not sure if sarkasm or just telling the truthquote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
ja met blik en al in de magnetron Ong 2-3 minuten er in laten staan, vergeet je zonnebril niet op te zetten.
Metaal en magnetron gaat niet samen he.. eerst even in een bord of kom doen en dan moet het wel lukken. Of het te vreten is is een tweedequote:Op maandag 5 december 2011 21:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
not sure if sarkasm or just telling the truth
quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
sjezus ben ik blij dat ik dit topic gemaakt heb!wist helemaal niet dat metaal niet in de magnetron kon
dudequote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
sjezus ben ik blij dat ik dit topic gemaakt heb!wist helemaal niet dat metaal niet in de magnetron kon
Op zich kan metaal wel in de magnetron maar het is niet aan te raden, vooral niet als hij aan staatquote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnetron_(oven)quote:Metaal en folie hoort niet in de magnetron thuis. Omdat dit de straling weerkaatsen, bereikt minder straling het voedsel. Bovendien kan het stralingselement oververhit raken als het te veel gereflecteerde straling terug ontvangt. Ook kunnen rond het metalen voorwerp vonken optreden, en metaaldampen ontstaan die op het eten neerslaan. Er zijn speciale metalen verpakkingen die wel geschikt zijn voor in de magnetron. Deze hebben geen scherpe uiteinden.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
ah nu snap ik hetquote:Op maandag 5 december 2011 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zich kan metaal wel in de magnetron maar het is niet aan te raden, vooral niet als hij aan staat
Ik had wel eens lasagna in een alu-bakje dat wel in de magnetron mocht.
Verklaring:
[..]
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnetron_(oven)
Ik heb trouwens dezelfde magnetron als die op de Wiki-paginaWist niet dat dat model al zo oud is
Had dan niks gezegd! Dan was TS wellicht verminkt geraakt!quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
ja met blik en al in de magnetron Ong 2-3 minuten er in laten staan, vergeet je zonnebril niet op te zetten.
was het maar zoquote:
heb maar brood gegetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef Brentmeister het volgende:
Mag ik vragen of het gesmaakt heeft?
geen zin om af te wassen enzoquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:05 schreef Lienekien het volgende:
Had je geen pannetje voor op het vuur?
Volgende keer:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |