Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak hadquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, hij is het aanzien waard toch?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's Orlando Bloom. Waar niet voor niks een badjas voor hangt, ik moet die poster echt eens weghalen
.
Hij komt sowieso maar tot mijn navelquote:Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met dat enge snorretje? Lieve Greys, ik dacht dat jij een betere smaak had
Mja, die poster was ten tijde van Piratesquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Nohm Nohm nohmquote:
Groot gelijkquote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef Muis006 het volgende:
De enige reden waarom ik Hitman 3x gezien heb
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Oeh, make-overs. Dat wordt weer janken en scenes trappen.
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Ik vind Tom Hanks altijd nog best om aan te zien.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Niemand is het waarschijnlijk met meeens, maar ik vind Tom Cruise nog steeds een heeeeeerlijke vent.
Hair Agenda!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
MIJN HAAR MOET ERAF WEEEEEEEEEEEEEEH
mehquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt sowieso maar tot mijn navel
Maar als ik dát even vergeet en dat snorretje ook, dan is ie prrrrrrima aan te loeren hoor![]()
[ afbeelding ]
Op een of andere manier irriteert mij dat niet. Zijn ogenquote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn voortanden staan niet recht (ook niet een beetje) onder zijn filtrum en dat is een massive turn-off.
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19uquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Qbelle!Hoe is het met je vent? Ik las vanmiddag al betere berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |