Inloopkast, dan niet alleen voor kleding, maar ook voor boeken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
Je bent een jongen? In dat geval leefruimte, wat moet je met een inloopkast
Dit, echt 100 procent ditquote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Een inloopkast klinkt wel als een uitkomst.
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Tussen je 8 paar schoenen, maar als je echt zoveel hebt, waarom niet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.
Kom je dan ook weer ''uit'' de kast?quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Zal dan overigens wel regelmatig in de kast zitten.
Wel met een rode bank!quote:
Maar natuurlijk, dat spreekt voor zichquote:
We got a hipster herequote:Op maandag 5 december 2011 22:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
heb bijvoorbeeld maar 8 paar schoenen, 10 schoudertassen, 15 hoedjes.
gitaren (3 stuks)
+veel voor de scherpte...quote:Op maandag 5 december 2011 21:59 schreef Scuidward het volgende:
oh je bent dus wel een meisjequote:Op maandag 5 december 2011 22:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik kan als ik er een leefkamer van maak geen tv-kijken meer vanuit bed, omdat m'n tv dan daar staat. En film kijken met m'n vriend lijd 90% van de tijd tot seks en dat is ook lastig minder prettig op een 2 persoons bank (lijkt mij, geen ervaring mee)
Iets er tusseninquote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Dhaha het volgende:
[..]
oh je bent dus wel een meisje
of ben je homo?
Heb niet zo'n breed budget, maar anders zou ik het doen ja.quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef RozeRat het volgende:
Maak er een inloop koelkast van, zoals in de reclame van heineken, maar dan vullen met ander bier.
quote:
Nog altijd beter dan 'n ladyboy, toch?quote:
Waar mensen zich niet al druk om maken. Of ze een kamer gebruiken als inloopkast of als slaapkast.quote:Op maandag 5 december 2011 22:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dillema is, ik heb niet echt een inloopkast nodig, heb wel duidelijk te veel kleding/boeken voor m'n slaapkamer, maar vind het een beetje een 50/50 verhaal.
[..]
Maar natuurlijk, dat spreekt voor zich
Klinkt goed, dan heb je het in ieder geval warm tijdens je nachtrust. Ben zelf al bijna een week aan het dagdromen over een warme kamer/radiator.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je een flikker ofzo?
2e leefruimte man. Gewoon een groot bed maken van heel de ruimte.
Het is maar wat je druk maken noemt ...quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waar mensen zich niet al druk om maken. Of ze een kamer gebruiken als inloopkast of als slaapkast.![]()
Over het missen van een radiator, daarover kan ik meepraten.
Een complexe probleem waar je inderdaad een topic voor moet openen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is maar wat je druk maken noemt ...
Ja joh, dat is met alle topics op FOK! zo, complexe problemenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een complexe probleem waar je inderdaad een topic voor moet openen.
Vooral in de categorie puber & tienertalk. Eerste vriendje, eerste keer ongesteld, nagel kapot en uiteraard of je een kamer gebruikt als mesthok of slaapkast.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja joh, dat is met alle topics op FOK! zo, complexe problemen
Wat zeur je dan, ga lekker naar KLBquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vooral in de categorie puber & tienertalk. Eerste vriendje, eerste keer ongesteld, nagel kapot en uiteraard of je een kamer gebruikt als mesthok of slaapkast.
Vindt het leuk om te lezen waar de jongsten dit keer mee worstelen. Dit keer was het iets met een slaapkast.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, ga lekker naar KLB
Leuk toch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vindt het leuk om te lezen waar de jongsten dit keer mee worstelen. Dit keer was het iets met een slaapkast.
Ik zou mijn spullen gewoon in mijn huidige kamer houden en die kast inrichten als slaapkast. Heb je het in ieder geval warm tijdens het slapen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Leuk toch.
Als we het er toch over hebben; wat heeft jou voorkeur, een woonkamertje of een inloopkast?
Ik heb altijd mijn raam open 's nachts. Dus dat is niet echt logisch voor mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou mijn spullen gewoon in mijn huidige kamer houden en die kast inrichten als slaapkast. Heb je het in ieder geval warm tijdens het slapen.
Dus je hebt het niet koud?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn raam open 's nachts. Dus dat is niet echt logisch voor mij.
De Boswachter altijd sociaal verantwoord!quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je een flikker ofzo?
2e leefruimte man. Gewoon een groot bed maken van heel de ruimte.
Wat dacht je van een inloopbed?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Leuk toch.
Als we het er toch over hebben; wat heeft jou voorkeur, een woonkamertje of een inloopkast?
Denk niet dat het past, en valt buiten mijn budget.quote:
17, ik ben net oud genoeg voor PUBquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:52 schreef Vincent17 het volgende:
Een inloopkast als manNaja, iets dergelijks
Bovendien hoe oud is TS?
Als dat kon, zou ik het zo hebben gedaan. Alleen in de lengte van de kamer past het niet op de muren omdat er een deur aan de ene kant en een raam aan de andere kant zit en in de breedte is het te korte afstandquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Geen inloopkast grapjas, zet in beamer in de kamer en regel een lekkere sofa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |