschenken?quote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
He he... en dan krijgen jullie van mij allemaal aan het eind van de avond een vibrator en batterijen, omdat je anders zo lang moet wachten tot je pakje er is
Ik kom hoor, Cat
Ik zei 'ik kom' hi hi
Hierbij kreeg ik een mental image van een vibo die door 5 aggregaten aangedreven wordtquote:Op maandag 5 december 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god ja, en maar zeuren over 2 PC's en zelf met een krachtstroomdildo rondlopen
Mn zusje bestelde een cockring volgens mij, dat wil je heul niet weten, geloof mijquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder zou komen dan ook scheerschuim met vanillegeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |