abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 23:14:11 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105234076
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
Wie speelt hier Skyrim?
I did, until I took an arrow to the knee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 5 december 2011 @ 23:14:22 #252
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105234086
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

in mijn geval zou een date ook best veel betekenen denk ik.

[..]

echt hoever sta ik ervanaf om meerdere dates vlak achter elkaar te kunnen hebben, terwijl ik de laatste altijd nog nooit een internetdate heb gehad.
oh behalve 2 fokmeets.
Eh ja hallo als je "te lui" bent om een berichtje te sturen zoals je zelf zegt :')
pi_105234088
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja dit klopt.
niet. :7
pi_105234095
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:

Ik. Nou ja, eigenlijk al een week niet meer. Gespeeld, dus.
Kun je dat ook spelen zonder dat je de voorgangers hebt gespeeld? Of snap je er dan geen hol van? Ik heb alleen WoW gespeeld en ik wilde weer eens iets gaan proberen, maar moet wegblijven bij WoW :')
pi_105234099
Stelletje nerds hier, geen wonder dat het hosselen niet lukt. :D
pi_105234117
Ik heb nogal wat reiskosten elke maand als je het optelt :')
Gratis OV in het weekend is eigenlijk niet echt genoeg.
pi_105234118
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:

Ik heb het 3 uur gespeeld in totaal nu.
Is het wat?
pi_105234127
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kun je dat ook spelen zonder dat je de voorgangers hebt gespeeld? Of snap je er dan geen hol van? Ik heb alleen WoW gespeeld en ik wilde weer eens iets gaan proberen, maar moet wegblijven bij WoW :')
eve online. heb ik gehoord, zelf nooit gespeeld. :7
pi_105234136
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef ElDinosaur het volgende:

Ik heb precies het tegenovergestelde.. Het ene moment kan ik grote bedragen over de balk gooien zonder problemen en de dag erna sta ik te twijfelen of ik een broodje van 3 euro zal kopen. :')
Dit :D
pi_105234151
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je ooit nog een piemel wilt moet je vooral niet dat spel gaan spelen. :')
  maandag 5 december 2011 @ 23:15:32 #261
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105234160
quote:

[..]

Tuurlijk, alle delen staan los van elkaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105234165
quote:

[..]

Ik heb zelf Oblivion gespeeld, dus ik snap de referenties. Je komt nu eenmaal in dialogen namen tegen die te zien waren in voorgangers, zoals bepaalde steden of het verhaallijn van bepaalde keizers en hun ondergang. Maar verder is het gamebrekend om het niet te weten allemaal.
Ron Paul 2012
pi_105234169
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef dawg het volgende:

Ik heb gehoord dat ik dan echt nooit meer een leven krijg :')
pi_105234176
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ben me best bewust van wat ik uitgeef bij hogere bedragen. Als ik iets moet kopen van een euro of 60, zoals vandaag een nieuw senseoapparaat, dan voel ik me echt geirriteerd.

Kleine bedragen zijn het gevaar. Ik koop het liefst elke dag lunch van zo'n 3-4 euro en dat is maandelijks echt een groot bedrag. Niet dat ik het doe, maar dat risico loop ik soms wel en je vergeet vaak dat het zich opstapelt.
Ja, grote aankopen ben ik me ook wel bewuster. Maar een snel truitje ergens vergeet ik vaak. Alles onder de 20 koop ik eigenlijk zonder te denken. En eten inderdaad. :') Ik zet ook geen geld meer op mijn chip, want alleen de schoolkantine kwam al op 10 euro per week als ik me niet inhoud en dat is gewoon zonde. Zelfde met eten bestellen met vrienden.
pi_105234199
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik speel EVE en ik kan je vertellen dat het enorm saai is en juist geen verslavingsrisico met zich meebrengt. Spreadsheets in space.
Ron Paul 2012
pi_105234238
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

ik zou als ik jou was met fifa beginnen. :7

maar ik ben jou niet. :')
pi_105234250
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik speel EVE en ik kan je vertellen dat het enorm saai is en juist geen verslavingsrisico met zich meebrengt. Spreadsheets in space.
Dan speel je het niet goed. :P Ik heb het vanaf release tot aan de capitals gespeeld. En 1.5 jaar geleden nog een jaar. Dagen van 's ochtends 9 tot 's nachts 4 zijn niet ongewoon. :') :') :')
pi_105234258
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Is het wat?
Ik vind het wel tof, heb een beetje jouw zelfde verhaal, alleen WoW gespeeld hiervoor en daar wil ik echt niet meer aan beginnen.

Het is tof, ziet er goed uit, maar is absoluut niet zo verslavend of iets. Hoe het allemaal werkt ben ik nog niet uit, want ik wil meerdere quests doen maar ben blijkbaar verplicht om er eentje te doen die me maar niet lukt. :')
pi_105234265
En Supersoep, dat ik volgens jou intellectuele nieuwsgierigheid mis vind ik een onnozele aanname. Waar baseer je dat op? Je weet niet wat mijn interesses zijn. Laat staan dat je weet wat mij bezighoud in het dagelijks leven.

Ik ga mezelf niet bewijzen maar denk niet te weten dat je mij kent. Je kent me niet, wie weet houd ik me iedere dag bezig met de politiek en ben ik dagelijks te vinden in de Tweede Kamer of houd ik me bezig met de wetenschap. Of ben ik gewoon een nietsnut die inderdaad geen enkele intellectuele interesses heeft, maar goed, dat weet jij simpelweg niet.
pi_105234298
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:

Ik heb zelf Oblivion gespeeld, dus ik snap de referenties. Je komt nu eenmaal in dialogen namen tegen die te zien waren in voorgangers, zoals bepaalde steden of het verhaallijn van bepaalde keizers en hun ondergang. Maar verder is het gamebrekend om het niet te weten allemaal.
Wat zeg je nou? Moet je het wel kennen of niet?
pi_105234358
quote:
9s.gif Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Soit het volgende:
En Supersoep, dat ik volgens jou intellectuele nieuwsgierigheid mis vind ik een onnozele aanname. Waar baseer je dat op? Je weet niet wat mijn interesses zijn. Laat staan dat je weet wat mij bezighoud in het dagelijks leven.

Ik ga mezelf niet bewijzen maar denk niet te weten dat je mij kent. Je kent me niet, wie weet houd ik me iedere dag bezig met de politiek en ben ik dagelijks te vinden in de Tweede Kamer of houd ik me bezig met de wetenschap. Of ben ik gewoon een nietsnut die inderdaad geen enkele intellectuele interesses heeft, maar goed, dat weet jij simpelweg niet.
Glimlach je nu ook?
pi_105234395
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan speel je het niet goed. :P Ik heb het vanaf release tot aan de capitals gespeeld. En 1.5 jaar geleden nog een jaar. Dagen van 's ochtends 9 tot 's nachts 4 zijn niet ongewoon. :') :') :')
Ik heb er gewoon niet veel te doen. Ben een capital pilot en 90% van de tijd zit ik ergens in een station en probeer ik mensen te scannen. Je kan gewoon alt-tabben en af en toe krijg je dan via teamspeak het berichtje dat er iets af te knallen is.

PvE is ook dodelijk vermoeiend. Serieus. Doe ik dus ook niet. :P
Ron Paul 2012
pi_105234397
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Glimlach je nu ook?
Ja, half. Jij?
pi_105234400
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:

Ik vind het wel tof, heb een beetje jouw zelfde verhaal, alleen WoW gespeeld hiervoor en daar wil ik echt niet meer aan beginnen.

Het is tof, ziet er goed uit, maar is absoluut niet zo verslavend of iets. Hoe het allemaal werkt ben ik nog niet uit, want ik wil meerdere quests doen maar ben blijkbaar verplicht om er eentje te doen die me maar niet lukt. :')
Thnx :) Dan ga ik binnenkort maar eens kijken. Zag gister de trailer van nieuwe patch van WoW en ik had bijna weer betaald :@ Dus moet maar iets anders vinden voor de feestdagen :P
pi_105234402
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Glimlach je nu ook?
Ik wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')