Of het bed verschonen terwijl ie erin ligtquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat stofzuigen
Geef die arme Mo vast een aai over zijn bol van me!quote:
Ow brrrr!quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mo is nu ff het beste af in het ziekenhuis, een buikoperatie is toch best heftig.
En fijn dat ie de kaart leuk vond![]()
Heb je em wel over de bol geaaid nu?
Ik word altijd super chagrijnig als meneer I. ziek is en ben dan allesbehalve schattig ende lief.
Paar jaar terug werd ie 's ochtends wakker en maar kotsen en zuchten en zielig doen.
Ik vond het stiekem ook nog lekker eigen schuld, want de avond ervoor had ie het erg gezellig gehad zeg maar.
Maar 's middags werd het toch een ritje HAP en vervolgens SEH en IC![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, dat doe ik iemand die ziek is niet aanquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat stofzuigen
En hoe bevallen de eps?quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja van PP
En slapen is slim idd, dan lijken de dagen wat korter
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
Leuke film aan het kijken op tv:
http://www.imdb.com/title/tt1068680/
En als ik man was (of lesbisch for that matter) viel ik op Zooey Deschanel
Ja, aai gegevenquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Mo is nu ff het beste af in het ziekenhuis, een buikoperatie is toch best heftig.
En fijn dat ie de kaart leuk vond![]()
Heb je em wel over de bol geaaid nu?
Ik word altijd super chagrijnig als meneer I. ziek is en ben dan allesbehalve schattig ende lief.
Paar jaar terug werd ie 's ochtends wakker en maar kotsen en zuchten en zielig doen.
Ik vond het stiekem ook nog lekker eigen schuld, want de avond ervoor had ie het erg gezellig gehad zeg maar.
Maar 's middags werd het toch een ritje HAP en vervolgens SEH en IC![]()
Ja dusquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?
Kweeniequote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat het zusje van Emily Deschanel aka Bones?
He, is dat die vrouw uit Yes man?quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
KweenieIk ken die Emily niet. Ff kijken!
Zooey:
[ afbeelding ]
Lijkt ze?
Ja, die zit ik net te kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, is dat die vrouw uit Yes man?
DIE OOK HOORquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
En Booth, de tegenspelert van Bones....
Goede reden om die serie te kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
nee, nu zien we gewoon iets smerigsquote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, toch geen reavioli met champignonsperikelen he?
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, toch geen reavioli met champignonsperikelen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |