Ok, ik ga je niet slaan op de volgende meetquote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een blonde man ben je mooi. Kusjekroel.
Gelukkig voor jou heb ik bruin haarquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Als ze blond zijn vind ik baardjes juist erger.Nog meer van dat blonde haar.
Blonde mannen moeten alleen hoofdhaar hebben.
Zal ik me dan maar kaalscheren, vindt je dat mooi?quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
Als ze blond zijn vind ik baardjes juist erger.Nog meer van dat blonde haar.
Blonde mannen moeten alleen hoofdhaar hebben.
zo'n baardje ga ik ook laten staanquote:Op maandag 5 december 2011 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je hem niet in je wil voelenSpeciaal met baard voor jou
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Volgens mij hou jij ook wel van gespierde mannen, klopt dat?quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik vind mannen met lang blond haar juist sexy , van die sexy noormannen rawr
dus van die zweedse zwetende metalheads die hun longen uit het lijf grunten terwijl ze een riffje in Drop B spelen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb het net kort gedaan, jammer zo val ik bij niemand in de smaakquote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Juist! Scandinaviersquote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Samequote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb het net kort gedaan, jammer zo val ik bij niemand in de smaak
nomnomnom.quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heb ik bruin haar
jaquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van gespierde mannen, klopt dat?
Ik ook hijs alleen ongv maar 1/4 cm lang nu. Geschoren deze weekquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef dawg het volgende:
mijn baard is niet zo blond trouwens. en ik heb een echte baard, geen pluk hier en daar.
Ik kan als man niet zozeer een goede mening geven, maar ik kan wel prima zien wat aantrekkelijk is. ''Donker'' past gewoon beter bij mannen. Donkere ogen, donker haar, dat ziet er allemaal net iets ruwer en mysterieuzer uit dan één of andere blonde, goedlachse man met blauwe ogen uit Noorwegen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
sikje's zijn voor homo's.quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
Blanke mannen met donker haar.Donkere baardgroei, wel over het hele gezicht geen sikje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |